لیست اصلی TOPS ورزشکاران دوومیدانی شامل پرتابگر دیسک Seema Punia است که آخرین بار در سال 2018 شرکت کرد

نام آرپیندر سینگ پس از بررسی عملکرد روز پنجشنبه توسط Mission Olympic Cell از گروه اصلی TOPS حذف شد. با این حال ، پرتابگر دیسک Seema Punia ، که آخرین بار در سال 2018 شرکت کرد ، هنوز بخشی از گروه اصلی است و سوالاتی را در مورد روند بررسی ایجاد می کند.

لیست اصلی TOPS ورزشکاران دوومیدانی شامل پرتابگر دیسک Seema Punia است که آخرین بار در سال 2018 شرکت کرد

تصویر پرونده Seema Punia. عکس AP

پس از بررسی عملکرد برگزار شده در پنجاهمین جلسه سلول سلولهای المپیک که پنجشنبه (26 نوامبر) برگزار شد ، حذف Arpinder Singh از گروه اصلی پرتاب سه گانه Arpinder Singh س questionsالات بیشتری را ایجاد کرده است.

روز دوشنبه ، پرش سه گانه miffed ، در مصاحبه با اولین پست، منطق کنارگذاشتن وی را برای “عدم عملکرد” ​​در یک سال با رقابت ناچیز زیر سوال برد. اکنون مشخص شده است که Seema Punia ، پرتابگر دیسک ، که آخرین بار در سال 2018 شرکت کرد ، هنوز بخشی از گروه اصلی TOPS است.

در بیانیه مطبوعاتی وزارت امور جوانان و ورزش که روز پنجشنبه صادر شد ، گفت: “تصمیم برای ورود ورزشکاران در گروه اصلی TOPS براساس پیشرفت عملکرد آنها و صلاحیت آنها یا احتمال زیاد صعود آنها برای بازی های المپیک توکیو بود که قرار است سال آینده برگزار شود.”

با این حال ، استاندارد مقدماتی پرتاب دیسک زنان برای المپیک توکیو 63.50 متر است. پونیا – که در بازی های آسیایی جاکارتا در سال 2018 با پرتاب 62.26 متر مدال برنز گرفت – آخرین بار در سال 2004 از مرز 63.50 متر عبور کرد ، زمانی که مسافت 64.84 متر را پرتاب کرد. در مقابل ، جامپر سه گانه Arpinder با جهش 17.09 متر به مارک مقدماتی توکیو 2020 یعنی 17.14 متر نزدیک شده است.

البته ، درج پونیا ، دقیقاً مانند محرومیت آرپیندر ، باعث ایجاد س questionsالاتی در مورد اینکه آیا TOPS یا فدراسیون دو و میدانی هند است که او را در لیست اصلی می خواهد وجود دارد. همانطور که برای شخصی که از چگونگی نهایی کردن لیست توسط MOC آگاهی دارد ، از جمله یا حذف یک ورزشکار از لیست TOPS ، یک همکاری مشترک با فدراسیون ملی است که توصیه های خود را ارائه می دهد در حالی که شاخه تحقیقاتی TOPS آنها را تجزیه و تحلیل می کند.

یک نفر با اطلاع از آنچه در جلسه TOPS برگزار شد ، گفت اولین پست پرونده آرپیندر از این واقعیت صدمه دیده است که او سومین پرنده سه گانه هند در جدول رده بندی مسابقه به توکیو ، پشت سر کارتیک اونیکریشنان و SN محمد صلاح الدین است. با این حال ، حتی با این استاندارد پونیا این برش را ایجاد نمی کند ، زیرا فقط یک هندی در جدول رده بندی مسابقه توکیو در پرتاب دیسک زنان وجود دارد (Navjeet Dhillon). پونیا که یک بار در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2000 پس از مثبت بودن تست یک ماده ممنوع ، مدال طلای خود را از این مسابقات سلب کرد ، در دوره رده بندی جهانی که از 30 ژوئن 2019 آغاز شده بود ، مسابقه نداده است.

