لاکناو در یک پیروزی بزرگ مقابل پنجاب، مسترکلاس ضربتی را برگزار می کند

Lacknow Super Giants پس از متحمل شدن یک باخت باریک مقابل گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، کامبکی کامل را رقم زد و پنجاب کینگز را با 56 ران در روز جمعه در موهالی شکست داد تا به رده دوم جدول امتیازی IPL 2023 صعود کند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

چیزی که پیروزی قدرتمند لاکنو بر پنجاب را شیرین‌تر کرد این واقعیت بود که همان دپارتمان بود که آنها را در برابر گجرات در زمین چمن خانگی ناامید کرد و نقشی کلیدی در برد دور از خانه مقابل پنجاب داشت. پس از انجام یک چوک تماشایی در برابر دارندگان عنوان در هفته گذشته، این دپارتمان بتینگ بود که در روز جمعه به میدان آمد و حریفان خود را با سبکی رهبری کرد و بازی را حتی قبل از اینکه اینینگ‌ها هنوز به نتیجه نرسیده باشند، از بین برد.

LSG vs PBKS Live Streaming، IPL 2023: چه زمانی و کجا مسابقه IPL را تماشا کنیم؟

LSG vs PBKS: پادشاهان پنجاب به عملکرد ضربتی قوی در برابر غول‌های غول‌پیکر Lucknow امیدوار هستند

کاپیتان KL راهول علیرغم اینکه در اوایل اینینگ هایش از دست داده بود، برای ادامه کار تلاش کرد، و تقلای او تا 12 بر 9 تحویلی که با گلزنی شاهرخ خان در بولینگ کاگیسو رابادا به پایان رسید، می توانست بازی را به نفع کینگز متمایل کند و به آنها اجازه دهد. ابتکار عمل را زود به دست بگیرید

با وجود مبارزات راهول، لاکنو موفق شد 72 ران را در پاورپلی شکست دهد، همه اینها به لطف کایل مایرز انفجاری بود که نیم قرن 20 توپ او نه تنها مبارزات راهول را جبران کرد، بلکه لحن را برای آنچه در ادامه خواهد آمد تعیین کرد. روز و اینکه چرا او همچنان به عنوان شریک افتتاحیه کاپیتان از کوئینتون د کوک انتخاب می شود، توجیه می شود.

در حالی که مایر شروع فوق‌العاده را به امتیازی بزرگ‌تر تبدیل نکرد، و توپ ماقبل آخر اوور ششم را ترک کرد و به دومین ویکت رابادا در پاورپلی تبدیل شد، به سختی از LSG به سمت مجموع عظیمی که در نهایت ارسال می‌کردند، منصرف شد. باترهای لاکنو بار دیگر به عنوان یک واحد کلیک کردند.

هر دو مارکوس استوینیس و نیکلاس پوران نقش کلیدی در پیروزی معجزه آسای لاکنو بر رویال چلنجرز بنگلور در استادیوم ام چیناسوامی در اوایل ماه جاری داشتند و دو نفر نیز در روز جمعه در استادیوم IS Bindra PCA در آن حضور داشتند و 72 امتیاز را با 40 و 45 امتیاز شکست دادند. 19 تحویل به ترتیب برای نیروی Lucknow از مرز 250 گذشت – که قبل از این بازی فقط یک مورد در تاریخ IPL به دست آمده بود.

بخوانید | استونیس پس از شکست LSG PBKS می گوید: “خوشحالم که هر کاری را که تیمم نیاز دارد انجام دهم.”

استوینیس که شنبه گذشته به دلیل اردک طلایی توسط موهیت شارما در سقوط حماسی لاکنو در Ekana اخراج شده بود، با گلزنی برتر تیمش برگشت. بازیکن استرالیایی همه کاره در این فصل مشکلات خود را در شروع تبدیل داشته است. اما وقتی این کار را انجام می دهد، معمولاً در نهایت به تولید ضربه های تغییر دهنده بازی می پردازد.

همین را می توان در مورد پوران که با نرخ 236.84 ضربه زد و دیگر مایرز هند غربی (225) را تحت الشعاع قرار داد و خود را بدشانس می دانست که فقط 5 تا از نیم قرن دوم فصلش فاصله می گرفت. ، تبدیل شدن به تنها ویکت روز آرشدیپ. اگر او تا آخرین توپ ضربه می زد، لاکنو می توانست یک ضربه واقعی برای شکستن رکورد RCB برای بالاترین مجموع IPL (263/5) که آنها بسیار به آن نزدیک شده بودند، داشته باشد.

آخرین، اما نه کم‌اهمیت، بخشی از دلیلی که استوینیس توانست از همان جایی که مایرز کارش را متوقف کرده است، ادامه دهد، روشی بود که در آن آیوش بادونی، که برای تعویض به شماره 3 فرستاده شد، یک مسابقه حیاتی 89 را دوخت. با یک توپ 24 توپی 43 برای سومین ویکت بایستید – با شکستن سه چهار و به همین تعداد شش تا با نرخ ضربه تقریباً 180.

Taide در یک روز غم انگیز برای PBKS می درخشد

تسلط لاکنو با خفاش در روزی بود که آنها موفق شدند با چهار اور که هنوز انجام نشده بود از مرز 200 ران عبور کنند – امتیازی که بیشتر تیم های جهان را از بین می برد. و در حالی که بترهای پنجاب کاملاً قادر به ثبت امتیازات بلند هستند، و هدف بیش از 250 به هیچ وجه غیرممکن نیست (چیزی که تیم آفریقای جنوبی می تواند آن را تأیید کند)، هنوز هم به تلاش هرکول از طرف آنها نیاز دارد. برای کسب پنجمین برد خود در هشت بازی.

متأسفانه برای تیم میزبان، کاپیتان داوان در همان اوور اول برای 1 در بازگشت از مصدومیت اخراج شد. آتاروا تاید، همکار بازکننده، 19 ران از مارکوس استوینیس را در اوور سوم غارت کرد و اولین نیم قرن خود را در اولین فصل IPL خود در 26 تحویل به ارمغان آورد.

در عکس‌ها: غول‌های سوپر لاکنو در موهالی از پادشاهان پنجاب پیشی می‌گیرند

با این حال، این بازیکن 23 ساله حمایت چندانی از طرف مقابل پیدا نکرد و از سیکندررضا جلوگیری کرد (36 بر 22)، و در نهایت توسط راوی بیشنوی برای توپ 36-66 اخراج شد.

سه نفر متوسط ​​لیام لیوینگستون (23)، سام کوران (21) و جیتش شارما (24) شروع های امیدوارکننده ای داشتند تا اطمینان حاصل شود که پنجاب برای دومین بازی متوالی از مرز 200 گذشت، هیچ جایی برای رسیدن به آن کافی نبود. آنها به کل لاکنو نزدیک می شوند، چه رسد به اینکه از خط پایان عبور کنند.

همچنین باید به چند اجرای برجسته بولینگ در روزی که کاملاً متعلق به باترها بود اشاره کرد. لاکنو پیسر یاش تاکور با 4/37 برد خود، از جمله ویکت های رازا و شارما، انتخاب شد.

با این حال، حتی تاثیرگذارتر، روشی بود که راه‌حل چهار، پاپ اسپینر، نقل قول خود را با اقتصادی کمتر از هشت بار به پایان رساند. در یک اینینگ که دومین بولر مقرون به صرفه کوران با 12.66 بود، بولینگ چهار سزاوار ستایش ویژه است، حتی اگر او حتی یک ویکت به نام خود نداشته باشد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام