فصل رپتورز پس از شکست 19 امتیازی با بولز در مسابقات پلی این به پایان رسید

ناهماهنگی در تمام فصل تورنتو رپتورز را آزار می‌داد و آنها را دوباره با امیدهای پس از فصل در خط نابود کرد.

زک لاوین در نیمه دوم در حالی که شیکاگو بولز روز چهارشنبه با نتیجه 109-105 تورنتو را شکست داد تا بازی تک حذفی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. لاوین 30 امتیاز از 39 امتیاز خود را پس از توقف به دست آورد، در حالی که شیکاگو از 19 امتیاز عقب افتاد.

رپتورز فقط 50 درصد از 36 تلاش پرتاب آزاد خود را انجام داد، از جمله دو نرسیدن مهم توسط پاسکال سیاکام که می توانست در 12 ثانیه مانده به پایان بازی، بازی را به تساوی بکشاند.

سیاکم که در پایان با 32 امتیاز و 9 ریباند کار را به پایان رساند، گفت: ما بهترین کوارتر چهارم خود را از نظر بازی به شکلی که باید انجام می دادیم نداشتیم و نمی توانستیم ایستگاهی داشته باشیم، آنها به گلزنی ادامه دادند.

چند پرتاب آزاد را از دست دادم، به خصوص آن دو پرتاب در پایان، بسیار مهم بود، اما من فقط آنها را از دست دادم.”

فرد ونولیت با 26 امتیاز، 12 ریباند و 8 پاس منجر به گل برای تورنتو، از جمله 7 پرتاب سه امتیازی، یک دابل دابل به دست آورد. او گفت که رسیدگی به ضرر حداقل دو هفته طول می کشد.

او گفت: «به هر نحوی که آن را برش دهید، باخت در بازی ناامیدکننده خواهد بود. چه برنده شوید و چه ببازید، به خصوص اگر ببازید، به هر دلیلی که شکست خورده اید، پیدا می کنید و سعی می کنید آن را معنا کنید.

تماشا کنید بولز از پشت می آید تا فصل رپتورز را در بازی پلی این پایان دهد:

بولز در تورنمنت پلی-این تجمع می کنند تا فصل راپتورز به پایان برسد

فصل تورنتو با شکست 109-105 مقابل شیکاگو در بازی تک حذفی خود به پایان رسید. زک لاوین 30 امتیاز از 39 امتیاز خود را در نیمه دوم به دست آورد، در حالی که رپتور سابق دمار دروزان 23 امتیاز را به دست آورد. پاسکال سیاکام در 12 ثانیه باقی مانده فرصت داشت بازی را مساوی کند اما دو پرتاب آزاد خود را از دست داد.

رپتورز پس از پایان فصل عادی با رکورد 41-41 میزبان این بازی بود که برای نهم در شرق خوب بود. این باعث شد که آنها فقط از گاوهای 40-42 در جدول رده بندی جلوتر باشند.

سیاکم گفت: «ما قطعاً چند حرکات کششی خوب نشان داده‌ایم، اما برخی حرکات کششی را که اصلاً خوب نبودیم، نشان داده‌ایم. “من فکر می کنم که ما باید بهتر باشیم، وقتی به فصل نگاه می کنید، فراز و نشیب های زیادی دارد.”

دیمار دیروزان گارد سابق تورنتو برای بولز 23 گل زد و 7 ریباند داشت. نیکولا ووچویچ مرکز با 14 امتیاز و 13 ریباند دابل دابل کرد.

دروزان بعد از بازی از رختکن رپتورز دیدن کرد و گفتگوی طولانی با VanVleet داشت.

VanVleet گفت: “این فقط برادر من است، مرد” و اضافه کرد که او و DeRozan هفته‌ها بود که با هم صحبت نکرده بودند و پیش‌بینی می‌کردند که در بازی با یکدیگر روبرو شوند.

دیدن او خوب است، اما در حال حاضر از او چندان راضی نیستم.»

شیکاگو روز جمعه در دور دوم مسابقات پلی این مسابقات در میامی به مصاف هیت خواهد رفت. برنده آن بازی هشتمین نفر در پلی آف کنفرانس شرق NBA خواهد بود که در دور اول با میلواکی باکس شماره 1 بازی می کند.

VanVleet یک پرتاب سه امتیازی را قبل از توقف انجام داد و 19800 هوادار در Scotiabank Arena را به پا کرد و رپتورز را 58-47 جلو انداخت. رپتورز برای شروع بازی سوم ناامید نشد و با نتیجه 10-3 رفت و تا 18 امتیاز برتری داشت.

اما لاوین در سه دقیقه پایانی بازی سوم زنده شد و 11 امتیاز – شامل 8 امتیاز متوالی – به دست آورد و برتری تورنتو را به 81-72 کاهش داد.

نیک نرس، سرمربی رپتورز، گفت: «لاوین در سومین مسابقه فوق العاده پخت و پز کرد. آنها واقعاً زمین را روی ما پهن می کردند و به خط اول دفاعی ما می رسیدند و آن را تا حد زیادی به سمت لبه می بردند.»

بازی 8-0 بولز که لاوین شش امتیاز از این امتیازها را به عهده داشت، برتری تورنتو را در اوایل مرحله چهارم به 3 رساند.

الکس کاروسو با یک پرتاب سه امتیازی تماشاگران فروخته شده را ساکت کرد تا در حالی که 6:26 دقیقه مانده به پایان ساعت 91-91 به تساوی برسد. اسکاتی بارنز با یک لی‌آپ برای تورنتو به عقب برگشت و شیکاگو را مجبور کرد تایم اوت کند. روی مالکیت بعدی، کاروسو برای یک لی آپ بدون رقیب توپ را ربود.

پاتریک بورلی یک امتیاز سه امتیازی را روی مالکیت بعدی بولز برای اولین برتری خود در بازی غرق کرد. دانک سیاکام به هواداران جان داد اما لاوین با یک پرش پاسخ داد تا قبل از اینکه بارنز و دروزان گل های زمینی را رد و بدل کنند، برتری سه امتیازی خود را حفظ کند.

VanVleet یک پرتاب سه امتیازی عمیق را از دست داد، اما ریباند به دروازه تورنتو، گری ترنت جونیور رسید، که آن را به VanVleet برگرداند تا فرصتی دیگر برای مساوی کردن بازی داشته باشد. VanVleet فرصت دوم خود را از دست نداد و در فاصله 3:10 باقی مانده برای بازی، آن را 100-100 کرد.

یک بسکتبالیست مرد در حالی که دو بازیکن تیم حریف در کنار او به تماشای آن می پردازند، توپ را غرق می کند.
پاسکال سیاکام که در 19 ثانیه باقی مانده در حال زدن یک دانک رانندگی بود، امتیاز را به 105-104 رساند، 32 امتیاز کسب کرد، اما فصل رپتورز با ناامیدی به پایان رسید. (ناتان دنت/ روزنامه کانادایی)

لاوین با یک پرتاب دو امتیازی پاسخ داد و سپس دروزان یک ریباند دفاعی گرفت و در انتهای دیگر گلزنی کرد تا بولز در کمتر از دو دقیقه به پایان بازی چهار امتیازی شود.

بارنز روی مالکیت بعدی رپتورز یک پرتاب آزاد انجام داد. سیاکم در 50 ثانیه مانده به پایان ساعت توسط بورلی خطا کرد و یکی از دو شوت خود را در خط خیریه انجام داد تا برتری شیکاگو به 2 برسد.

دروزان سپس در فاصله 28.7 ثانیه مانده به پرتاب آزاد، تورنتو را مجبور به تایم اوت کرد. در نهایت سیاکم با یک دانک دو دستی و یک امتیاز کم راپتورز به تور رفت.

WATCH l VanVleet از نیمه زمین با ضربات 3 امتیازی زنگ زد:

VanVleet از رپتورز از نیمه زمین در برابر بولز با ضربات زنگ ضربه می زند

با نزدیک شدن به پایان نیمه اول، فرد وانولیت در جریان بازی تورنمنت تورنتو مقابل شیکاگو، یک شوت 3 امتیازی از نیمه زمین به ثمر رساند.

بعد از اینکه کاروسو توپ را به سمت او فرستاد، لاوین با خطا مواجه شد و او را به خط پرتاب آزاد فرستاد. لاوین هر دو ضربه را زد و به رپتورز 17.9 ثانیه فرصت داد تا بازی را به تساوی بکشاند.

کاروسو با ارسال توپ به سیاکام روی پاس ورودی، بلافاصله روی مهاجم ستاره تورنتو برای سه پرتاب آزاد خطا کرد.

سیاکام اولین ضربه‌اش را غرق کرد، اما با ضربه دومش آن را به صدا درآورد و توپ با سومی‌اش از لبه بیرون آمد و شیکاگو را دو تا جلو نگه داشت.

ووچویچ در ریباند آخرین پرتاب آزاد سیاکام با خطا مواجه شد و او هر دو پرتاب آزاد خود را برای امتیازات نهایی بازی انجام داد.

گیلجوس-الکساندر تندر را از کنار پلیکان ها عبور می دهد

Shai Gilgeous-Alexander از کانادا شب 32 امتیازی خود را با یک پرش پایه و چهار پرتاب آزاد کلاچ در 29 ثانیه پایانی برجسته کرد و اوکلاهاما سیتی نیواورلئان را شکست داد تا در مسابقات پلی این کنفرانس غرب زنده بماند.

جاش گیدی 31 امتیاز، 10 پاس منجر به گل و 9 ریباند برای اوکلاهاما سیتی، تنها تیم کنفرانس غرب که هنوز با رکورد شکست بازی می کند، به دست آورد.

این باخت باعث حذف پلیکانز نهم شد در حالی که تیم دهم اوکلاهاما سیتی برای بازی در مینه سوتا در جمعه شب برای حق ورود به پلی آف NBA به عنوان رتبه هشتم صعود کرد.

براندون اینگرام 20 امتیاز از 30 امتیاز خود را در نیمه دوم به ثمر رساند که شامل یک پرتاب 3 امتیازی در 4.3 ثانیه مانده بود تا به پلیکانز فرصت کمی برای بازگشت بدهد.

اما پس از زدن دو پرتاب آزاد گیلجوس-الکساندر، هربرت جونز یک پاس ورودی را دور انداخت و عملاً سرنوشت نیواورلئان را رقم زد.