لالیگا: هوگو مالو ، یاگو آسپاس گل های نیمه دوم را به عنوان سلتاویگو در اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند

هوگو مالو در دقیقه 61 با ضربه سر سلتاویگو را روی تخته قرار داد و یاگو آسپاس پس از اشتباه اونای سیمون دروازه بان اتلتیک بیلبائو در دقیقه 78 پیروزی را مهر و موم کرد.

لالیگا: هوگو مالو ، یاگو آسپاس گل های نیمه دوم را به عنوان سلتاویگو در اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند

تصویر پرونده هوگو مالو ، مدافع اسپانیایی سلتاویگو. خبرگزاری فرانسه

مادرید: هوگو مالو و یاگو آسپاس گل های نیمه دوم را به ثمر رساندند چون سلتاویگو روز جمعه با پیروزی 2-0 اتلتیک بیلبائو برای پیروزی های پیاپی در لیگ اسپانیا.

این جفت پیروزی ها پس از یک پیروزی هشت بازی بدون برد که تیم ویگو را در منطقه سقوط قرار داد ، حاصل شد. در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.

این اولین باخت پس از سه برد خانگی متوالی برای اتلتیک بود که در مکان نهم باقی ماند. تیم باسک در آن پیروزی ها در خانه با نتیجه 8-1 از حریفان خود پیشی گرفت.

مالو در دقیقه 61 با ضربه سر سلتا را روی تخته قرار داد و آسپاس پس از اشتباه اونای سیمون دروازه بان تیم اتلتیک در دقیقه 78 پیروزی را مهر و موم کرد.

اتلتیکو مادرید می تواند با پیروزی در خانه مقابل وایادولید در روز شنبه برای اولین بار پیش بیفتد. رهبر فعلی رئال سوسیداد روز یکشنبه از آلاوس دیدار می کند. همچنین روز شنبه ، رئال مادرید در رده چهارم از سویا در رده پنجم و بارسلونا از کادیز دیدار می کنند.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.