لحظات برتر از MI در مقابل KKR در بمبئی

سرخپوستان بمبئی (MI) به راهپیمایی صعودی خود ادامه دادند و تسلط خود را بر کلکته نایت سواران (KKR) پس از ثبت یک پیروزی پنج ویکت در ورزشگاه وانکهده بمبئی در روز یکشنبه حفظ کردند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در حالی که KKR در قالب یک صد T20 اولیه برای Venkatesh Iyer در فرم تقویت شد، آنها نتوانستند کاملاً بر روی آن ضربه کار کنند و مجموع چالش برانگیز بیش از 200 را ثبت کنند.

و درست مانند تعقیب و گریز موفقیت آمیز آنها در برابر دهلی کپیتالز در اوایل این هفته، سفارش برتر بمبئی بار دیگر به عنوان یک واحد کلیک کرد و تیم را به شروعی آتشین رساند، با مرتبه متوسط ​​بهترین استفاده را از آن شروع و اطمینان از باقی ماندن نرخ درخواستی بسیار تحت کنترل

در پایان، بمبئی با بیش از دو اور به خانه بازگشت تا نرخ خالص اجرای خود را افزایش دهد و به رده هشتم جدول امتیازی صعود کند.

با نگاهی به رویدادهای مسابقه 22 IPL 2023، پنج لحظه تعیین کننده از بازی را برای شما آورده ایم:

Tendulkar بالاخره اولین بازی خود را انجام می دهد

برای کسانی که در دهه نود و دهه نود با تماشای کریکت بزرگ شده اند، دیدن کلمه “Tendulkar” بار دیگر روی صفحه های تلویزیون بسیار خوب است. هشت سال پس از اینکه ساچین تندولکار افسانه ای پرده های حرفه ای بین المللی خود را پایین آورد، پسرش آرجون اولین بازی خود در IPL را در زمین خانگی خود در استادیوم وانخده در جریان درگیری MI مقابل KKR انجام داد.

علاوه بر این، دریانورد بازوی چپ – که کلاه اولیه خود را از روهیت شارما دریافت کرد – اولین اوور مسابقات کلکته را انجام داد و با ارائه تنها پنج دوش، با یک نوت منظم شروع کرد. او قبل از اینکه از حمله خارج شود، 12 اور دوم خود را در پاورپلی واگذار می کرد.

او ممکن است امروز فقط دو اور بازی کرده باشد، آیا مطمئناً شروعی برای جونیور تندولکار در بزرگترین لیگ T20 جهان است. چه کسی می‌داند، یک عملکرد بزرگ می‌تواند در اواخر این فصل نزدیک باشد.

پایان خشکسالی طولانی قرن برای KKR

ونکاتش ایر، در عین حال، در این فصل به نوعی ظاهر می شود. پس از اینکه در طول تعقیب و گریز KKR از هدف 205 ران مقابل گجرات تایتانز از امتیاز سه رقمی کوتاهی کرد، بازی ای که در آن او جایزه بهترین بازیکن مسابقه را به دست می آورد، اگر رینکو سینگ با هجوم شش تایی به پایان نمی رسید. اییر در نهایت اولین صد T20 خود را در مقابل MI در بمبئی به ارمغان آورد و برای رسیدن به نقطه عطف تنها 49 توپ گرفت.

علاوه بر این، پس از اینکه برندون مک کالوم در اولین مسابقه IPL مقابل RCB در ورزشگاه M Chinaswamy، 158 به یاد ماندنی را شکست، ایر به 15 سال انتظار برای یک قرن دیگر پایان داد. با این حال، ضربه‌زن چپ‌دست، مدت کوتاهی پس از بالا بردن نقطه عطف، جدا شد و با توپ 51-104 سقوط کرد. حتی بدتر از آن این بود که ضربه او در نهایت بیهوده بود زیرا هیچ‌کس دیگری، به جز شاید سویاش شارما با توپ، بلند نشد. برای نایت سواران در روز.

SKY بالاخره زنگار را از بین می برد

زمانی که روهیت شارما با یک حشره معده از کار افتاد، نوبت سوریاکومار یاداو بود که برای اولین بار سرخپوستان بمبئی را رهبری کند. و پسر، او کار مناسبی را انجام داد و MI را به یک پیروزی نسبتا راحت بر KKR هدایت کرد. اگر قهرمانی های ایر با خفاش نبود، این مسابقه قبل از بازی در بازی گجرات تایتانز-راجستان رویالز در احمدآباد به پایان می رسید.

در حالی که او در آن روز به عنوان کاپیتان کار منصفانه‌ای انجام داد، با توجه به نوع بازی ترسناکی که SKY هم در کریکت بین‌المللی و هم در سه بازی اول داشت، بازگشت او به فرم با خفاش بسیار قابل ستایش بود. این فصل IPL

در حالی که او در ابتدا کمی محتاط بود، پس از اینکه هر دو بازکننده خود را دوباره در گود پیدا کردند، به زودی از میدان خارج شد و یک توپ 25 توپی 43 را که حاوی چهار چهار و سه ماکسیمم بود – یکی از آن‌ها ضربه‌ی پیکاپ علامت تجاری او بود که آن‌سوی مربع روی پا بود. سمت. در پایان، کاپیتان ایستاده ناامید می شد که خودش بازی را تمام نمی کرد و در راه یک پنجاه جمع می کرد.

روهیت شارما، بازیکن تاثیرگذار

هر روز نیست که روهیت شارما را می بینید که به سمت خفاش می رود، نه به عنوان کاپیتان سرخپوستان بمبئی. در یک اتفاق نسبتاً منحصر به فرد، روهیت نه تنها در حالی که هم تیمی هایش در زیر آفتاب سوزان بعدازظهر در Wankhede با استناد به یک مشکل معده به میدان رفتند بیرون نشست و وظایف رهبری را به سوریا سپرد، او بعداً به عنوان بازیکن تأثیرگذار به جای آرجون تندولکار وارد شد. شروع تعقیب هدف 186 دویدن توسط بمبئی.

روهیت شارما، کاپیتان MI تصمیم گرفت وظایف کاپیتانی را به سوریاکومار یاداو برای بازی مقابل KKR واگذار کند و به عنوان بازیکن ضربه ای در جریان تعقیب هدف 186 ران توسط بمبئی وارد زمین شد. ورزشی

پسر بچه‌ها در آن روزگار برخی از کریکت‌بازان، مخصوصاً در زمانی که تناسب اندام برای ضربه‌زنان مهم نبود، عاشق قانون «بازیکن تأثیرگذار» بودند.

با این حال، روهیت در پایان تأثیرگذار بود، یک مرز و دو ماکزیمم را در یک توپ 13-20 جمع کرد و یک جایگاه هجومی را با ایشان کیشان بخیه زد، قبل از اینکه به لطف کور توسط اومش یداو در میانه آف اخراج شود.

کیشان برای یک شروع آتشین دیگر

در حالی که ایشان کیشان با دستکش‌های دروازه‌بان به راحتی حرکت نمی‌کرد، زیرا او چند موقعیت را پشت بیخ از دست داد، او بیش از آن که در شروع تعقیب و گریز بمبئی مسئولیت را برعهده گرفت و پایه‌هایی را برای یک موقعیت راحت گذاشت، جبران کرد. پیروزی با یک نیم قرن آتشین که تنها در 21 تحویل انجام شد و به بمبئی کمک کرد تا 72 دوش را در یک پاورپلی بسیار سازنده جمع آوری کند.

ایشان کیشان، بازکننده هندی های بمبئی، خفاش خود را پس از اینکه نیم قرن خود را در برابر شوالیه سواران کلکته مطرح کرد، بلند می کند. ورزشی

کیشان در دو بازی گذشته شروع های امیدوارکننده ای در برابر چنای سوپر کینگز و دهلی کپیتالز داشت، اما تا امروز نتوانست آنها را به امتیازهای بزرگتر تبدیل کند، جایی که توانست نقش مهمی در تعقیب و گریز موفق ایفا کند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام