فرمول 1 2020: لنس استرول در مسابقات مقدماتی گرندپری آشفته ترکیه به قطب می رود

برای لنس استرول از ریسینگ پوینت ، این اولین موقعیت قطبی در حرفه فرمول یک بود. هم تیمی او سرخیو پرز سوم شد.

فرمول 1 2020: لنس استرول در مسابقات مقدماتی گرندپری آشفته ترکیه به قطب می رود

راننده ریسینگ پوینت ، لنس استرول ، در جریان مسابقات مقدماتی گرندپری ترکیه ، ماشین خود را برای کسب موقعیت قطبی هدایت می کند. عکس AP

استانبول: لنس استرول روز شنبه در یک مسابقه مقدماتی غرق در باران و هرج و مرج برای مسابقات جایزه بزرگ ترکیه به مقام اول قطبی در کار فرمول یک خود رسید.

راننده کانادایی 0.3 ثانیه جلوتر از ماکس ورستاپن از ردبول قرار گرفت ، که به نظر می رسید پس از صعود به دو بخش اول مقدماتی به قطب برسد و در Q3 زمانی که تیمش دامان خود را سقوط کرد تا لاستیک های خیس را به لاستیک های میانی تبدیل کند ، زمان برتر را داشت. .

این حرکت نتیجه معکوس داد و Verstappen در هنگام تماس احساس تلخی و عصبانیت کرد و از رادیوی تیم برای توصیف لاستیک استفاده کرد.

در یک روز قدرتمند برای ریسینگ پوینت ، سرجیو پرز ، هم تیمی استرول سوم شد ، در حالی که الکساندر آلبون از ردبول بالاتر از دانیل ریکیاردو از رنو قرار گرفت.

این یک روز بدبخت برای مرسدس بود ، لوییس همیلتون ، رهبر قهرمانی ، به عنوان ششم راه یافت و هم تیمی ، والتری بوتاس ، در رده نهم قرار گرفت.

هر دو فراری نتوانستند به Q3 راه پیدا کنند ، با سباستین وتل در مکان 12 و چارلز لکلرک 14. با کمال شرمندگی برای فراری ، کیمی رایکونن و آنتونیو جیووینازی رانندگان آلفارومئو هر دو توانستند از Q3 استفاده کنند – با استفاده از موتورهای فراری.

همیلتون فقط باید یکشنبه جلوتر از بوتاس به پایان برسد تا هفتمین عنوان قهرمانی خود در F1 را از آن خود کند و با رکورد مایکل شوماخر برابر شود.

پیش از این ، ورستاپن در تمرین نهایی و خیس از باران در پیست لغزنده ای که همیلتون پس از دو تمرین روز جمعه ، آن را با “پیست یخی” مقایسه کرد ، سریعترین بود.

ورستاپن سریعتر از لکلرک و آلبون در پیست سطح استانبول که آخرین بار در فرمول یک در سال 2011 استفاده شد ، سریعتر بود.

همیلتون در آخرین تمرین یک دور دور تعیین نکرد. بوتاس در تلاش برای وارد كردن حرارت به داخل لاستیك فشار زیادی وارد كرد و سریعتر هشتم شد اما هفت ثانیه با زمان ورشتاپن فاصله داشت.

ورستاپن که در هر دو جلسه روز جمعه سریعترین بود ، در شرایط خیانت کار خوبی انجام داد که باعث چرخش چندین راننده شد. لکلرک در اوایل کنترل خود را از دست داد و رنو Esteban Ocon را از پیست خارج کرد و کارلوس ساینز جونیور از مک لارن از داخل زمین چمن زد.

به سختی 20 دقیقه از زمان جلسه گذشته بود که لکلر لغزید و به سختی از برخورد با موانع سقوط جلوگیری کرد.

این مسابقه بدون طرفداران برگزار می شود ویروس کرونا پاندمی. این چهاردهمین مسابقه این فصل است و فقط سه مسابقه با تماشاگران برگزار شده است.

به عنوان پاداش تلاش هایشان در مبارزه با گسترش کووید -19 .

مسابقه نهایی در ابوظبی در تاریخ 13 دسامبر است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.