لالیگا: بارسلونا با شکست کادیز “یک گام عظیم به عقب” برداشت. رئال مادرید برای کاهش فشار روی زین الدین زیدان به پیروزی رسید

بارسلونا اکنون در فاصله هفتم جدول لالیگا قرار دارد و 12 امتیاز از رهبر اتلتیکو مادرید فاصله دارد که رئال وایادولید را 2-0 شکست داد.

لالیگا: بارسلونا با شکست کادیز

بارسلونا اکنون با اختلاف 12 امتیاز از رهبر اتلتیکو مادرید ، در رده هفتم لالیگا قرار دارد. خبرگزاری فرانسه

لیونل مسی بارسلونا چهارمین شکست در این فصل لیگا را تجربه کرد زیرا آنها روز شنبه با نتیجه 2-1 به کادیز رفتند ، در حالی که رئال مادرید با پیروزی در لیگ از ماه اکتبر فشار خود را بر روی زین الدین زیدان کاهش داد.

بارسا اکنون هفتم فاصله دارد و 12 امتیاز از رهبر اتلتیکو مادرید فاصله دارد که رئال وایادولید را 2-0 شکست داد.

سرمربی کاتالان ها ، رونالد کومان گفت: “این یک گام عظیم برای بازگشت به شانس ما برای مبارزه با لالیگا است ، شما باید آن را اینگونه ببینید.”

وی افزود: “اختلاف امتیاز 12 امتیازی با تیمی به اندازه اتلتیكو بسیار زیاد است.”

کومان با پیروزی در دروازه بان مارک آندره تر اشتگن که به جای نتو وارد میدان شد ، از پیروزی نیمه هفته لیگ قهرمانان اروپا در فرنسواروس سه تغییر ایجاد کرد.

اما Ter Stegen اولین اشتباه پرهزینه را در اندلس پس از هشت دقیقه انجام داد زیرا آلوارو گیمنز دومین گل خود را در همین تعداد بازی دریافت كرد.

خط دفاعی بارسا نتوانست کرنر را به دست تر اشتگن برساند ، اما گیمنز ضربات ضعیف او را روی خط خود گرفت.

بازیکنان کومان در دقیقه 56 کاملاً میدان بودند زیرا پاس کم جوردی آلبا توسط مدافع پدرو آلکالا به درون دروازه خود دور شد.

اما دومین خطای پرهزینه Ter Stegen هشت دقیقه بعد رخ داد.

کلمنت لنگلت قبل از اینکه تر اشتگن تحت فشار نگرانو موفق به پاک سازی نشود و مهاجم سابق منچسترسیتی ادعا کرد گل سوم خود در لیگ را به ثمر رساند ، هلش آلبا را ایجاد کرد.

“زمان دشوار”

زیر فشار زیدان گفت: پیروزی 1-0 مادرید در سویا پس از آزمایش نتایج قابل توجه بود.

دروازه بان سویا بونو در نیمه دوم تلاش وینیسیوس جونیور را به تور دروازه خود هدایت کرد و به شاگردان زیدان اجازه داد سه امتیاز را بدست آورند و با شش امتیاز عقب تر از اتلتیکو به رده سوم جدول صعود کنند.

به دنبال دو شکست در سه بازی گذشته ، از جمله شکست 2-0 مقابل شاختار دونتسک در نیمه هفته که امیدهای انتخابی رئال در لیگ قهرمانان را در تعادل باقی می گذارد ، گزارش های مطبوعات اسپانیایی مائوریسیو پوچتینو ، رئیس سابق تاتنهام و رائول مهاجم سابق مادرید را به کار زیدان مرتبط می کند. .

زیدان گفت که پس از یک زمان “دشوار” از امتیازات راضی است.

وی گفت: “اینها برای ما سه امتیاز بسیار مهم است. این یک پیروزی شایسته است ، در برابر حریف بسیار خوبی که می تواند هر زمان شما را به دردسر بیندازد. ما از این مرحله عبور کردیم.”

“این اواخر کمی دشوار بوده است ، امروز ما باید از آن لذت ببریم ، خوشحال باشیم ، اما نه چیز دیگر.”

اتلتیکو که حالا در 26 بازی در لالیگا شکست نخورده است ، پس از گلزنی مارکوس یورنته ، هافبک ملی پوش فرانسوی و هافبک تیم ملی اسپانیا برای شاگردان دیگو سیمئونه در برابر وایادولید ، به بالای جدول صعود کرد.

اتلتیکو در میان پنج باشگاهی است که از ابتدای فصل در پنج لیگ اصلی اروپا بدون شکست داخلی باقی مانده است.

رئال سوسیداد ، که فقط یک بار در لیگ شکست خورده است ، در صورت شکست روز یکشنبه دپورتیوو آلاوس ، می تواند برتری را بدست آورد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.