فرمول 1 2020: راننده آینده Haas ، نیکیتا مازپین به دلیل کلیپ ویدیویی “نامناسب” عذرخواهی کرد

در این ویدئو ، مازپین از صندلی سرنشین اتومبیل می رسد و سینه یک زن ناشناس را که روی صندلی عقب نشسته است لمس می کند. راننده 21 ساله روسی اخیراً فیلم را در استوری های اینستاگرام منتشر کرده است.

فرمول 1 2020: راننده آینده Haas ، نیکیتا مازپین به دلیل کلیپ ویدیویی

تصویر پرونده یک ماشین Haas به دلیل مسابقه فرمول 1. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: توییتر / @ HaasF1

ابوظبی: هاس روز چهارشنبه استخدام اخیر نیکیتا مازپین را به خاطر یک فیلم “نفرت انگیز” محکوم کرد که نشان می دهد راننده ظاهراً در حال نشستن یک زن در صندلی عقب ماشین است.

این جوان روس 21 ساله هفته گذشته به عنوان راننده تیم فرمول یک آمریکایی در سال 2021 معرفی شد.

“تیم Haas F1 رفتار نیکیتا مازپین را در ویدئویی که اخیراً در رسانه های اجتماعی او منتشر شده ، تأیید نمی کند. علاوه بر این ، همین واقعیت که این ویدیو در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ، از Haas F1 Team نیز متنفر است. این موضوع در داخل بررسی می شود “، تیم در بیانیه ای گفت.

در این ویدئو ، مازپین از صندلی سرنشین اتومبیل می رسد و سینه یک زن ناشناس را که روی صندلی عقب نشسته است لمس می کند. زن در واکنش به لمس دست خود را حرکت می دهد ، سپس انگشت وسط خود را بالا می آورد و دوربین را می پوشاند.

مازپین عذرخواهی خود را به دلیل “اقدامات اخیر خود در رابطه با رفتار نامناسب خودم و اینکه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است” در توییتر منتشر کرد.

مازپین نوشت: “من متاسفم برای جرمی که به درستی به وجود آورده ام و از خجالتی که برای تیم Haas F1 به وجود آورده ام.” “من باید خودم را به عنوان راننده فرمول 1 به استاندارد بالاتری برسانم و تصدیق می كنم كه خودم و بسیاری از مردم را ناامید كرده ام. قول می دهم از این چیزها یاد بگیرم.”

مازپین پسر دیمیتری مازپین ، میلیاردر روسی است که از نظر مالی از تلاش های مسابقه ای حمایت می کند. نیکیتا مازپین با میک شوماخر ، قهرمان فرمول دو و فرزند مایکل شوماخر قهرمان هفت بار جهان در Haas هم تیمی خواهد شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.