فینال CSK vs GT IPL 2023 به دلیل بارندگی بی وقفه در احمدآباد به روز رزرو منتقل شد.

تنها دو روز پس از به تعویق افتادن بازی در مرحله مقدماتی 2، باران شدید به ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد بازگشت و این بار فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین چنای سوپر کینگز (CSK) و گجرات تایتانز (GT) را مجبور کرد. تا به یک روز رزرو موکول شود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

بهشت در مقدمه رویارویی مورد انتظار بین دو تیم که قبلاً در افتتاحیه مسابقات در 31 مارس در همان مکان به مصاف هم رفته بودند باز شد.

نه تنها باعث به تعویق افتادن مراسم اختتامیه می شود، بلکه تضمین می کند که دو کاپیتان، MS Dhoni از CSK و هاردیک پاندیا از GT، به هیچ وجه برای پرتاب بیرون نخواهند آمد زیرا باران تمام غروب را مخفیانه بازی می کرد. اندکی پس از ساعت 21:35 به وقت IST شدت یافت – زمان قطعی رسمی برای یک مسابقه کامل 20 اور بین دو طرف.

بخوانید | فینال CSK vs GT اولین بازی در تاریخ 16 ساله IPL است که به تعویق می افتد

در حالی که زمان پایان مسابقه پنج اور یک طرف ساعت 12.06 صبح روز بعد بود، به کارکنان زمینی در استادیوم نارندرا مودی یک ساعت نیاز بود تا زمین بیرون را خشک کرده و برای بازی کوتاه آماده کنند. به این معنی که باران باید تا ساعت 11 شب فروکش می کرد تا امیدی به برگزاری مسابقه وجود داشته باشد.

«شرایط کاملاً خوب بود. بسیار متعجب است که حتی پس از سه ساعت باران، زمین بسیار خوب عمل خواهد کرد. ما کاملا امیدوار بودیم که امشب بازی داشته باشیم، اما متاسفانه دوباره باران بارید، پس ببینیم. ما سعی خواهیم کرد تا آنجا که ممکن است امشب پیش برویم.» داور نیتین منون که در کنار راد تاکر در فینال قضاوت خواهد کرد، اندکی قبل از اعلام رسمی در چتی به شبکه Star Sports گفت.

به لطف ارائه یک روز رزرو، دو طرف می توانند در یک مسابقه کامل با آن مبارزه کنند، مشروط بر اینکه آب و هوای بی ثبات احمدآباد برای دومین روز متوالی اسپویل اسپویل اسپورت را انجام ندهد.

شرایط بازی برای روز رزرو نیز ثابت است. اگر خدایان باران تصمیم بگیرند عصر دوشنبه برگردند و به تأخیر در پرتاب ادامه دهند، حد نصاب مسابقه 20 بازی در ساعت 21:35 باقی خواهد ماند.

بخوانید | واکنش توییتر بعد از اینکه بازی CSK و GT به دوشنبه منتقل شد

با این حال، اگر روز دوشنبه نیز امکان بازی وجود نداشته باشد و فینال کاملاً از بین برود، دیگر روزهای رزرو اضافی وجود ندارد و مسابقه به سه‌شنبه منتقل نمی‌شود.

و برخلاف برخی گزارش‌ها که نشان می‌دهد ممکن است جام بین CSK و GT تقسیم شود، شرایط بازی IPL بیان می‌کند که تیمی که در پایان مرحله لیگ بالاتر در جدول امتیازات به پایان برسد، به جام نقره‌ای یعنی هاردیک پاندیا دست خواهد یافت. تایتان های رهبری شده برای دومین بار در بازی های زیادی از زمان اولین حضورشان در فصل گذشته، این عنوان را کسب خواهند کرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام