لحظات برتر از برد راجستان رویالز در احمدآباد

راجستان رویالز روز یکشنبه یک پیروزی هیجان انگیز با سه ویکت مقابل گجرات تایتانز به پایان رساند و هشت امتیاز از 10 امتیاز ممکن را در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 کسب کرد. شکست دادن GT در احمدآباد کار آسانی نیست، و علیرغم برخی ناکامی‌های اولیه، سانجو سامسون و شیمرون هتمایر مطمئن شدند که RR با کمتر از یک اوور از خط پایان عبور کرده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

برای GT، این دومین شکست آنها در سه مسابقه بود، اما لحظات برتر زیادی از این مسابقه وجود داشت، زیرا IPL 2023 به تولید پایان های میخکوب کننده ادامه می دهد.

بیایید نگاهی به چند لحظه برتر در اینجا بیاندازیم:

ترنت بولت زود حمله می کند

راجستان رویالز برنده بازی شد و برای اولین بار در برابر میزبان گجرات تایتانز به میدان رفت و برای مدتی احساس می‌کرد که تصمیم برای انجام این کار قطعا طبق برنامه پیش خواهد رفت.

ترنت بولت، که درگیری مقابل چنای سوپر کینگز را به دلیل نادیده گرفتن از دست داد، به جای جیسون هولدر، به ترکیب یازدهم بازی مقابل تایتان ها بازگردانده شد.

بولت موفقیت حیاتی را برای RR فراهم کرد و Wriddhiman Saha را در همان اوور اول حذف کرد. سها در واقع در یکی از دراماتیک ترین شرایط اخراج شد.

ساها در مواجهه با یک توپ تمام قد از بولت، به دنبال شلاق زدن روی پای مربعی خود بود، اما آن را زود بازی کرد و توپ به هوا و از بالای زمین رفت. در این لحظه، سانجو سامسون، شیمرون هتمایر و دروو جورل همه در وسط زمین در تلاش برای گرفتن همدیگر بودند، حتی سامسون و هتمایر با هم برخورد کردند، اما بولت به خوبی می‌دانست که در پایان گرفتن را کامل کند.

بولت با ارقام 1/46 از چهار اور به پایان رسید.

پایه پاندیا گیل

گجرات تایتان ها در پایان پنج اور پس از اخراج ساها و سای سودارسان 32 بر 2 بودند و وظیفه هاردیک پاندیا و شوبمن گیل قطع شد.

این دو در یک ایستگاه 59 دونده برای ویکت سوم شرکت کردند، که در نهایت سکو را برای یک مجموع چالش برانگیز توسط تایتان ها ایجاد کرد.

هاردیک پاندیا در اور هفتم اینینگ بهترین حالت تهاجمی خود را داشت و آدام زامپا را با یک ضربه شش و چهار گل زد، در حالی که این دو با هم ترکیب شدند و 17 ران از اشوین در آن پس از آن بدست آمدند.

صعود پاندیا به کوه 2000

هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، روز یکشنبه پس از جمع آوری 2000 دوش IPL، به لیست نخبگان پیوست.

وقتی پاندیا به 16 سالگی رسیدهفتم او در مقابل RR دوید، او نه تنها 2000 دوش IPL را تکمیل کرد، بلکه به لیست نخبگان کریکت‌بازان پیوست که 2000 دوش و 50 ویکت در IPL به ثمر رساندند.

او پس از شین واتسون، آندره راسل، کیرون پولارد، ژاک کالیس و راویندرا جادجا، ششمین بازیکنی بود که این کار را انجام داد.

سانجو سامسون RR را از جلو هدایت می کند

او آنجا بوده است، قبلاً این کار را کرده است. و یکشنبه نمونه دیگری از کارهایی بود که سانجو سامسون می تواند در روز خود با خفاش انجام دهد.

سامسون خیلی زود در اینینگ ها برای RR وارد میدان شده بود، با امتیاز RR 4/2 در اوور سوم، و کاپیتان رویالز در چند مشارکت سازنده با Devdutt Padikkal (استند 43 ران) و بعداً Shimron Hetmyer شرکت داشت. (پایه 59 ران).

سامسون تنها در 29 تحویل، با دو ضربه چهار و پنج شش به پنجاه خود رسید و با زدن یک ضربه شش و چهار به نوراحمد به حمله خود ادامه داد، تنها برای افغانی که در آخرین توپ اوور، اولین ویکت IPL خود را به دست آورد. دیوید میلر در اواسط آف.

هتمایر با سبکی کار را تمام می کند

شیمرون هتمایر پس از وارد شدن به خفاش در شماره شش، تعداد زیادی سوار بر پشت خود داشت. او در زمان سختی برای RR با امتیاز 55/4 در 11 وارد خفاش شدهفتم تمام شده است، اما باید به نحوه ضربت زدن او با توجه به موقعیت، احترام گذاشت.

RR به بیش از 100 ران برای پیروزی نیاز داشت که هتمایر وارد خفاش شد، و اینینگ وست ایندین تقریباً مانند یک بسته برجسته بود.

تنها در 26 تحویل، هتمیر 56 مورد را با دو عدد چهار و پنج عدد شش به نام خود جمع آوری کرد.

هتمیر با سامسون در 27 توپ 59 دویدن قرار گرفت و به دنبال آن مشارکت سازنده دیگری با Dhruv Jurel انجام شد که در نهایت بستر را برای تعقیب و گریز موفق فراهم کرد.

او ممکن است در جریان تعقیب و گریز شرکای خود را از دست داده باشد، اما باید به جا بود که هتمایر، با تمام توانش، تعقیب را با ضربه حداکثری به نوراحمد، به پایان رساند، و شش ضربه را با فاصله از روی میدویکت کوبید.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام