لوئیس همیلتون “بزرگترین راننده عصر ما” است ، سباستین وتل پس از مهر و موم شدن عنوان هفتم بریتانیا می گوید

“هر دوره راننده یا راننده های خود را دارد … من فکر می کنم مقایسه آن همیشه دشوار است. سباستین وتل گفت: “اما لوئیس مطمئناً بزرگترین دوران ما است.”

لوئیس همیلتون

سباستین وتل (سمت راست) به عنوان برنده مسابقه لوئیس همیلتون که روی سکوی گرندپری ترکیه جشن می گیرد ، کف می زند. عکس AP

استانبول: سباستین وتل روز یکشنبه پس از آنکه انگلیس هفتمین عنوان قهرمانی جهان خود را در گرندپری ترکیه به ثبت رساند ، از دوست و رقیب خود لوئیس همیلتون به عنوان “بزرگترین راننده عصر ما” استقبال کرد.

راننده چهار بار قهرمان فراری جهان اذعان کرد که ، از نظر احساسی ، او هنوز هم مایکل شوماخر را بزرگترین می داند ، اما از شخصیت همیلتون در برابر کردن رکورد قهرمانی هم آلمانی خود استقبال کرد.

وتل که روز یکشنبه در استانبول سوم شد و ادعا کرد اولین سکوی آخر فصل ناامید کننده خود را با فراری به دست آورد ، گفت: “او مطمئناً بزرگترین دوران ما است.”

“من فکر می کنم مقایسه کردن همیشه دشوار است.

“چگونه می توان (خوان مانوئل) فانجیو یا استرلینگ ماس را با نسل ما مقایسه کرد؟ شما نمی توانید. شاید ما در آن ماشینها بی فایده باشیم!

“شاید آنها در اتومبیل های ما بی فایده باشند زیرا سرعت بسیار بالایی دارند. چه کسی می داند؟ مهم نیست. من فکر می کنم هر دوره راننده یا رانندگان خود را دارد و مطمئنا لوئیس بزرگترین دوران ما است.”

وتل ، که چهار قهرمانی جهان را بین 2010 و 2013 با ردبول به دست آورد ، گفت که سخت است که روابط عاطفی با شوماخر ، ستاره آلمانی که در سالهای 1994 ، 1995 ، 2000 ، 2001 ، 2002 ، 2003 و 2004 هفت بار به دست آورد ، سخت باشد. .

شوماخر در دسامبر 2013 در یک حادثه اسکی در کوه های آلپ فرانسه دچار آسیب دیدگی شدید مغزی شد و پس از آن تا ژوئن 2014 در کما ناشی از پزشکی در گرنوبل ماند.

از آن زمان ، 51 ساله تحت درمان خصوصی در خانه خود در سوئیس باقی مانده است.

وتل افزود: “برای من مطمئناً ، از نظر احساسی ، مایکل همیشه بزرگترین راننده خواهد بود ، اما بدون شک لوئیس از نظر آنچه که به دست آورده بزرگترین است.”

“او برابر مسابقات قهرمانی است ، او مسابقات بیشتری کسب کرده است ، او دارای موقعیت های قطب بیشتری است. من فکر می کنم او همه آنچه را که می خواهید انجام داده است.

“و امروز بهترین اثبات است. این یک مسابقه دشوار است ، یک مسابقه بسیار دشوار برای ماندن در مسیر و دو ساعت طولانی – و احتمالاً ، اگر صادق باشیم ، این مسابقه او برای پیروزی نبوده و او هنوز هم برنده آن بوده است.

“من فکر می کنم ، یک بار دیگر ، او موفق شد چیز خاصی را از آن کیف بیرون بکشد و بنابراین ، لیاقت هر آنچه را که به دست آورده است.”

تصمیم همیلتون برای انجام مدت زمان طولانی روی تنها مجموعه لاستیک های میانی خود نشان دهنده تاکتیک تاکتیک و مدیریت کامل تایر است که زیربنای پیروزی وی است.

وتل ، نزدیکترین رقیب او در سال های 2017 و 2018 ، اولین مردی بود که به او تبریک گفت پارک فرمه.

وی در پاسخ به اینكه وی چه گفت ، پاسخ داد: “خوب ، من به او گفتم كه این كار برای ما بسیار ویژه است ، زیرا می توان شاهد ساخت تاریخ بود.”

نیکو روزبرگ ، هم تیمی سابق همیلتون مرسدس نیز ادای احترام کرد.

قهرمان جهان 2016 در توئیتی نوشت: “7 x قهرمان جهان – این دیوانه است. عظیم لایق است.

“مطمئناً یکی از بزرگترین دستاوردهای تاریخ ورزش. لوئیس را تبریک می گویم و از جشن در کنار خانواده و دوستان خود لذت می برید.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.