فقط 1 سال جلوتر از مسابقات مقدماتی المپیک ، فرفری کانادایی شروع به بازگشت به مسیر درست می کند

شاید برای اولین بار در این فصل فر زدن ، اوضاع کمی طبیعی به نظر می رسید.

آخر هفته گذشته ، اکثر تیم های نخبه حلقه زنی مردان در این کشور در مکان هایی در سراسر کانادا یخ زدند و به دنبال کسب جوایز برتر در بخش های مختلف خود بودند. آنها مطمئناً در این مقطع تقریباً به اندازه سنگهای عادت سنگ پرتاب نکرده اند ، اما – شاید تعجب آور نباشد – پیچش یا حلقه زنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

به عنوان مثال رشته های بازی را که توسط تیم مانیتوبا ، Mike McEwen جمع شده است ، در نظر بگیرید. در اولین رویداد این فصل ، میدان با نتیجه 7-1 به پیروزی رسید و بعد از ظهر دوشنبه با غلبه بر گلن هوارد در فینال از پنتیکتون ، قبل از میلاد ، برنده بازی Ashley HomeStore Curling Classic شد.

با محدودیت ها و قفل های قفل شده در سراسر کشور ، تمرین و مسافرت برای تیم های حلزونی به طور فزاینده ای دشوار است. با این حال ، مک یوون ، سوم رید کاروترز ، دوم درک ساماگالسکی و هدایت کالین هاجسون یک ضربه را از دست ندادند.

درست یک روز زودتر در نوا اسکوشیا ، برد گووشو و پیست او از سنت جان ، انفلد ، در پانزدهمین بازی متوالی خود در کسب یک قهرمانی سومین پیروزی پیروز شدند.

در همان روز در ساسکاچوان ، مت دونستون در SCT North – شاهزاده آلبرت بونسپیل بدون شکست رفت. در جاده پایین ساسکاتون ، کولتون فلاسچ و پیست جدیدش نیز یک پیروزی به دست آوردند و در مسیر تصرف رویداد SCT Central – Nutana بدون شکست رفتند.

تماشا کنید | McEwen عنوان اشلی فروشگاه اصلی را ادعا می کند:

مایک مک ایون در پایان اولین گل چهار گل زد ، در راه پیروزی 6-3 برابر گلن هوارد در فینال بازی Ashling Home Store Curling Classic در پنتیکتون ، قبل از میلاد 1:17

در حالی که مردان توانستند در مکان های مختلف به یخ بازگردند ، بسیاری از تیم های نخبگان حلقه زن از ثروت یکسانی برخوردار نبودند. زمین 12 تیمی شامل جنیفر جونز ، راشل هومن ، برنده سال گذشته اسکاتی ها ، کری عینارسون قرار بود در Okotoks ، آلتا یخبندان کند. برای Okotoks Ladies Classic از پنجشنبه گذشته شروع می شود.

آنها قبل از اینکه همه چیز متوقف شود ، اولین تساوی را انجام دادند. اقدامات جدید COVID-19 که توسط جیسون کنی ، نخست وزیر آلبرتا اعلام شد ، به معنای عدم امکان برگزاری مسابقات بود.

اینکه این محدودیت های جدید در بسیاری از حوزه های قضایی سراسر کشور برای دستگاه های فرفری چه معنی خواهد داشت ، باید منتظر بماند ، در حالی که بازی های استانی برای تعیین نمایندگان در مسابقات قهرمانی کشور یکی از بزرگترین موانع است.

آزمایشات المپیک 1 سال پایان دارد

به طور معمول در این مقطع از فصل ، بسیاری از تیم های نخبه در سراسر کانادا خود را برای سومین دوره مسابقات گرند اسلم کرلینگ در این فصل آماده می کنند. درعوض ، آنها در این مواقع چالش برانگیز در تلاش بوده اند تا سعی کنند تا آنجا که ممکن است به مسابقات کوچکتر برسند و تمام تلاش خود را برای بازی در بالاترین سطح انجام دهند.

بدیهی است که این کمترین زمانی است که بهترین تیم های فرینگ کانادا در طول یک فصل از زندگی خود بر روی یخ صرف کرده اند.

شاید دلیل این امر بسیار حیاتی باشد زیرا ما اکنون یک سال با مسابقات انتخابی المپیک غرش حلقه ها فاصله داریم که قرار است از ماه نوامبر آینده در ساسکاتون برگزار شود.

تماشا کنید | Gushue به پیروزی Stu Sells غلت می زند:

برد گوشو و تیمش از نیوفاندلند و لابرادور با شکست 6-2 متیو مانوئل و ادعای Stu Sells 1824 Halifax Classic. 1:47

و گرچه همیشه انتظارات زیادی از بیگودی های کانادایی وجود دارد ، اما این بار فشار بیشتری بر المپیک 2018 بدون مدال در مسابقات مردان و زنان وارد خواهد شد.

کرلینگ کانادا با وجود بسیاری از ناشناخته ها ، در تلاش برای تعیین اینکه تیم های سال آینده در ساسکاتون چه تیم هایی برای رقابت برای دستیابی به آن دو مکان مورد نظر ، وظیفه بزرگی دارند.

در سال تقویمی سال 2020 تعداد انگشت شماری از رویدادها باقی مانده است و صحنه به سرعت به سال 2021 تغییر می کند و اسکاتی ها ، بریر ، میکس دوبل و مسابقات قهرمانی جهان چگونه به نظر می رسند.

حباب کلگری با حداکثر شش رویداد پیچش یا حلقه زنی همان چیزی است که در حال حاضر به احتمال زیاد وجود دارد – مسابقات قهرمانی کشور مردان و زنان ، مسابقات قهرمانی کشور در دو ضرب ، مسابقات جهانی مردان و دو مسابقات گرند اسلم می تواند در پارک المپیک وین اسپورت کانادا در کلگری برگزار شود.

این رویدادها تا تعیین اینکه چه کسی در ساسکاتون بر روی یخ بازی می کند تا فرصتی برای پوشیدن برگ افرا در بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن فراهم کند ، بسیار کمک خواهد کرد.