فریاد بزن: دختر سابق رپتور دروزان در بازی باخت تورنتو در فضای مجازی پخش شد.

دیار دیروزان می خواست یک روز از مدرسه را رها کند. پدرش با اکراه با این نقشه همراه شد.

معلوم شد، این تصمیم ارزش فریاد زدن را داشت.

دختر 9 ساله نگهبان شیکاگو، دمار دروزان، در مسابقات پلی این چهارشنبه شب با فریادهایی از جایگاه ها که در فضای مجازی منتشر شد، نمایش را دزدید و احتمالاً نقش مهمی در شکست بولز با نتیجه 109-105 تورنتو رپتورز داشت. یک بازی حذفی کنفرانس شرق

زمانی که رپتورز – تیم سابق پدرش – در حال شلیک پرتاب‌های آزاد بودند، فریادهای گوش‌خراش او به گوش می‌رسید و صدای آنها به اندازه‌ای بلند بود که حتی در طول پخش ESPN بازی تبدیل به محل گفتگو شد. رپتورز در باخت پایان فصل خود، 18 از 36 را از خط به پایان رساند.

دروزان گفت: “دخترم روز دیگر وقتی از مدرسه خارج می شد با من تماس گرفت و فقط گفت: “پدر، می توانم به بازی تورنتو بیایم؟” یادم می‌آید که وقتی بچه بود به همه بازی‌های تورنتو می‌رفت و من تقریباً نه می‌گفتم چون او در خانه در مدرسه است. اما او مدام می‌پرسید. او فقط در مورد آمدن به حمایت قاطعانه بود و من گفتم: “باشه، می‌توانی. یک روز مدرسه را از دست بده و به یک بازی بیا.

دروزان گفت: «خوشحالم که این کار را کردم. “من مطمئناً مقداری پول به او بدهکارم.”

نمایش 18 بر 36 بدترین بازی تورنتو در فصل از خط خطا بود.

پاسکال سیاکام از تورنتو گفت: “به طور کلی یک شب پرتاب آزاد برای ما عالی نیست.”

بولز جمعه شب در یک بازی برد یا خونه به مصاف میامی رفتند و این شانس را داشتند که به پلی آف بروند و در دور اول پلی آف شرق که از یکشنبه آغاز می شود، با شماره 1 میلواکی روبرو شوند.

خبر خوب برای گرما: پدر دیار گفت که او به میامی نمی رود.

دیروزان گفت: نه. “او باید به مدرسه برگردد.”

WATCH l VanVleet از نیمه زمین با ضربات 3 امتیازی زنگ زد:

VanVleet از رپتورز از نیمه زمین در برابر بولز با ضربات زنگ ضربه می زند

با نزدیک شدن به پایان نیمه اول، فرد وانولیت در جریان بازی تورنمنت تورنتو مقابل شیکاگو، یک شوت 3 امتیازی از نیمه زمین به ثمر رساند.