فرمول 1 2020: راننده Haas رومن گروژان پس از تصادف وحشتناک در جایزه بزرگ بحرین فرار کرد

اتومبیل هاس گروژژان در اولین دور از مسیر خارج شد و پس از برش خوردن از دو طرف مانع ، شعله ور شد. او در حالی که آتش پشت سرش غرش می کرد ، صدای زنگ زد و کلاه ایمنی مسابقه اش را آویخت.

فرمول 1 2020: راننده Haas رومن گروژان پس از تصادف وحشتناک در جایزه بزرگ بحرین فرار کرد

اتومبیل راننده Haas رومن گروژان پس از تصادف او در GP GP بحرین در روز یکشنبه در شعله های آتش دیده می شود. عکس AP

ساخیر: راننده فرمول یک رومن گروژان پس از تصادف ماشین خود و شعله ور شدن شعله های آتش لحظاتی پس از آغاز مسابقات جایزه بزرگ بحرین در روز یکشنبه ، بدون آسیب دیدگی جدی فرار کرد.

راننده 34 ساله فرانسوی در اولین دور از مسیر خارج شد و ماشین Haas او پس از برش خوردن از دو طرف مانع ، شعله ور شد. گروسژان در حالی که آتش پشت سرش غرش می کرد ، صدای زنگ زد و کلاه ایمنی مسابقه اش را آویخت.

لحظاتی بعد ، Grosjean در تلویزیون در حال گپ زدن با دکتر مسابقه در ماشین پزشکی نشان داده شد.

سپس به Grosjean کمک کرد تا از ماشین خارج شود و آمبولانس شود. به نظر می رسید او متزلزل شده است اما بلافاصله به نظر می رسد غیر از لنگی جزئی آسیب دیده است.

رانندگان و اعضای تیم با دیدن تصاویر صعود Grosjean از سد ایمنی و پاشش با کپسول آتش نشسته و کف می زدند.

پس از اینکه ماشین او بر اثر برخورد با مانع به دو نیم شد ، فرار فوق العاده ای به نظر می رسید.

این حادثه هنگامی اتفاق افتاد که گروژان دست خود را از دست داد و به سمت راست سر خورد ، جایی که چرخ عقب او جلوی آلفا-تاوری Daniil Kvyat را قطع کرد و به داخل مانع پرواز کرد.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.