قهرمانی های آرشدیپ سینگ تفاوت در برد هیجان انگیز پنجاب

در یک بازی که هر دو تیم در بهشت ​​خمیرها که استادیوم Wankhede است، امتیاز بالای 200 را دیدند، در نهایت یک طلسم مرگ بولینگ هیجان انگیز بود که تفاوت را ثابت کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

آرشدیپ سینگ، دریانورد بازوی چپ، در حالی که پنجاب کینگز در مسابقه 31 IPL 2023 روز شنبه در یک مسابقه هیجان انگیز با امتیاز بالا در برابر سرخپوستان بمبئی پیروز شد، قهرمان شد. آرشدیپ 4 در مقابل 29 را در یکی از عملکردهای برجسته دوران نوپایی او تا کنون به دست آورد و به پنجاب کمک کرد تا از یک مبارزه با روحیه از بمبئی جان سالم به در ببرد و چهارمین برد خود در این فصل را در هفت مسابقه کسب کند.

سهام آرشدیپ طی سال‌ها به طور پیوسته در IPL در حال افزایش بوده است و ثبات او در بزرگترین لیگ T20 جهان چیزی است که به او کمک کرد سال گذشته به تیم هند راه پیدا کند. و در فصل جاری لیگ برتر هند، جایی که او پس از موفقیت های بین المللی به ترکیب پنجاب کینگز بازگشت، به نظر می رسد آرشدیپ بازی خود را یک پله بالاتر برده است و بازیکن دست چپ از گونا، مادیا پرادش، یک بازی را انجام داده است. نقش مرکزی با توپ در دو برد از چهار بردشان تاکنون.

در مجموع 214 انینگ اول، معمولاً یک تیم در طول استراحت اینینگ کاملاً آرام می شود. با این حال، در قالبی سریع که معجزه ها بیشتر از آنچه تصور می شود اتفاق می افتد، هیچ تیمی نمی تواند حتی با چنین امتیاز بزرگی در تخته، به راحتی نفس راحتی بکشد، به خصوص در یک مکان با امتیاز بالا مانند Wankhede در برابر یک قدرت- ترکیب باتینگ پر شده مانند بمبئی.

با این حال، آرشدیپ اطمینان حاصل کرد که پنجاب با یک نوت ایده‌آل شروع می‌کند، زیرا او از شر ایشان کیشان بازکننده بی‌نظیر بمبئی خلاص می‌شود، اولین تحویل قانونی‌اش در شب.

با این حال، قهرمان پنج دوره MI، از زمان باز کردن حساب خود در برابر دهلی کپیتالز، هیولای متفاوتی بوده است، و در سه مسابقه از جمله دو بازی خارج از خانه پیروز شد و تعدادی از ضربات خود به طور ناگهانی فرم خود را به دست آوردند.

کاپیتان روهیت شارما با توپ 27 توپ 44 و 76 ران جایگاه ویکت دوم را با کامرون گرین دوخت. هنگامی که او پس از اینکه به لیام لیوینگستون پیشنهاد داد تا از بازی بولینگ خود لذت ببرد، جان خود را از دست داد، این گرین بود که دنده‌ها را تغییر داد و بمبئی را همراه با سوریاکومار یاداو که به همان اندازه انفجاری بود، در شکار نگه داشت، که یک توپ 23 نیم قرنی را شکست و 75 توپ را برای ویکت سوم اضافه کرد. با قهرمان همه کاره استرالیا.

در 159/2 در اور شانزدهم با گرین و SKY در مرکز، شانس بمبئی برای کسب چهارمین برد متوالی افزایش زیادی پیدا کرد و گودال کاملاً آرام ظاهر شد. و علیرغم اینکه گرین توسط هموطن خود ناتان الیس برای 67 اخراج شد، MI بسیار در تعقیب بود و تیم دیوید سخت به سوریا در مرکز پیوست و تیلاک وارما و نهال وادهرا در دوگوت قرار گرفتند.

آرشدیپ در اوور هجدهم با 18 گل در دو اورهای خود در پاورپلی بازگردانده شد، و اگرچه طلسم جدید خود را با ضربه زدن به حداکثر 84 متر توسط دیوید آغاز کرد، اما از پنج توپ بعدی فقط سه توپ را دریافت کرد. و ویکت کلید یک سوریا را که به خوبی تنظیم شده بود، تحویل داد، که بار دیگر توپ را مانند یک رویا زمان بندی می کرد و تهدید کرد که بمبئی را به تنهایی به خانه هدایت می کند.

به همان اندازه که ویکت سوریا تقویت شد، کار هنوز تمام نشده بود و یک اوور بیستم باقی مانده بود که باید بولینگ شود. و ضربه زدن به الیس برای 15 در اوور ماقبل آخر، از جمله ضربه هیولایی 114 متری دیوید از روی میدویکت عمیق، کار آرشدیپ را پیچیده تر کرد و بمبئی به 16 ضربه از 6 بازی آخر نیاز داشت.

با این حال، مشتری باحالی که آرشدیپ است، نگذاشت این موقعیت از او بهتر شود. درزگر بازوی چپ موفق شد دیوید را با یک ضربه در اولین زایمان از اعتصاب خارج کند.

در عکس‌ها: Curran، Arshdeep می‌درخشند در حالی که PBKS MI را در تریلر پر امتیاز شکست می‌دهد.

آنچه در پی آمد، لحظات برجسته‌ای از رویارویی با اکتان بالا بود، زیرا آرشدیپ موفق شد با شکستن قسمت میانی تحویل‌های متوالی، وارما و وادهرا را به گودال بازگرداند، و عملاً بازی را در آن دو تحویل جادویی مهر و موم کرد و دیوید با درماندگی در حال تماشای غیرقانونی بود. – پایان مهاجم و شاید پشیمانی از فراخوانش برای ترک زودتر اعتصاب.

این بازیکن 24 ساله با یک نقطه و یک تک به پایان رساند تا یک روز به یاد ماندنی در سمت خود را به پایان برساند و در جشن های بعدی توسط چند نفر از هم تیمی هایش به درستی بلند شد.

با این حال، کار آرشدیپ بسیار دشوارتر می‌شد، اگر بازگشتی به دوران میانی پنجاب با کاپیتان سام کوران با 29 توپ 55 پیشتاز نبود. در نهایت، حمله بمبئی در یک نقطه آتش نفس می‌کشید و پنجاب را روی تشک با کاهش به 83/4 در نیمه راه در حالی که 100 تنها در اور چهاردهم صعود می‌کردند، داشت.

کران همراه با هارپریت باتیا (41 امتیاز از 28) و جیتش شارما (25 امتیاز از 7)، حمله وحشیانه‌ای را در پایان مسابقات پنجاب آغاز کردند، زیرا 109 ران در شش اور آخر جمع‌آوری شد و بازی را تغییر داد. سر و مسابقه را هیجان انگیزتر می کند.

با وجود تخریبی که او در اوایل روز انجام داده بود، کوران در هنگام ارائه پس از بازی پس از قضاوت در مورد جایزه «بازیکن برتر» که به عقیده او باید به یکی از توپ گیران (مخصوصاً آرشدیپ) می رسید، ابراز تعجب کرد.

مرد انگلیسی در چت پس از بازی گفت: “فکر نکنید که من نباید جایزه را بگیرم، با روشی که پیسرهای ما مسابقه را به پایان رساندند، آرشدیپ و ناتان (الیس) باورنکردنی بودند و اسپینرها به خوبی بازی کردند.”

عملکرد آنها در روز شنبه بدون شک رهبری پنجاب را تا حد زیادی خوشحال خواهد کرد، با توجه به اینکه علیرغم غیبت یک بازیگر کلیدی در کاپیتان عادی، Shikhar Dhawan، که یکی از مهاجمان برجسته در این فصل بوده است، به تمام اسلحه ها شلیک می کنند.

در همین حال، PBKS یک وقفه 5 روزه در پیش دارد و انتظار دارد داوان به ترتیب در روزهای جمعه و یکشنبه با Lucknow Super Giants و Chennai Super Kings به بازی بازگردد، جایی که آنها از خود حمایت می کنند تا راه خود را باز کنند. نقاط پلی آف

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام