فرمول 1 2020: لوئیس همیلتون ، ستاره مرسدس می گوید: مسابقه در پیست نرم و صعود ترک GP “ترسناک” بود

همیلتون ، که به دنبال ثبت یک هفتمین عنوان جهانی رکورددار در مسابقه روز یکشنبه است ، گفت که تمرین روز او “کمی فاجعه” در میدان پارک استانبول بوده است.

فرمول 1 2020: لوئیس همیلتون ، ستاره مرسدس می گوید: مسابقه در پیست نرم و صعود ترک GP

لوئیس همیلتون در عمل در جلسات تمرین GP عمومی ترکیه. AP

استانبول: یک لوئیس همیلتون ناامید گفت که پس از پایان چهارم برای مرسدس در تمرین افتتاحیه جمعه برای گرندپری این آخر هفته ، از طبیعت خائنانه پیست گیج و مبهوت شده است.

بریتانیایی 35 ساله که به دنبال ثبت هفتمین عنوان جهانی رکورددار در مسابقه روز یکشنبه است ، گفت تمرین روز او “کمی فاجعه” در میدان پارک استانبول بوده است.

وی گفت: “این مدار بسیار خارق العاده ای است و من واقعاً نمی فهمم که چرا آنها میلیون ها نفر را برای انجام یک سطح دوباره از مسیر صرف می کنند.”

“من می دانم که مدت هاست آنجا نشسته است ، اما شاید آنها می توانستند به جای هدر دادن تمام پول خود ، آن را تمیز کنند.”

این پیست 9 سال از مسابقات گرندپری 2011 ترکیه برای مسابقات فرمول یک استفاده نشده است و در شرایط خنک و مرطوب چسبندگی کمی دارد.

“اکنون ، با سطح جدید خود از Portimao (پرتغال) بدتر است ، بنابراین ، برای ما ، لاستیک ها کار نمی کنند و می توانید ببینید که آنجا یک زمین بازی یخی است.

“شما همانطور که انتظار دارید در استانبول انتظار لذت بردن از دور را داشته باشید ، به نظر من تغییر نمی کند.”

او گفت هر دور تجربه ای بسیار چالش برانگیز است.

“این وحشتناک است – در کل راه. تکه های مرطوب وجود دارد. بنابراین ، شما در حال لغزش هستید ، سرعت می گیرید و خیلی سریع پیش می رود.”

وی توضیح داد که به دلیل سرما لاستیک هایش به درستی کار نمی کنند و در چنین مدار صاف ، با تراوش روغن از آسفالت جدید مشکلات او بیشتر می شود.

سطح جدید فقط 10 روز قدمت داشت و سطح مدار قبل از شروع تمرین یک شب شسته شده و تولید گرما در لاستیک را تقریباً غیرممکن کرده است.

ماکس ورستاپن از ردبول که در هر دو جلسه جمعه در رده های بالاتر قرار داشت ، با ارزیابی شش بار قهرمان موافقت کرد.

وی گفت: “خوب ، اساساً نمی تواند بدتر شود.”

“ما هنوز کیلومترها فاصله داریم و این مانند رانندگی روی یخ است. بدتر از آنکه در پورتیمائو باشد. در پایان روز ، برای همه یکسان است بنابراین ما فقط باید خود را با آن سازگار کنیم.

“من امیدوارم که باران نخواهد بارید زیرا مانند رانندگی مناسب روی یخ خواهد بود ، بنابراین شاید مجبور شویم به سنبله یا چیزی روی لاستیک برویم. این بسیار جالب خواهد بود. بنابراین ، بیایید ببینیم.”

چارلز لکلرک ، که دوم فراری بود ، یکی دیگر از کسانی بود که دچار افتادگی و چرخش شد ، اما اظهار داشت که با نمایش رقابتی احساس رضایت می کند تا قبل از هم تیمی همیلتون در مرسدس ، والتری بوتاس ، به کار خود پایان دهد.

وی گفت: “بعد از مدتی ، من واقعاً لذت بردم.”

فنلاندی تنها راننده ای است که می تواند هفتم عنوان قهرمانی خود را در همیلتون متوقف کند و با تجربیات خود در رالی های زمستانی در فنلاند گفت که از این تغییر لذت برده است.

“در ابتدا ، چیزی که معمولاً در F1 به آن عادت کرده ایم فاصله زیادی داشت ، اما من از آن لذت بردم. من کمی بازی می کردم و سرگرم کننده بود.”

بوتاس برای زنده نگه داشتن چالش قهرمانی خود باید حداقل هشت امتیاز از همیلتون گلزنی کند.

هم تیمی ردبول ، ورستاپن ، تایلندی ، الکس آلبون ، متولد لندن ، پنجم شد و اعتراف کرد که نگران شرایط لغزنده پیش از مقدماتی روز شنبه است.

وی گفت: “این بد است.” “من نمی دانم که در مقدماتی چه کاری انجام خواهیم داد. من نمی دانم که همه قرار است در چراغ سبز خاموش شوند یا خیر و همه ما کل جلسه را با طغیان سوخت و به راحتی انجام می دهیم تا یک مسابقه دویدن

“این چیزی است که احساس می شود همه قصد انجام آن را دارند.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.