لاکنو کلکته را با یک ران شکست داد

امتیاز کریکت KKR در مقابل LSG LIVE: رینکو سینگ با 67 توپ از 33 توپ شکست ناپذیر باقی می ماند و تقریباً کلکته نایت رایدرز را به یک پیروزی معجزه آسا دیگر با هجوم چهار و شش در اوورهای مرگ هدایت می کند، در حالی که لاکنو سوپر غول ها یک برد هیجان انگیز را به دست می آورند و به سومین تیم تبدیل می شوند. وارد مرحله پلی آف IPL 2023 شوید.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

KKR در مقابل LSG پرتاب و پیش نمایش: کلکته نایت رایدرز (KKR) پس از اینکه در آخرین بازی خانگی خود در لیگ برتر هند 2023 (IPL) در برابر لاکنو سوپر جاینتز (LSG) به میدان رفت، با ترکیبی بدون تغییر به میدان رفتند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: راوی بیشنوی پس از اخراج نیتیش رانا در جریان درگیری KKR-LSG، 100 ویکت T20 را تکمیل کرد.

IPL

KKR vs LSG، IPL 2023: Lucknow Super Giants به رتبه دوم دست یافتند، Kolkata Knight Riders امیدوار به معجزه است

در حالی که KKR برای بازی مهم در باغ های ادن تغییری نکرده بود، LSG کاران شارما و کریشناپا گاوتام را به جای دیپاک هودا و سواپنیل سینگ آورد.

سوپر غول‌های لاکنو (LSG) با مصاف با Kolkata Knight Riders (KKR) در روز شنبه در باغ‌های ادن تلاش خواهند کرد تا جواز حضور در پلی‌آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 را قطعی کنند.

KKR نیز به دنبال زنده نگه داشتن امیدهای خود در مرحله پلی آف است که برای آن باید LSG را در دومین بازی دو سر شنبه به طور قانع کننده ای شکست دهد در حالی که امیدوار است سایر نتایج در بازی دو سر یکشنبه نیز به نفع آنها باشد.

Lucknow لباس‌های قرمز مارونی را در دیدار روز شنبه به منظور قدردانی از باشگاه فوتبال نمادین Mohun Bagan – که همچنین متعلق به گروه RP Sanjiv Goenka است، استفاده خواهد کرد. آنها در حال حاضر در رده سوم جدول امتیازات IPL 2023 قرار دارند و با 15 امتیاز با چنای سوپر کینگز (CSK) مساوی هستند و با پیروزی تماماً جایگاه خود را در ناک اوت تایید کردند.

اگر چنای در آخرین بازی لیگ خود، مقابل دهلی کپیتالز در دهلی در دیدار بعدازظهر روز شنبه دو ضرب شکست بخورد، لاکنو در واقع می‌تواند با پیروزی به مقام دوم برسد و یک مسابقه مقدماتی 1 را در برابر مدافع عنوان قهرمانی و رهبران جدول گجرات تایتانز (GT) راه‌اندازی کند.

از سوی دیگر، کلکته با 12 امتیاز از 13 بازی و نرخ خالص دوندگی (NRR) 0.256- در رتبه هفتم جدول امتیازی قرار دارد که می تواند علیرغم پیروزی در روز شنبه مانع از پیشرفت آنها در ناک ها شود.

آنها نه تنها باید لاکنو را با اختلاف زیادی شکست دهند تا با رویال چلنجرز بنگلور (RCB)، راجستان رویالز (RR) و هندی های بمبئی (MI) برابر شوند، بلکه باید امیدوار باشند که هر دو MI و RCB بازی های آخر لیگ خود را از دست بدهند. روز یکشنبه به ترتیب برابر سان رایزرز حیدرآباد (SRH) و GT در رده چهارم قرار گرفتند.

KKR در مقابل LSG:

شوالیه سواران کلکته: رحمان الله گورباز، جیسون روی، نیتیش رانا، آندره راسل، رینکو سینگ، شردول تاکور، سونیل نارین، وایبهاو آرورا، هارشیت رانا، سویاش شارما، وارون چاکاراوارتی، ونکاتش آییر، آنوکول روی، ان جاگادیزان، اومه یاداو، لاکی فرگوسن، تیم ساوتی، ماندیپ سینگ، جانسون چارلز، دیوید ویز، کولوانت خجرولیا، آریا دسایی

Lacknow Super Giants: کوینتون د کوک (و)، دیپاک هودا، پراک منکاد، کرونال پاندیا (سی)، مارکوس استوینیس، نیکلاس پوران، آیوش بادونی، نوین الحق، راوی بیشنوی، سواپنیل سینگ، محسن خان، کایل مایر، یاش تاکور، کریشناپا گوتهام، دانیل سامس، یودهویر سینگ چارک، آمیت میشرا، کارون نیر، مانان ووهرا، مارک وود، آوش خان، روماریو شپرد، آرپیت گولریا، سوریانش شیج، کاران شارما

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام