لحظات برتر از درگیری LSG و PBKS

پنجاب کینگز روز شنبه در یک مسابقه لیگ برتر هند (IPL) در لاکنو از لاکنو سوپر جاینتز گذشت، بردی که PBKS را به رتبه چهارم جدول امتیاز رساند.

تعقیب 160 هرگز برای پنجاب آسان نبود، با سکسکه های مکرر در طول مسیر، اما رضا (57) و شاهرخ خان (23*) در مسابقه ای که می توانست به هر طرف پیش برود، تعقیب و گریز سبکی انجام دادند.

حال بیایید نگاهی به چند لحظه برتر از بازی بیاندازیم.

KL Rahul اولین پنجاه گل فصل را به ثمر رساند

کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز، کی‌ال راهول، سرانجام اولین نیم قرن فصل خود را در روز شنبه مقابل پنجاب کینگز ثبت کرد.

راهول در حال ورود به بازی بود و در هر یک از اینینگ های قبلی خود نتوانست شروع به تبدیل کند، اما روز شنبه، زمان راهول بود که با خفاش بدرخشد.

راهول با 74 توپ از 56 توپ به پایان رسید و 8 توپ چهار و شش توپ در اینینگ جمع کرد.

در طول ضربه، راهول همچنین به سریع‌ترین خمیر با 4000 دوش IPL تبدیل شد و در این روند از کریس گیل هند غربی پیشی گرفت. راهول 105 اینینگ برای رسیدن به نقطه عطف انجام داد، در حالی که گیل 112 اینینگ انجام داده بود.

سم کوران تاثیرگذار

سام کوران در غیاب شیخار داوان مجروح، مسئولیت بیشتری برای هدایت پادشاهان پنجاب بر عهده داشت، و با این حال او با توپ برای PBKS توپ را تحویل داد. کوران با ارقام 3/31 کار خود را به پایان رساند و دو ویکت او در اوور نهایی اینینگ به پایان رسید.

کوران ابتدا مارکوس استوینیس را در 18 حذف کردهفتم قبل از حذف بازیکن ایمپکت کریشناپا گوتهام و یودهویر سینگ چارک در فینال اوور.

یودهویر سینگ چارک می درخشد

اولین بازی رویایی چیزی است که هر ورزشکاری آرزویش را دارد، و یودهویر سینگ چارک، بازیکن 25 ساله LSG، اولین بازی رویایی خود را در روز شنبه انجام داد و بازکننده های آتاروا تاید و پرابهسیمران سینگ را در فضایی دو اور حذف کرد.

در حالی که او تاید را در سومین توپ اوور اول، در حالی که تاید در مسیر رسیدن به بازیکن سوم، مارک وود، یک لبه بالایی از خفاش می گرفت، در توپ دوم اوور سوم، پرابهسیمران را تمیز کرد.

پرابهسیمران به دنبال بازی درایو بود، اما توپ از شکاف بین چوب و پد عبور کرد تا توپ را شکست دهد.

سیکندررضا نمره دختری پنجاه می گیرد

سیکاندار رازا از زیمبابوه با رسیدن به خفاش در شماره پنج، وظیفه خود را به پایان رساند و او نمی توانست سکوی بهتری برای رسیدن به اولین IPL پنجاه خود بخواهد.

رضا با پادشاهان پنجاب وارد خفاش شد. امتیاز خواندن 45/3 در اور ششم، و او یک ضربه —- را زد تا به PBKS کمک کند تا از خط پایان عبور کند.

رضا همچنین در دو غرفه 30 پلاس با هارپریت سینگ و سام کوران شرکت داشت.

رضا در 34 تحویل به فیفای خود رسیده بود.

شاهرخ خان PBKS را از خط پایان عبور می دهد

این یک تعقیب و گریز بسیار عالی برای پادشاهان پنجاب بود، و در حالی که اعتبار لازم به رضا برای نوشتن فیلمنامه تعقیب و گریز تعلق می گیرد، ضربه شاهرخ خان برای پنجاب نیز حیاتی بود.

SRK نقش مهمی را ایفا کرد و 23 توپ شکست ناپذیر را از 10 توپ به ثمر رساند تا PBKS را با سه توپ خالی از خط پایان عبور دهد.

شاهرخ در شانزدهم آمدهفتم بیش از دنبال کردن ویکت جیتش شارما، با امتیاز PBKS 122/6.

شاهرخ در سه جایگاه کوچک اما حیاتی با سیکندررضا، هارپریت برار و کاگیسو رابادا درگیر شد و در نهایت، این بازیکن 27 ساله در فینال، با حسن نیت یک مرز، به ران های پیروزی رسید.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام