لیبرتی، سابرینا یونسکو، برترین انتخاب سابق WNBA را تا سال 2025 تمدید کرد

سابرینا یونسکو، گارد لیبرتی و ستاره های نیویورک روز دوشنبه با تمدید تا فصل 2025 موافقت کرد. شرایط مالی اعلام نشده است.

یونسکو در بیانیه‌ای گفت: «از اینکه می‌توانم برای چند سال آینده نماینده نیویورک لیبرتی باشم، سپاسگزار و مفتخرم. “[Owners] جو و کلارا وو تسای، [general manager] جاناتان کولب و کل سازمان لیبرتی در طول مدتی که من در اینجا بودم چیز شگفت‌انگیزی نبوده‌اند، و من هیجان زده هستم که برای بازگرداندن قهرمانی به نیویورک سیتی کار می‌کنم.”

اولین انتخاب کلی درفت 2020 به دلیل آسیب دیدگی مچ پا تنها سه بازی به عنوان یک تازه کار انجام داد. او در سال 2021 قبل از شروع همه 36 بازی برای نیویورک و کسب اولین قهرمانی خود در WNBA All Star در سال 2022 بازگشت. از خط خطا

کلب در یک انتشار خبری گفت: “ما نمی توانیم بیشتر از این هیجان زده باشیم که تمدید چند ساله سابرینا را اعلام کنیم.” “کار او در حال حاضر شروعی تاریخی دارد و اراده او برای برنده شدن واقعاً بی نظیر است. ساب به سرعت مترادف با فرنچایز لیبرتی شد و ما منتظر موفقیت او در نیویورک برای سالهای طولانی هستیم.”

لیبرتی با به دست آوردن MVP های سابق لیگ برنا استوارت و جونکل جونز در جلو زمین و تیرانداز تیزبین کورتنی وندرسلوت برای جفت شدن با یونسکو در عقب زمین، یک ابر تیم را در اطراف یونسکو تشکیل داد.

فصل WNBA اواخر این هفته آغاز می‌شود و لیبرتی در روز جمعه از واشنگتن میستیک برای افتتاحیه فصل خود بازدید می‌کند.