فرمول 1 2020: لاندو نوری از مک لارن می گوید: باید از شوالیه لوئیس همیلتون تجلیل شود

نوریس ، راننده تازه کار در اولین فصل حضورش با مک لارن ، در یک کنفرانس خبری پیش از گرندپری ترکیه گفت که دستاوردهای شش بار قهرمان جهان الهام بخش کودکان است.

فرمول 1 2020: لاندو نوری از مک لارن می گوید: باید از شوالیه لوئیس همیلتون تجلیل شود

لوئیس همیلتون 93 امین مسابقه خود را در ایمولا بدست آورد و رکورد خود را به عنوان راننده با بیشترین برد در مسابقات افزایش داد. AP

استانبول: لاندو نوریس ، هم بریتانیایی روز پنجشنبه گفت ، لوئیس همیلتون باید به عنوان یک راننده مسابقه و یک فعال حقوق بشر ، به عنوان یک شوالیه افتخار کسب کند.

نوریس ، راننده تازه کار در اولین فصل حضورش با مک لارن ، در یک کنفرانس خبری پیش از گرندپری ترکیه گفت که دستاوردهای شش بار قهرمان جهان الهام بخش کودکان است.

نوریس گفت: “در کل دنیا فقط یک نفر دیگر وجود دارد که به آنچه که دارد دست یافته است – و آن مایکل شوماخر است.”

“او از بسیاری جنبه ها – در پیست ، اما همچنین خارج از آن – راه را هدایت کرده است.

“بسیاری از ورزشکارانی که در ورزش های دیگر چنین کارهایی انجام داده اند ، دارای شوالیه شده اند ، بنابراین من دلیلی نمی بینم که او نباید چنین کاری کند.

“این چیز خوبی برای بچه هایی است که می خواهند وارد مسابقات شوند یا کسانی که چیز زیادی در مورد مسابقه نمی دانند از او الهام بگیرند و بدیهی است که سعی می کنند به موارد مشابه دست پیدا کنند.”

حمایت نوریس از شوالیه داری همیلتون به دنبال تعدادی دیگر از درخواستهای اخیر وی برای افتخارآفرینی صورت می گیرد زیرا او به عنوان قهرمانی هفتم رانندگان جهان با رکورد برابری می کند – در کنار شوماخر در پانته آ قهرمانان.

اما راننده شش بار قهرمان مرسدس گفت او نگران نیست.

وی گفت: “من فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد ، اما این من را آزار نمی دهد. فقط این واقعیت که مردم آن را ذکر کرده اند باعث افتخار است.”

“من زندگی خود را صرف تعقیب آن نکرده ام. این فقط چیزی نیست که شما به آن فکر کنید ، اما اگر این اتفاق بیفتد من نمی دانم چگونه از پس آن برمی آیم.

“من قبلاً جلوی اعلیحضرت ملکه ایستاده ام و این باورنکردنی بود. او واقعاً عالی است.”

در این سال همیلتون به عنوان مبارز متنوع و فراگیر به طور فزاینده ای فعال شده است.

او کمیسیون همیلتون خود را ایجاد کرده است تا جوانان سیاه پوست بیشتری را در علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات مشارکت دهد و راهی برای مسابقات اتومبیلرانی سطح بالا بگیرد و همچنین جنبش Black Lives Matter را به عنوان بخشی از مبارزات فرمول یک “ما به عنوان یک مسابقه” ترویج کرده است. .

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.