فصل NBA ممکن است بهترین نتیجه برای امیدهای المپیک کانادا نباشد

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

به نظر می رسد NBA قبل از کریسمس در حال بازگشت است – اما ممکن است به زودی برای تیم ملی مردان کانادا کافی نباشد

هنوز هیچ چیز رسمی نیست ، اما گزارش شده است که NBA و اتحادیه بازیکنان در آستانه توافق بر سر یک فصل 72 بازی هستند که از 22 دسامبر آغاز می شود و فینال ها قبل از بازی های المپیک تابستانی پایان می یابد. ESPN گزارش داد كه نمايندگان اتحاديه از هر تيم امروز قرار است در مورد اين طرح راي دهند و انتظار مي رود آنها آن را تصويب كنند. بر اساس این گزارش ، هر دو طرف انتظار داشتند تاریخ شروع 22 دسامبر تا پایان هفته تسویه شود.

سایر موارد نیز باید مورد بررسی قرار گیرند ، از جمله دو مورد مربوط به ضررهای هنگفت درآمد ناشی از همه گیری. این مبلغ سقف حقوق برای فصل آینده است و چند درصد از حقوق بازیکنان در سپرده نگهداری می شود – و احتمالاً توسط صاحبان نگهداری می شود زیرا به نظر نمی رسد به این زودی هواداران به میادین بازگردند (هرچند گفته می شود مالکان اکنون امیدوارند برای صندلی های محدود در جعبه های لوکس و درب حیاط – گرانترین مناطق). ESPN گزارش داد که به جای اینکه 35-40 درصد از حقوق بازیکنان را برای فصل آینده دریغ نکنید (تقریبا برابر با بخشی از درآمد که ادعا می کند لیگ با عدم حضور هواداران در آن از دست می رود) ، صاحبان 18 درصد در هر کدام را پس می گیرند از دو سال آینده ضربه مالی را برای بازیکنان کمی صاف کرد.

با فرض اینکه همه چیز طبق برنامه پیش برود ، تقویم به این شکل خواهد بود: پیش نویس در 18 نوامبر (که از قبل برنامه ریزی شده است) ، آژانس رایگان کمی بعد از آن ، و اردوهای آموزشی که 1 دسامبر افتتاح می شوند. فصل منظم باید در اواسط ماه مه پایان یابد ، اجازه می دهد تا یک مسابقه پلی آف کامل تا اواسط ژوئیه به پایان برسد.

این به بازیکنان NBA اجازه می دهد تا در المپیک توکیو ، که در 23 ژوئیه آغاز می شود ، شرکت کنند. اما با این وجود تیم ملی مردان کانادا در یک مکان دشوار قرار دارد. برنامه انتخابی آخرین شانس آنها برای 29 ژوئن تا 4 ژوئیه در ویکتوریا برنامه ریزی شده است و کانادا برای رسیدن به المپیک برای اولین بار از سال 2000 باید در مسابقات شش تیمی پیروز شود.

تیم کانادایی می تواند با استعدادهای برجسته NBA ، جمال موری و شای گیلگوس-الکساندر ، قوی تر از گذشته باشد و به طور بالقوه یک محوطه عالی عالی و استعدادهای بسیار عمیق NBA برای حمایت از آنها را تشکیل دهد. اما اگر ، مثلاً ، دنور ناگتس موری در پایان ماه ژوئن هنوز در مرحله پلی آف زنده باشد (آنها امسال چهار تیم نهایی شدند) یا بچه ها فقط از یک فصل فشرده خسته شده اند که بسیار نزدیک به پایان فصل گذشته ، کانادا است. ممکن است بدون برخی از بهترین بازیکنان خود به آن مقدماتی برود. در مورد چگونگی پیوند تیم ها با برنامه NBA در این داستان توسط Myles Dichter از CBC Sports بیشتر بخوانید.

شای گیلگوس-الكساندر می تواند با جمال موری محافظ دنور ناگتس یك محوطه عالی تیم ملی كانادا را تشکیل دهد. (رون جنکینز / گتی ایماژ)

به سرعت…

ونکوور هنوز تصمیم نگرفته است که آیا می تواند در المپیک زمستانی 2030 پیشنهادات خود را ارائه دهد یا خیر. شورای شهر شب گذشته به موکول کردن تصمیم در مورد بررسی احتمال پیشنهاد ، به احتمال زیاد به اوایل سال جدید رای داد. اگر آنها سرانجام تصمیم به پیشروی بگیرند ، شهر نسبت به بودجه پیشنهادی دولت فدرال و استانی ابراز نگرانی می کند (آماده سازی آنها کمی هزینه می شود) و همچنین از کمیته های المپیک و پارالمپیک کانادا و ملل اول محلی درخواست کمک می کند. فقط در این صورت است که در مورد راه اندازی پیشنهاد تصمیم گیری می شود. شخصی که در حال حاضر بیشترین فشار را برای یک نفر می برد ، مشاور شهر ملیسا دی جنوا است ، که فکر می کند بازی های المپیک می تواند به بهبود ونکوور از بیماری همه گیر کمک کند. سال 2030 20 سال از میزبانی این المپیک زمستانی در این شهر می گذرد ، اما برخی از مکان های مورد استفاده در آن بازی ها منسوخ شده اند یا برای مصارف دیگر تغییر مکان داده اند. بیشتر بخوانید در مورد ونکوور که احتمالاً یک پیشنهاد دیگر برای المپیک را بررسی می کند در اینجا بخوانید.

برخی از اسکی بازان کانادایی به دلیل نگرانی در مورد ویروس کرونا از اروپا به خانه فرستاده می شوند. CTV گزارش داد که چندین عضو تیم کراس اسکی کانادا در سوئیس ، جایی که آنها برای فصل آینده آموزش می دیدند ، به ویروس مبتلا شدند و یکی از این ورزشکاران “به شدت بیمار است”. آلپ کانادا ، سازمانی که بر تیم کراس اسکی نظارت دارد ، از جمله ، از اظهار نظر در مورد گزارش خودداری کرد. اما سخنگویی به سی بی سی اسپورت گفت که تصمیم گرفته شده است “برخی از تیم ها را به مکان های کانادا که در آن ورزشکاران می توانند در مسابقات برف و با پیش بینی مسابقات جام جهانی و مسابقات جهانی شرکت کنند ، منتقل کنند.” اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت اسکی بازان آلپ کانادا را اینجا بخوانید.

میلوس راونیچ به مرحله یک چهارم نهایی مسترز پاریس راه یافت. این مسابقات خوب است. این ارزش 1000 امتیاز رتبه بندی برای برنده است (قرار دادن آن در ردیف زیر گرند اسلم و فینال ATP پایان سال) و کل پول در حدود 4.5 میلیون دلار آمریکا است. شماره 1 جهان نواک جوکوویچ تصمیم گرفت که از آن صرف نظر کند ، اما شماره 2 رافائل نادال در حال بازی است (و دیروز هزارمین پیروزی حرفه ای خود را بدست آورد). راونیچ که در رده هفدهم جهان قرار دارد و در پاریس دهم می شود ، امروز با شکست مارکوس ژیرون بدون بذر برای سومین برد مستقیم خود در ست های مشابه در بسیاری از مسابقات ، به جمع هشت تیم نهایی صعود کرد. حریف بعدی او اوگو هومبرت فرانسوی در رده 34 است که امروز مارین چیلیچ را شکست داد.

کلسی واگ از کانادا در مسابقات بین المللی شنا در دو مسابقه دیگر پیروز شد. وگ ، که برای تیم تورنتو تیتانز رقابت می کند ، در ماده 200 متر قورباغه زنان و 200 متر مختلط انفرادی امروز شرکت کرد و همچنین به تیم رله 4×100 مختلط زنان تورنتو کمک کرد تا در مسابقه خود دوم شوند. دیگر برندگان کانادایی امروز کایلی ماس (50 پشت کرنر زنان) و برنت هایدن بودند که تیم رله 4×100 مردان آزاد تورنتو را برای پیروزی لنگر انداختند. این روز 1 مسابقه دو روزه بود که جمعه از ساعت 4 تا 6 صبح به پایان می رسد. مسابقه دیگری که تایتان ها در آن حضور ندارند نیز در حال برگزاری است و جمعه از ساعت 10 صبح ظهر پایان می یابد. شما می توانید هر مسابقه را در هر دو مسابقه به صورت زنده در اینجا پخش کنید.

امشب و فردا در CBC Sports

علاوه بر مسابقات لیگ شنای بین المللی که قبلاً ذکر شد ، آنچه در پیش است اینجا است:

گلف زنان: دور دوم مسابقات گروه مالی Hana مسابقات قهرمانی LPGA کره کره ای از نیمه شب 3 صبح به وقت ET اینجا پخش مستقیم دارد و پخش آن از ظهر تا 3 بعدازظهر ET اینجا است.

جایزه بزرگ اسکیت شکل – جام چین: دومین جایزه بزرگ این فصل (اسکیت امریکا دو هفته پیش بود ، سپس اسکیت کانادا لغو شد) جمعه در ساعت 2:30 بامداد با شروع دور مسابقات رقص یخ آغاز می شود. برنامه های کوتاه زنانه ، جفتی و مردانه بلافاصله دنبال می شود. اسکیت ها تا حدود ساعت 7 صبح ET اجرا می شوند و می توانید همه آنها را به صورت زنده در اینجا پخش کنید.

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.