فرمول 1 2020: رئیس گونتر اشتاینر از درخشش Pietro Fittipaldi در محل Romain Grosjean در Sakhir GP پشتیبانی می کند

پس از دو سال انتظار برای شانس خود ، فیتی پالدی اولین عضو خانواده مشهور وی خواهد بود که از پسرخاله مسیحی خود در F1 شرکت می کند

فرمول 1 2020: رئیس گونتر اشتاینر از درخشش Pietro Fittipaldi در محل Romain Grosjean در Sakhir GP پشتیبانی می کند

تصویر پرونده Pietro Fittipaldi. اعتبار تصویر: توییتر / @ HaasF1Team

مناما: گونتر اشتاینر ، رئیس تیم هاس روز پنجشنبه گفت كه راننده ذخیره Pietro Fittipaldi ارزش خود را به عنوان جانشین بازمانده از سقوط گلوله آتش در رومین گروسژان در جایزه بزرگ Sakhir این آخر هفته ثابت خواهد كرد.

فیتی پالدی نوه قهرمان دو قهرمان فرمول یک امرسون است. در همین حال ، میک شوماخر ، پسر هفت بار قهرمان مایکل ، فصل آینده در یک جفت بازی کاملاً تازه کار با نیکیتا مازپین روسی یکی از دو راننده تیم خواهد شد.

اشتاینر گفت این تصمیم فراری است که میک شوماخر فارغ التحصیل آکادمی خود را ارتقا دهد.

اشتاینر به گفت: “فراری تصمیم گرفت که میک یکی از جوانان باشد و البته این برای من خوب بود.” Speedweek.com.

جوانان جایگزین گروژین و کوین مگنوسن در لباس آمریکایی می شوند ، اما اشتاینر در تلاش بود اعلام کند که فیتی پالدی 25 ساله شایسته موقعیت خود است – و نه فقط “یک طلسم”.

وی گفت: “آوردن برای او آسان خواهد بود.” “ما او را به عنوان طلسم با خود نیاوردیم. او می دانست كه این اتفاق می افتد. او اینجا نیست زیرا نمی داند چه كند.”

پس از دو سال انتظار برای شانس خود ، فیتی پالدی اولین عضو خانواده مشهور وی خواهد بود که پس از پسر عموی خود مسیحی ، در F1 مسابقه می دهد ، که به خاطر زنده ماندن در یک گزاف گویی “بازگشت به عقب” در مونزا هنگام مسابقه برای میناردی در گرندپری ایتالیا 1993 به یادگار مانده است.

اشتاینر اضافه کرد: “با توجه به عملکرد ماشین امسال ما ، به ویژه در این پیست مسابقه ، که اساساً سه راه مستقیم است که با سه پیچ متصل می شوند ، چالش هایی وجود دارد و داشتن یک نتیجه خوب دشوار خواهد بود. ! “

وی افزود كه منتظر بود ببیند آیا گروسژان می تواند به اندازه كافی از سوختگی و سایر آسیب دیدگی های جزئی بهبود یابد تا در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی به پایان برسد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.