لورا واکر قرعه کشی بازی را برای برنده شدن در پلی داون آلبرتا انجام می دهد، بلیط اسکاتی را رزرو می کند

لورا واکر بعدازظهر یکشنبه یک تساوی برد را انجام داد تا در پلی داون کرلینگ زنان آلبرتا پیروز شود و در مسابقات قهرمانی ملی آتی جایگاه خود را تضمین کند.

او سنگ آخر خود را برای پیروزی 6-5 مقابل کیسی شایدگر در مرکز انرژی بونتز به حلقه چهار فوتی پرتاب کرد.

واکر در مسابقات Scotties of Hearts سال گذشته در حباب کلگری سوم شد. مسابقه 2022 برای 28 ژانویه تا 6 فوریه در Thunder Bay، Ont تعیین شده است.

مری آن آرسنو یکشنبه 8 بر 6 کایلا مک میلان را شکست داد و عنوان بریتیش کلمبیا را از آن خود کرد. پنی بارکر با پیروزی 7 بر 5 مقابل چلسی کری، تاج ساسکاچوان را به دست آورد.

کری اینارسون دو بار مدافع عنوان قهرمانی و تیم او در منیتوبا به عنوان ورودی کانادا در اسکاتیز بازی خواهند کرد.

ورودی های تایید شده

سایر ورودی های تایید شده عبارتند از مکنزی زاخاریاس از مانیتوبا، آندریا کرافورد از نیوبرانزویک، سارا هیل از نیوفاندلند و لابرادور، کریستا مک کارویل از انتاریوی شمالی، کری گالوشا از قلمروهای شمال غربی، کریستینا بلک از نوا اسکوشیا، کریستینا بلک از نوا اسکوشیا، جزیره نوناووت بریژیته، ادوارد پرینس، مک‌کارویل. سنت جورج و هیلی برنی از یوکان.

راشل هومن، برنده سه بار اسکاتی ها، یک مکان موقت از انتاریو دارد. با این حال، انجمن استانی گفته است که در صورت انتخاب هومان برای بازی در تیم دونفره مختلط کانادا در المپیک پکن، هالی دانکن نماینده انتاریو خواهد بود.

Curling Canada امسال به یک بازی تک بازی باز خواهد گشت تا ورود Team Wild Card را مشخص کند. سه تیم وایلد کارت در سال گذشته در قالب یک بار گسترش یافته بازی کردند.

مسابقات دوبل مختلط المپیک کانادا در روز باکسینگ به دلیل مشکلات COVID-19 لغو شد. انتظار می رود در روزهای آینده اطلاعیه ای در مورد نمایندگان کانادا ارائه شود.

جنیفر جونز به عنوان نماینده کانادا در رقابت های چهار نفره زنان در بازی های پکن حضور خواهد داشت. برد گشو از ورود مردان صرف نظر خواهد کرد.

مسابقات قهرمانی ملی مردان، تیم هورتونز بریر، قرار است از 4 تا 13 مارس در لثبریج، آلتا برگزار شود.