قوی ترین لیست بک لینک رایگان ✅[آپدیت 2021] – وبکیما

در آخر اگر تمام أصول لینک سازی رعایت شده باشد، همه چیز به حالت مانا و پایدار میرسد. لینک هایی که از طرف وب سایت جریمه شدن توسط گوگل به شما داده شوند. متخصصین سئو و مدیران وب سایت ها از این نکته استفاده کردند و با تکنیک هایی مانندن تبادل لینک یا خرید بک لینک تلاش کردند تا جایگاه خود در نتایج جستجو را بهبود دهند. مشخصه های بک لینک خوب و بد چیست؟ البته لینک های Nofollow نیز بد نیستند. وب سایتی که به شما لینک می دهد باید دامین اتوریتی خوبی داشته باشد و در شبکه های اجتماعی نیز فعال باشد. اصولا کسانی هم که لینک میفروشن حتما از اون لینک ها تو پروژه های سئو نتیجه خوبی نگرفتن که دارن میفروشن. نکته چهار: فرض کنید اصلا شما یک منبع خوب و کامل پیدا کردید، کمی فکر کردید که اون کسی که این منابع رو نوشته چطوری اصلا میتونه ۱۰۰ ها مقاله بک لینک رو اپدیت نگه داره؟

هرچه که گرفتن بک لینک از منابع معتبر سخت تر باشد، قطعا ارزش آن نیز بیشتر است. از طرف دیگر، بک لینک های بد می توانند باعث کاهش رتبه شما در موتورهای جستجو شوند و حتی منجر به جریمه شدن وب سایت شما نیز گردند. می توان گفت که سرنوشت موفقیت کمپین های سئو با لینک ها گره خورده است. می دانم شاید این مسئله عقب ماندگی تلقی شود، اما گوگل می گوید:” نظر ما تغییر نکرده است. بک لینک ها تاثیر به سزایی در بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته و از همین جهت است که در فرآیند سئو، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. لینک های Nofollow لینک هایی است که در rel آن مقدار Nofollow باشد، زمانی که شما لینک سایتی را به این حالت قرار دهید، روبات گوگل از شکستن پیج رنک شما بر روی این لینک خروجی جلوگیری می کند و به راحتی می توانید تبلیغات متنی به صورت نوفالو در سایت خود قرار دهید.

بک لینک هایی که از طرف وب سایت های هک شده داده میشوند یا در CSS مخفی باشند. از سوی دیگر مقاله فاطمه محبوب میشود و بسیاری، وب سایتهای خود را به این مقاله پیوند میدهند که متناسب با ایجاد این بک لینک میزان سئو مقاله فاطمه افزایش پیدا خواهد کرد. لینک سازی داخلی یعنی ایجاد بک لینک میان صفحات یک سایت. بک لینک هایی که بهصورت خودکار ایجاد می شوند. بک لینک خوب به بک لینکی گفته میشود که از یک وب سایت معتبر و قابل اعتماد به وب سایت شما داده شود. در یک کلام میتوان گفت لینکی که شما درخواست گذاشتن آن را کرده باشید لینک خراب و لینکی که کاربران به میل خود می گذارند لینک خوب گفته می شود. لینک از یک وب سایت غیر مرتبط به شما داده شود. لینک شدن سایت به صورت مخفی و غیر قابل نمایش باشد. برخی از سایت ها به صورت مستقیم یا فالو و برخی دیگر به صورت غیر مستقیم یا نو فالو. اما در عمل، هرچه راههای متعددی برای خزندۀ Google به سمت سایتتان فراهم شود، رتبهبندی سایتتان، در لیست نتایج جستجو بالاتر خواهد رفت. برای ساده کردن روند کار برای شما، من یک چک لیست تهیه کردم که مراحل دقیقی که باید برای هر تکنیک انجام بدهید را نشان می دهد.

ارزش بک لینک در سئو میتوان گفت تقریبا مهم است، تجارب نشان داده است سایت هایی که بک لینک های طبیعی، زیاد دارند و در کنار آن محتوای منظم و جدید نیز تولید می کنند، رتبه خوبی به دست میاورند. موتورهای جستجو از فاکتورهای مختلفی برای نشان دادن یک سایت در نتیجه های جستجو استفاده می کنند. به زبان ساده بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود. چطور با استفاده از کد HTML بک لینک بسازیم؟ یعنی اینکه از لینکهای شکسته یک وبسایت به نفع خود استفاده میکنید و لینکهای خود را قرار میدهید. در صورتی که طرفین لینک ها را به صورت Nofollow در وب سایت خود قرار بدهند مشکلی از این بابت پیش نخواهد آمد، اما اگر لینک ها به صورت Nofollow نباشد، تا حد زیادی امکان بروز مشکل وجود خواهد داشت. این مورد برعکس نوفالو است؛ اگر لینکی مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow یا Follow است و نیاز نیست مقدار Dofollow و Follow را در rel قرار دهید. فاطمه، یکی دیگر از وبلاگ نویسانی است که با مقالهی علی موافق نیست و برای مجلهی آنلاین دیگری مقاله مینویسد. چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد.