فرم روهیت، انتخاب سومین دریانورد و نگرانی های دیگر برای هند

با پایان یافتن فصل شانزدهم لیگ برتر هند (IPL)، تیم هند در حال حاضر تمرکز خود را به کار بزرگ بعدی معطوف کرده است – رویارویی با استرالیا در فینال مسابقات جهانی تست ICC در The Oval که هفته آینده آغاز می شود.

پس از دو ماه اکشن Slam-bang T20 در یکی از جذاب‌ترین فصل‌های لیگ غنی از نقدینگی، کریکت‌بازان هندی با سختی‌های پنج روزه کریکت یک‌بار دیگر گرد هم می‌آیند.

هند قصد دارد به انتظار یک دهه ای خود برای عنوان ICC پایان دهد زیرا کریکت بین المللی پس از یک دوره طولانی کریکت T20 مبتنی بر حق رای دادن به کانون توجه باز می گردد. تیم تحت رهبری روهیت شارما با توجه به اینکه آنها در برابر تیمی قرار دارند که تقریباً یک دهه است در قالب توپ قرمز روی آن کار کرده اند، از خود برای بالا بردن جام در پایان بازی حمایت خواهند کرد.

مقالات مرتبط

WTC

فینال WTC 2023: رکورد ضعیف در The Oval نگرانی هند و استرالیا قبل از فینال بزرگ

WTC

فینال WTC: هند نباید با ذهنیت از پیش تعیین شده تیم ملی را انتخاب کند، انتخاب سابق MSK Prasad می گوید

در آماده سازی خود برای “آزمون نهایی” که از چهارشنبه، 7 ژوئن آغاز می شود، برخی از نگرانی های پیرامون تیم هند و همچنین راه حل های احتمالی آنها را برجسته می کنیم:

فرم روهیت شارما

در حالی که روهیت شارما، کاپیتان هندی و بازکننده، سال را با اعتماد به نفس با خفاش آغاز کرد و در سری ODI مقابل نیوزلند و در تست ناگپور در برابر استرالیا، علاوه بر 83 برابر سریلانکا، تعداد زیادی تن جمع آوری کرد، از آن زمان به تدریج فرم او کاهش یافته است.

بخوانید | هوسی می‌گوید کوهلی و روهیت کلید هند در فینال WTC هستند

اگرچه روهیت فرمت متفاوتی داشت، اما به خصوص در طول دوره ای پایین تر در IPL، جایی که به نظر می رسید زمان بندی او در میان انبوهی از مسائل دیگر، او را کنار گذاشته بود، به نظر غیرقابل لمس به نظر می رسید.

فرم روهیت شارما کاپیتان هندی پس از شروع قوی در سال 2023 به تدریج کاهش یافت. Sportzpics

با این حال، روهیت در آخرین باری که در انگلیس حضور داشت، از دویدن خود با خفاش الهام خواهد گرفت و در میان سرخپوستان با 368 دوش با میانگین 52.57 دوش از جمله یک ضربه 127 در همان محل مسابقه، بهترین دونده را به پایان رساند. هفته آینده با حمله استرالیا روبرو خواهد شد.

رکورد هند در The Oval

هند دقیقاً در مورد The Oval که میزبان مسابقه خیمه شب بازی در این دوره خواهد بود، پس از میزبانی فینال سال 2021 بین هند و نیوزلند در ساوتهمپتون، بین هند و نیوزلند، که بلک کلاه ها در نهایت برنده شدند، هند رکورد چندان غرور آفرینی ندارد.

در 14 تستی که آنها در این سالن بازی کرده اند، هند فقط 2 برد، پنج باخت و 7 تساوی کسب کرده است که درصد برد آن تنها 14.39 بوده است. سه شکست از این پنج شکست با اختلاف اینینگ بود.

با این حال، چیزی که تیم هند را الهام بخش خواهد کرد، این واقعیت است که آنها در آخرین دیدار خود در این مکان پیروز شدند و انگلیس را در تور به یاد ماندنی خود در سال 2021 با 157 ران شکست دادند و 2-1 در این سری پیش رفتند.

انتخاب دروازه بان ایده آل

هند نیز به شدت از خدمات Rishabh Pant غافل خواهد شد، ویکت نگهبان طلسم خود که تعدادی ضربه کوبنده بازی را در کشورهای سنا ایجاد کرده است و مهارت های خود را در پشت استامپ ها بسیار بهبود بخشیده است. او همچنین می داند چگونه زیر پوست بازیکنان حریف قرار بگیرد.

با توجه به اینکه Pant هنوز پس از تصادف وحشتناک اتومبیل در دسامبر در حال بهبودی است و بعید است که به این زودی ها بازگردد، تیم هند باید بین KS Bharat و Ishan Kishan برای جایگاه دروازه بان یکی را انتخاب کند. بهارات که در مسابقات Border-Gavaskar Trophy حضور داشت، دروازه بان بهتری است در حالی که کیشان، که جایگزین KL Rahul در تیم شد، از نظر استعداد ضربه زدن بسیار به Pant نزدیکتر است و به طور بالقوه می تواند تأثیر تعیین کننده ای در رده میانی داشته باشد.

ویکت بان هند، KS Bharat در اوایل سال جاری در مسابقات Border-Gavaskar Trophy مقابل استرالیا حضور داشت. ورزشی

کشمکش بهارات و کیشان حتی باعث اختلاف نظر کارشناسان شده است. در حالی که مربی سابق راوی شاستری و منتخب سابق ساراندیپ سینگ از بهارات حمایت کردند، متیو هیدن، بازیکن سابق تیم ملی استرالیا با کیشان رفت.

درزگیر سوم

علاوه بر پنت، تیم هند همچنین جاسپریت بومراح را که از سپتامبر سال گذشته به دلیل مشکل کمر از میادین دور بوده است را از دست خواهد داد. در حالی که بومراء و محمد شامی توپ جدید را به اشتراک گذاشتند و محمد سراج به عنوان گزینه سوم درز، هند در تور 2021 واحد ضربه زنی انگلیسی را شکست.

بخوانید | MSK Prasad می گوید هند نباید با ذهنیت از پیش تعیین شده WTC Final XI را انتخاب کند.

در غیاب بومراح اما شامی و سراج هدایت حمله را بر عهده خواهند داشت. در چنین سناریویی، این سوال که چه کسی نقش سومین دریانورد را پر خواهد کرد، موضوعی خواهد بود که گروه رهبری به شدت در مورد آن بحث خواهند کرد. با مشکوک بودن Jaydev Unadkat به دلیل مصدومیت شانه، گزینه های هند بیشتر به Shardul Thakur و Umesh Yadav محدود می شود. تاکور مهارت‌های ضربه‌زنی مفید خود را وارد معادله می‌کند در حالی که اومش به عنوان یک سرعت‌دهنده سریع‌تر و مؤثرتر است.

چه کسی روهیت شارما و کو در نهایت به ترکیب و تعادل تیم خواهد رسید.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام