لحظات برتر از DC vs MI در دهلی

سومین توپ آخر در همین چند روز. این فصل از لیگ برتر هند در حال تبدیل شدن به چیز دیگری است!

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

سرخپوستان بمبئی سرانجام در این فصل حساب خود را با پیروزی شش ویکت مقابل دهلی کپیتالز در دهلی باز کردند. با این حال، همه چیز برای قهرمانان پنج دوره آرام نبود، زیرا آنها به عنوان قهرمانان آهسته در لیگ شناخته می شوند، زیرا آنها تقریباً تعقیب و گریز را از موقعیت مسلط به پایان رساندند.

با این حال، یک پیروزی یک پیروزی است، و تیم تحت رهبری روهیت شارما آن را به هر حال از دست خواهد داد، به این امید که دو امتیاز در جدول که آنها را در جدول امتیازات پس از سانرایزرز حیدرآباد به رده هشتم جدول می رساند، شروع یک احیای دو هفته ای باشد. در شانزدهمین دوره مسابقات.

در مورد دهلی کپیتالز که توسط دیوید وارنر هدایت می‌شود و ریشابه پنت، کاپیتان همیشگی، برای مدتی پس از تصادف از میادین دور می‌شوند، چهارمین شکست در همین تعداد بازی‌های این فصل، راه رسیدن به پلی آف را بسیار دشوار کرده است. مسیر غیرممکنی نیست، و اگر بخواهند امیدهای خود را برای کسب اولین عنوان قهرمانی خود زنده نگه دارند، باید در این فصل به خوبی بازی کنند.

در حالی که به رویدادهای جدال پایتخت دهلی و هندی‌های بمبئی نگاه می‌کنیم، نگاهی به برخی از بهترین لحظات می‌اندازیم:

آکسار ناک تغییر دهنده بازی تولید می کند

دهلی امروز برای عبور از 150 مشکل داشت اگر 54 بازی متحول کننده Axar Patel نبود، مسابقه همه جانبه ای که در نیم قرن به اولین IPL خود در تنها 22 تحویل داده شد و به تیمش کمک کرد تا پس از سقوط در اوورهای میانی بهبود یابد.

آکسار پاتل از دهلی کپیتالز پس از اینکه اولین IPL پنجاه خود را در بازی 16 IPL 2023 مقابل هندی های بمبئی به ارمغان آورد جشن گرفت.

اگرچه دیوید وارنر نیز در انتهای دیگر ضربات نیم قرنی را مطرح کرد، اما نرخ ضربه او یک نگرانی بزرگ برای تیم میزبان بود و این ضربه بی دردسر آکسار در سراسر پارک بود که در نهایت آنها را در مسیری به سوی یک مجموع چالش برانگیز قرار داد. این بازیکن همه کاره اسپین بولینگ، که قبل از IPL در قالب فوق العاده ای هم با توپ و هم در قالب های توپ برای هند بود، در طول ضربه خود چهار مرز و پنج ماکسیمم را جمع آوری کرد.

دهلی مانند یک بسته کارت فرو می ریزد

از دست دادن ویکت ها در یک خوشه یکی از دلایل اصلی مشکلات دهلی در این فصل بوده است و این موضوع در شکست مقابل بمبئی مطرح شد و دهلی نیز نه یک بار بلکه دو بار دچار فروپاشی شد.

ابتدا این طلسم الهام گرفته از 22/3 پیوش چاولا بود که با پاور اسپینر کهنه کار با خلاص شدن از شر مانیش پاندی مدت کوتاهی پس از پاورپلی، شتاب را تغییر داد. سپس چاولا رومن پاول و لالیت یاداو را به دلیل امتیازات تک رقمی اخراج کرد زیرا DC از 76/1 به 98/5 سقوط کرد.

دومین باری که دهلی شکست خورد در اوور ماقبل آخر بود که دهلی تنها برای یک دوندگی در اوور درخشان جیسون بهرندورف، چهار ویکت را از دست داد. دریانورد بازوی چپ استرالیایی آکسار و وارنر را در سه تحویل اول اخراج کرد و آبیشک پورل را نزدیک به مدت طولانی گرفتار کرد، در حالی که نهال وادهرا با یک ضربه مستقیم عالی در انتهای غیر مهاجم کولدیپ یداو را بیرون زد.

رایلی مردیث آنریش نورجه را در کنار آن قرار داد تا دهلی را به مدت 172 کاسه کند.

روهیت شارما به انتظار طولانی برای نیم قرن دیگر پایان می دهد

روهیت شارما قاطعانه اصرار داشت که بزرگسالان، از جمله خودش، باید بایستند و پس از باخت MI در هفت ویکت به دست CSK در خانه، بایستند و تحویل دهند.

کاپیتان از سوی خود موفق شد با زدن توپ 45 توپ 65، به سخنان خود عمل کند و به انتظار نزدیک به دو ساله نیم قرنی در IPL پایان داد و پایه و اساس یک تعقیب و گریز موفقیت آمیز را با ایجاد شراکت محکم با همبازیکن ایشان کیشان و تیلاک ورما.

روهیت در پاورپلی بی‌رحمانه‌تر بود و چیزی که در ضربه‌ی او به چشم می‌خورد، شیوه‌ای بود که در آن توپ را با دود کردن توپ به سکوها با حرکتی بی‌دردسر از یک سرعت‌دهنده کلاس جهانی در نورته می‌کشید.

یک روز بد در دفتر برای SKY

این روز برای افرادی مانند روهیت، آکسار، بهرندورف و چاولا در سمت ریاست جمهوری روز خوبی بود. نه برای سوریاکومار یاداو، که نه تنها به خاطر اردک طلایی اخراج شد تا با خفاش دویدن غم انگیزش را ادامه دهد، بلکه پس از به هم ریختگی که می توانست پشت آکسار را تا حد زیادی دیده باشد، ضربه دردناکی را در نزدیکی ابروی چپش کوبید. زودتر

آکسار در اوور هفدهم روی 35 ضربه می زد، با زدن یک ضربه ششم در تحویل قبلی، زمانی که توپ را به سمت لانگ آف، جایی که سوریا در موقعیت برای گرفتن قرار گرفت، اشتباه کرد. به جز اینکه توپ از میان کف دستش شکسته شد و به صورت او اصابت کرد و در نتیجه فیزیوتراپی تیم MI مجبور شد با عجله به سمت مرکز حرکت کند و او را چک کند.

اسکای که به دلیل هت تریک اردک های طلایی در سری ODI مقابل استرالیا اخراج شده بود، بلافاصله پس از اخراج تیلاک ورما، توپ کوتاه را مستقیماً به پای خوب هدایت می کرد تا توپ 1 خود را در مقابل CSK با یک توپ اول دنبال کند. موکش کومار با ضربات پشت سر هم در اوور شانزدهم امیدهای دهلی را زنده کرد.

گرین، دیوید اعصاب فولادی را نشان می دهد

بعد از اینکه موکش در تحویل های متوالی از شر وارما و یداو خلاص شد و مستفیزور روهیت را پشت سر گذاشت، بازی سرگردان شد. گلزنی در زمین آرون جیتلی ناگهان بسیار دشوارتر شده بود.

خوشبختانه برای بمبئی، آنها دو برنده مسابقه آزموده شده در تیم دیوید و کامرون گرین در مرکز داشتند. و اعصاب فولادی را به نمایش گذاشتند، با این دو نفر که هر کدام یک عدد شش جمع کردند تا 15 ران از موستافیزور را در مرحله ماقبل آخر مهم استخراج کنند، و معادله را به پنج از شش کاهش داد.

نورجه یک فینال فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و یک سری از یورک‌ها را با اخراج کرد. گرین و دیوید توانستند کار را در انفرادی به پایان برسانند – و یک دوبل بسیار مهم از آخرین توپ.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام