لحظات برتر CSK در مقابل RCB در بنگالورو

چنای سوپر کینگز موفق شد هفته گذشته با پیروزی مقابل رقبای جنوبی رویال چلنجرز بنگلور، از شکست کم ارزش مقابل راجستان رویالز در خانه خود بازگردد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

رقابت RCB و CSK شاید شدیدترین رقابت در تاریخ لیگ برتر هند در کنار رقابت بین چنای و هندی‌های بمبئی، قهرمان پنج‌بار هند باشد، و این اولین بار در چهار سال گذشته بود که دو طرف در سالنی که در آن بازی می‌کردند، بوق می‌زدند. نه در امارات و نه در ماهاراشترا.

و بازی مطمئناً انتظاراتش را برآورده کرد که یک مسابقه ترقه ای در یک مسابقه پرجمعیت چیناسوامی باشد که در آن، برای تغییر، رنگ زرد در جایگاه ها بیشتر از قرمز بود.

در عکس ها: CSK RCB را با هشت ران در مقابل چیناسوامی فروخته شده شکست می دهد

پیروزی چنای در هشت ران بر بنگلور در مسابقه پر امتیاز در بهشت ​​ضربتی که چیناسوامی است، تیم تحت رهبری ام اس دونی را به رده سوم جدول امتیازی رساند، در حالی که بنگلور در رده هفتم باقی می ماند، اگرچه مطمئناً از آنها سبقت خواهد گرفت. برنده بازی سان رایزرز حیدرآباد و بمبئی هندز در روز سه شنبه.

در حالی که به اتفاقات بیست و چهارمین مسابقه فصل نگاه می کنیم، پنج لحظه برتر از این مسابقه را برای شما آورده ایم:

کانوی راه را هدایت می کند

دوون کانوی در حال حاضر در حالت خروشان با خفاش است، با بازکن چنای سوپر کینگز که دومین نیم قرن متوالی را شکست. در حالی که او هفته گذشته در 38 توپ 50 مقابل راجستان رویالز نسبتاً آرام بود، روز دوشنبه در برابر رویال چلنجرز بنگلور هیولایی متفاوت بود و شش چهار و به همین تعداد شش تا را در یک توپ 45 توپ 83 شکست و شراکت های ارزشمندی با آجینکیا ایجاد کرد. Rahane و Shivam Dube برای کمک به CSK برای غلبه بر شروع آهسته و ثبت دومین مجموع برتر فصل، چیزی که در پایان یک مجموع برنده را نشان می‌دهد.

شش های بلند دوبی

شیوام دوبی پس از شروع امیدوارکننده اخراج شده بود تا اینکه در روز دوشنبه یک توپ 25-نیم قرن – اولین بار در فصل و چهارمین بار در IPL – در برابر رویال چلنجرز شکست خورد.

پس از اخراج آجینکیا رهانه، این بازیکن همه کاره وقت زیادی را برای حمله به RCB تلف نکرد و مسئول ساخت دو تا از بزرگترین شوت های عصر شد – یک شات 101 متری از گلن ماکسول از او. تحویل چهارم عصر و پس از آن حداکثر 111 متر از هارشال پاتل دو اوور بعد انجام شد.

حمله وحشیانه فاف و ماکسی

بنگلور پس از کسب امتیاز 227 برای پیروزی، بدترین شروع ممکن را داشت و ویکت های ویرات کوهلی و ماهیپال لومرور را تنها با 15 دوش روی تخته از دست داد. کاپیتان دو پلسیس و ماکسول همه کاره، که هر دو در یک شکست بزرگ در مقابل لاکنو سوپر جاینتز در خانه قبل از آن ضربه های بزرگی را به ارمغان آوردند، بی حوصله ماندند و از شرایط مناسب ضرب و شتم همراه با مرزهای کوتاه استفاده کردند تا به وفادار چیناسوامی تمرین زیادی برای شکار بدهند. ، بنگلور را در پایان پاورپلی به 75/2 سوق می دهد و بازی را برمیگرداند.

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه ام چیناسوامی در بنگالورو به مصاف چنای سوپر کینگز می‌رود. ورزشی

جدای از چند اشتباه و لبه های ضخیم که به پاکسازی حصار ختم شد، دو پلسیس و ماکسول توپ را مانند یک رویا زمان بندی می کردند و به نظر می رسید که برای رسیدن سریعتر به مرز نیم قرن با یکدیگر رقابت می کنند. FdP تنها با یک توپ سریع‌تر می‌شود و 23 تحویل می‌گیرد تا سومین نیم قرن فصل خود را به نمایش بگذارد. زوج استرالیایی-آفریقای جنوبی تنها در 61 توپ 126 توپ را برای ویکت سوم اضافه می کند تا RCB برای یک پیروزی رکورددار در موقعیت قطبی قرار گیرد.

شکارهای تغییر دهنده بازی Dhoni

با این حال، دو پلسیس و ماکسول نیز توسط سوپر کینگز که در طول بازی چهار موقعیت را از دست دادند، به کمک برخی از زمین‌های شلوغ و بی‌حساب می‌رفتند. در نهایت دو شکار خوب توسط کاپیتان MS Dhoni لازم بود که دو پلسیس و ماکسول را به روشی تقریباً یکسان خلاص کردند تا چنای دوباره به مسابقه بازگردد.

ماکسول اولین کسی بود که ترک کرد و توپ را در آسمان شب از بولینگ ماهیش تیکشانا به بالا فرستاد و دونی به هم تیمی هایش، به خصوص توپ گیر، علامت داد تا قبل از قرار دادن توپ در بین دستکش هایش، از دور خارج شوند. کاپیتان RCB، دو پلسیس، ماکسول را دنبال می‌کرد تا در بولینگ معین علی، در قسمت بعدی، به کشتی برسید.

چنای اعصاب خود را حفظ می کند

چنای پس از اخراج ماکسول و دو پلسیس، فرصتی را احساس کرد و مجبور شد در صورت حذف پیروزها، بازی‌های بی‌هدف و بولینگ خود را پشت سر بگذارد و نظم و انضباط خود را در پایان کاری تعقیب و گریز RCB حفظ کند. و Super Kings موفق شدند، با امثال Theekshana و Gaikwad در حال تکمیل شکار برای اخراج دینش کارتیک و شهباز احمد درست زمانی که همکاری بین این دو شروع شده بود.

Matheesha Pathirana با MS Dhoni کاپیتان CSK و اخراج شهباز احمد از RCB جشن می گیرد. ورزشی

و متیشا پاتیرانا با ارسال دو اور از چهار اور آخر، از جمله اور 20، اعصاب فولادین خود را نشان داد، جایی که او توانست از ضربه روحیه بازیکن ایمپکت، سویاش پرابهودسایی جلوگیری کند و یک برد هشت ران برای چنای به ارمغان بیاورد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام