لحظات برتر از بازی PBKS vs GT

گجرات تایتانز روز پنجشنبه با پیروزی شش ویکت مقابل پنجاب کینگز به مقام سوم جدول امتیازات IPL 2023 رسید.

در حالی که GT که بازی پرتاب را برد و تصمیم به میدان گرفت، پادشاهان را از 20 اور به 153/8 محدود کرد، در حین تعقیب و گریز فاصله زیادی با پیاده روی در پارک نداشت.

ویکت های معمولی همچنان به GT آسیب می رساند، اما شوبمن گیل (67) و راهول تواتیا مطمئن شدند که آنها بدون سر و صدا از خط پایان عبور می کنند.

در اینجا چند لحظه برتر از مسابقه PBKS و GT آورده شده است:

Matt Short تاثیر زیادی ایجاد می کند

مت شورت از استرالیا انتظار نداشت در همان اوور اول وارد خفاش شود، اما او این کار را روز پنجشنبه مقابل گجرات تایتانز انجام داد.

محمد شامی در همان اوور اول مسابقه ضربه زد و پرابهسیمران سینگ را در توپ دوم حذف کرد و سپس وظیفه شورت که در شماره سه وارد ضربه شد، قطع شد.

شورت با نوتی امیدوارکننده شروع کرد و در اولین اوور شامی چند تا چهار ضربه زد و به یافتن مرزها در فواصل منظم ادامه داد.

شورت در حالی که روبه‌روی آلزاری جوزف بود، شش چهار ضربه زد و یکی را به سمت حصار عمیق میانه‌ای کشید.

با این حال، اینینگ شورت در اوور هفتم زمانی که توسط رشید خان افغانستان پاکسازی شد، به پایان رسید.

Mohit Sharma در بازگشت IPL تحت تأثیر قرار می گیرد

پیسر موهیت شارما آخرین بار در سال 2020 یک مسابقه IPL انجام داده بود، و در حالی که در سال 2022 با گجرات تایتانز به عنوان یک توپ انداز نت حضور داشت، تنها روز پنجشنبه بود که اولین بازی خود را برای GT انجام داد.

و پسر آیا او را تحت تاثیر قرار داد! موهیت شارما با ارقام اقتصادی 2/18 از چهار اور به پایان رسید و ویکت های جیتش شارما و سام کوران را به دست آورد.

کاگیسو رابادا در بازگشت ضربه می زند

کاگیسو رابادا تنها روز پنجشنبه اولین بازی خود در این فصل را مقابل GT انجام داد. او چند بازی ابتدایی پنجاب کینگز را به دلیل تعهدات ملی از دست داده بود، اما روز پنجشنبه بازگشت و یک ویکت گرفت.

رابادا ویکت رادیمن ساها را که توسط مت شورت در پای مربع عقب افتاده گرفتار شد، گرفت و این ویکت معمولی برای آفریقای جنوبی نبود، بلکه 100 ویکت او بود.هفتم ویکت IPL

رابادا تنها 64 مسابقه انجام داد تا به 100 ویکت IPL برسد، بازیکنی که کمترین تعداد مسابقه را انجام داده است. سریع‌ترین بازیکن قبلی که به 100 ویکت IPL رسیده بود، لسیث مالینگا بود که 70 مسابقه را به نقطه عطف رساند.

Shubman Gill پلت فرم را تنظیم می کند

شوبمن گیل به دومین پنجاه سالگی خود در IPL 2023 رسید و به روند غنی خود با خفاش برای GT ادامه داد.

گیل 63 گل را در برابر چنای سوپر کینگز در فصل اول به دست آورده بود، و در حالی که او 39 امتیاز را در برابر نایت رایدرهای کلکته به ثمر رساند، پنجشنبه قرار بود یک چالش متفاوت باشد.

گیل وقت خود را صرف کرده بود و در 40 زایمان به پنجاه سالگی خود رسید و در این روند شش گل چهار به ثمر رساند.

با وجود سقوط ویکت‌ها در انتهای دیگر، گیل محکم ایستاد و با هر یک از Wriddhiman Saha، Sai Sudharsan و David Miller بیش از 40 غرفه ساخت.

راهول تواتیا روز را نجات می دهد … دوباره

او آنجا بوده است، چندین بار قبلاً این کار را انجام داده است، و اکنون این کار بیشتر شبیه یک عادت شده است. راهول تواتیا در یک مسابقه دیگر موفق به گلزنی شد.

GT به هفت گل از شش توپ با هفت ویکت باقی مانده نیاز داشت. سم کوران توپ‌زن بود و دیوید میلر در اعتصاب بود. میلر با یک تک آهنگ شروع کرد، اما توپ بعدی، کورن، Shubman را حذف کرد تا روحیه GT را تضعیف کند.

اما، چیزی برای ناراحتی GT وجود نداشت، زیرا راهول تواتیا به سمت خفاش رفت.

تواتیا با یک سینگل شروع کرد و میلر در چهارمین توپ اوور به نفع خود برگشت تا تواتیا کار را در توپ پنجم تمام کند. برای GT، این سومین برد آنها در لیگ در چهار مسابقه بود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام