فروش سیر سیاه در قم – ادرس

در یک پژوهش نشان داده شده که مصرف همزمان سیر سیاه با مونوسدیم گلوتامات می تواند مانع از آسیب به سلول های مغزی شود (منبع). خوب است که بدانید در سیر خام (سفید) موادی وجود دارد که مانع جذب کامل مواد مغذی موجود در سیر می شود اما وقتی که سیر تخمیر شده و تبدیل به سیر سیاه می شود، مقدار مواد مغذی موجود در سیر که با زیست بدن سازگارترند بیشتر می شود و همین موضوع منجر به افزایش جذب این مواد معذی در بدن می شود. سیر سیاه در ایران فقط در قم تولید می شود که به همین دلیل به سیر سیاه قم معروف است. سیر سیاه حاوی پتاسیم هست و مصرف آن به کسانی که دچار مشکلات کلیوی از جمله ورم کلیه هستند توصیه می شود. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و از استرس اکسیداتیو که منجر به آسیب سلول می شود جلوگیری می کنند.

شما می توانید برای مصرف 1 تا 3 بوته را روزانه با شکم خالی یا در وعده های صبحانه خود با نان میل کنید بهتر است این طلای سیاه را قبل از استراحت مصرف نکنید چون به دلیل خاصیت انرژی زای که دارد موجب بی خوابی شود. مناسب ترین قیمت سیر تازه را ما به شما پیشنهاد می دهیم. یک پژوهش دیگر در کره جنوبی نشان داد که سیر سیاه خواص آنتی اکسیدانی قوی دارد و یک غذای مناسب برای محافظت از کبد در برابر آسیب های کبدی ناشی از مصرف الکل است. ضمنا سیر تخمیری غنی از ویتامینC و B6 است که این دو ویتامین در پیشگیری ازالتهابات کبدی نقش موثری دارند. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر سعید مرادیپور متخصص تغذیه با اشاره به خواص “سیر سیاه” اظهار کرد: با توجه به ارزش غذایی و تأثیرات سیر سیاه، توصیه می کنیم این ماده ارزشمند را در رژیم غذایی خود بگنجانید چرا که سیر سیاه ضمن جلوگیری از بیماریهای قلبی، باعث کاهش فشار خون شده و غلظت خون را کاهش می دهد. سیر نه تنها به عنوان یک ماده غذایی، بلکه به عنوان یک غذای فراسودمند نیز در سراسر جهان محبوب است. از سال ها قبل، مردم کشورهای شرق آسیا مانند کره و ژاپن از سیر سیاه برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کردند و یکی از رازهای سلامتی خود را در مصرف این ماده بی نظیر و مقوی می دانستند.

سیر سیاه دکتر بیز علاوه بر داشتن مواد مغذی شما را از بوی نا مطبوع سیر های خام نجات می دهد. چگونه سیر سیاه را بخوریم تا خواص آن را دریافت کنیم؟ سیر سیاه باعث کاهش فشار خون و تنظیم آن در افراد مبتلا به فشار خون بالا می شود. با پیشرفت تولید این سیر در کشور، می توان آن را به شکل های مختلف در اختیار مردم قرار داد. برای اینکه از خاصیت سیر سیاه برای لاغری استفاده کنید پیشنهاد می شود روزانه یک حبه سیر را قبل صبحانه یا همراه با آن مصرف کنید. برای خرید سیر سیاه با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به صفحه خرید سیر سیاه بروید. تخمیر سیر تازه به این صورت است که آن را به مدت 50 تا 90 روز در دمای 60 تا 77 درجه و در رطوبت 80… مهمترین فایده آن این است که بوی بد سیر از بین می رود و طعم شیرین و مطبوعی پیدا می کند. در نتیجه این فرآیند بوی سیر از بین می رود و بافت نرم و ژله مانند و مزه ای شبیه انجیر پیدا میکند. 8- سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان میکند و همچنین التهاب گلو حنجره سرماخوردگی و آلرژی را کاهش می دهد.

همچنین مصرف سیر سیاه سبب کاهش مقاومت بدن نسبت به انسولین شده و از این رو مصرف آن به افراد دیابتی توصیه می گردد. سیر سیاه به دلیل خوش طعم بودن و فراوان بودن ترکیبات فعال زیستی ، با رشد چشمگیر تقاضای مصرف در طی سالهای اخیر به یکی از معروف ترین و برجسته ترین محصولات موجود در مواد مغذی و عملکردی مواد غذایی تبدیل شده است. با این حال تحقیقات در این زمینه کافی نیست. در دمای ۷۰ درجه، سیر با سرعت دو برابر نسبت به دمای ۶۰ درجه تخمیر می شود. مصرف سیر سیاه همان اثر سیر سفید بر کاهش وزن از طریق افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش چربی های مضر در خون – بدون مزه و بوی تند سیر سفید – را به همراه دارد. این دارو اولین بار در کشور کره تهیه و تولید شد و مورد مصرف قرار می گرفت. سپس محتوای پنی فنول ها افزایش می یابد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سیر سیاه برای گوارش دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.