قبولی در کنکور با روش های فوق العاده حرف آخر

حدود 5 ماه قبل از کنکور آمدم. در همین حال ، داوطلبان کنکور به سه دسته تقسیم می شوند. گروه اول با افرادی انجام می شود که خوب کار می کنند و آرزو دارند که به اهداف خود برسند و آنچه که باید بعد از کنکور انجام دهند. گروه دوم داوطلبان کاملاً آموزش دیده که در این دوره شرکت می کنند. گروه سوم افرادی هستند که هنوز مطالعه نکرده اند اما می خواهند به تدریج به هوش بیایند و طوفانی ایجاد کنند ، اما نمی دانند چگونه شروع کنند. امروز ، خبر خوبی برای سه گروه داوطلب. 5 دقیقه برای خواندن این مقاله وقت بگذارید و از پروژه 6040 (https://harfeakharpub.com حرف آخر) استفاده کنید تا بزرگترین بلیط ماراتن علمی کشور را بدست آورید. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

6040 طرحی است که توسط موسسهE حرف آخر در سال 1997 پیشنهاد شده است و توسط دانش آموزان و والدین آنها تحسین شده است. این پروژه به دو قسمت 60 و 40 تقسیم شده است. قسمت اول ، ماده 60 ، به تدریس 0 تا 100 دوره در دو ماه یا 60 روز و قسمت دوم به بررسی ، جمع بندی و حل 40 آزمون اشاره دارد. این روز ممکن است غیرقابل اعتماد باشد ، اما امروزه ، به ویژه در ایران ، مهم است که بدانیم پیشرفت تکنولوژی آموزشی اجازه 60 روز تحصیل را می دهد. توسط پروفسور عبدالرضا منتظری ، مدیر اجرایی موسسهحرف آخر تأسیس شده است. این پروژه شامل 60 ویژگی است که برای اولین بار در ایران معرفی شد و در زیر به تفصیل شرح داده خواهد شد. در ادامه می توانید ریاضی 6040 نظام جدید را هم مشاهده کنید.

100 روز حساسیت را با 6040 حرف آخر آزمایش کنید

برای اولین بار ، معلمان موسسه برنامه درسی کنکور ایران را کاملاً تغییر داده و روش تدریس حرف آخر را اعلام کرده اند. با این آموزش ، داوطلبان دیگر نیازی به حفظ و استفاده از فرمول هایی مانند مطالعات دینی و حفاظت از طبیعت ندارند. با این روش آموزشی ، داوطلبان می توانند همه چیز را بصری ببینند و آموزش بصری است. این نه تنها مسیر یادگیری را تسهیل می کند ، بلکه محتوا را برای مدت طولانی در چشم بیننده نگه می دارد. با این حال ، فرمول ها استفاده نمی شوند زیرا سبک هایی وجود دارد که نامزدها مجبور نیستند بسیاری از فرمول ها را حفظ کنند. می توانید از این فرم در هر موضوعی برای حل آزمونهای مختلف مرتبط با آن موضوع استفاده کنید.

بگذارید این توضیحات را در مهمترین دوره های آزمون ورودی آزمایشگاه ارائه دهیم. زیست شناسی را می توان ثروتمندترین دوره در زمینه آزمایش ها دانست و می توان آن را خط به خط پیشنهاد کرد. سوالات کنکور نیز کاملاً در هم آمیخته شده است ، اما متأسفانه ، به روش کلاسیک ، داوطلبان باید مطالب را بخاطر بسپارند و نمی توانند آن را درک کنند. اما در این موسسه ، تمام دوره های بصری با کمک بهترین استاد زیست شناسی در ایران تدریس می شود. به عنوان مثال در مورد قلب ، داوطلبان به قلب می روند و تمام قسمت های قلب را می شناسند. با این حال ، در بخش 7 حالت زیست شناسی طلایی ، لازم نیست برای هر سوال بیولوژیکی مسابقه یادگیری کامل 7 الگو را بخوانید و برای دریافت پاسخ فقط به کمتر از نیم سال تحقیق نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زیست شناسی حرف آخر و مشاهده آموزشها ، کافیست روی پیوند کلیک کنید.

منبع بدون مشاوره می‌تواند ما را به موفقیت برساند؟؟

نه !!! منابع خوب و پشتیبانی خوب از دو بال موفقیت تنها را برای کسانی که سخت کار می کنند تضمین می کند. تعریف قبلی به مثلث موفقیت اشاره دارد. مثلثی که یک طرف آن تلاش خوبی داشته باشد ، طرف دیگر پشتیبانی خوبی دارد و ضلع آخر منبع خوبی از اطلاعات است. اگر هر سه با هم باشند ، می توانید موفقیت را در نظر بگیرید. اما چه کسی نیاز به برنامه ریزی و سازماندهی یک منبع موسسهE دارد؟ پاسخ روشن است! مشاور حرف آخر. به عبارت دیگر ، موسسهE علاوه بر محصول ، به داوطلبان مشاوره رایگان برای ورزش ایمن ، تأمین تمام نیازهای مین و دستیابی به اهداف خود ارائه می دهد. در ادامه می توانید حرف آخر آموزش دروس کنکور با جدیدترین تکنولوژی را هم مشاهده کنید.

روش مشاوره برای داوطلبان است که پس از پایان تابستان ، پس از چهار ماه و دو ماه ، با کمک مشاور حرف آخر مدرسه را تعطیل می کنند. این مشاوره نیازها و پشتیبانی کامل داوطلب را پوشش می دهد و کاملاً رایگان ارائه می شود و بسته به وضعیت داوطلب ، چرخه کنکور به شرح بالا بسته می شود. مشکل دانشجو حل شد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و نحوه دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً به صفحه مشاوره حرف آخر مراجعه کنید.