فرمول 1 2020: ماکس ورستاپن قبل از انتخاب شدن برای صخیر GP در سومین تمرین قرار دارد

ورستاپن در اواخر جلسه به جدول رده بندی صعود کرد و 21/0 ثانیه جلوتر از راننده مرسدس والتری بوتاس و .36 دور از هم تیمی موقت بوتاس جورج راسل به پایان رسید.

فرمول 1 2020: ماکس ورستاپن قبل از انتخاب شدن برای صخیر GP در سومین تمرین قرار دارد

راننده ردبول ، ماکس ورستاپن ، سومین و آخرین تمرین را در GP ساخیر پیش برد. AP

ساخیر ، بحرین: ماکس ورستاپن روز شنبه با ارسال سریعترین زمان در سومین و آخرین جلسه تمرین برای جایزه بزرگ ساخیر ، ردبول را تقویت کرد.

او در اواخر جلسه به جدول رده بندی صعود کرد و 21/0 ثانیه جلوتر از راننده مرسدس والتری بوتاس و .36 دور از هم تیمی موقت بوتاس جورج راسل به پایان رسید.

ورستاپن در یک مسابقه در این فصل با اتومبیلی کندتر از مرسدس برنده شده است.

راسل پس از وارد شدن به عنوان جانشین لوییس همیلتون ، قهرمان جهان ، که به مدت 10 روز پس از عقد قرارداد در حال انزوا است ، در یک عملکرد چشمگیر در صدر هر دو جلسه تمرین قرار گرفت. ویروس کرونا اوایل این هفته.

همیلتون ماه گذشته در ترکیه در فصلی که رکورد برابر هفتمین قهرمانی F1 را به دست آورد ، در فصلی که تعداد رکورد موقعیت های قطب خود را به 98 رساند و رکورد F1 را برای پیروزی در GP شکست ، مهر و موم کرد.

همیلتون 95 پیروزی در مقایسه با 91 پیروزی هفت بار قهرمان مایکروسافت شوماخر ، که پسرش میک قرار است این آخر هفته را صعود کند ، قبل از رفتن به فصل 1 با تیم هاس در فصل آینده.

رانندگان مجدداً در مسیر بین المللی بحرین در ساخیر اما در پیست کوچکتر 3.5 کیلومتری (2.2 مایل) به جای 5.4 کیلومتر (3.3 مایل) و با 87 دور و نه 54 دور مسابقه دادند و این یک تجربه سرگیجه آور است.

راننده Haas ، رومین گروسژان ، که از یک سانحه وحشتناک در یکشنبه گذشته در GP GP بحرین با سوختگی جزئی و پیچ خوردگی مچ پا نجات یافت ، جای خود را به Pietro Fittipaldi داد. او نوه قهرمان دو بار F1 ، Emerson Fittipaldi است و چهارمین عضو Fittipaldi است که در F1 شرکت می کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.