علاوه بر این ، کارتیک ، که در سپتامبر 2019 آرپیندر را به مدال طلا در GP هند واگذار کرد و اولین مرد هندی در لیست پرندگان سه گانه برای جدول رده بندی جاده به توکیو است ، نه در لیست اصلی TOPS قرار دارد و نه در لیست توسعه TOPS ( حداقل طبق لیست توسعه TOPS که در ماه سپتامبر عمومی شده است. لیست به روز شده پس از جلسه 26 نوامبر هنوز به اطلاع عموم نرسیده است). همین امر برای محمد صلاح الدین که در رده بندی جاده توکیو دوم است ، صدق می کند.

طبق بیانیه مطبوعاتی وزارت ورزش ، هفت ورزشکار دو و میدانی – Shivpal Singh (پرتاب نیزه مردان) ، Annu Rani (پرتاب نیزه بانوان) ، KT Irfan (20 کیلومتر پیاده روی مردان) ، راجیو آروکیا (رله 400 متر و 4×400 متر مردان) ، Nirmal Noah تام (400 متر و 4×400 متر مردان) ، الكس آنتونی (400 و 4×400 متر مردان) ، MR Poovamma (400 و 4×400 متر زنان) و Dutee Chand (100 متر و 200 متر زنان) – پس از پنجاهمین دوره بازی های المپیك به لیست اصلی TOPS اضافه شدند جلسه سلول در حالی که 9 ورزشکار حفظ شده بودند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که فقط Arpinder از لیست اصلی که دارای 10 نام بود ، از جمله Punia ، حذف شد.

هشت ورزشکار دیگر عبارتند از: Neeraj Chopra (پرتاب نیزه مردان) ، Tejinder Toor (ماده پرتاب نیزه مردان) ، Md Anas (400 متر مردان) ، Hima Das (400 متر زنان) ، Dharun Ayyaswamy (400 متر با مانع مردان) ، Jinson Johnson (800 متر و 1500 متر مردان) ) ، Sreeshankar Murali (پرش طول مردان) ، Avinash Sable (3000 متر ماده پرش با سرعت مردانه).

در زمان انتشار ، هیچ پاسخی به ایمیل ارسال شده به اداره ورزش هند درباره قرار دادن پونیا در لیست اصلی TOPS داده نشده است.

یک تماس و پیام کوتاه به رئیس فدراسیون دو و میدانی هند ، آدیل سوماریوالا نیز پس داده نشد.

البته س ،الات کوچکتر دیگری نیز وجود دارد. پیاده روی مسابقه بهوانا جات که پس از کسب عنوان قهرمانی کشور در فوریه سال جاری در مسابقات المپیک توکیو به مسابقات 20 کیلومتری مسابقات پیاده روی راه یافت ، هنوز هم در گروه توسعه TOPS است. زمان 1: 29.54 ثانیه ای او نه تنها یک رکورد ملی بود ، بلکه با استاندارد مقدماتی توکیو 2020 1:31:00 نیز کاملاً مناسب بود.

در همین حال ، دونده های 4×400 متری VK Vismaya و Jisna Mathew در گروه توسعه TOPS جایی پیدا کرده اند در حالی که نیمه دیگر کوارتت ، Hima و Poovamma در گروه اصلی قرار دارند. ویسمایا و جیسنا هر دو بخشی از ربا مخلوط بودند که با زمان 3: 16.14 ثانیه در مسابقات گرم خود به مهر و موم شدن در فینال مسابقات جهانی در سپتامبر سال گذشته دست یافتند – که هندوستان را به بازی های المپیک توکیو در این مسابقات رساند. رویداد مختلط رله 4×400 متر. انس که بخشی از این چهار گروه بود ، مدتی است که در لیست اصلی TOPS قرار دارد ، در حالی که نوح پس از آخرین بازبینی عملکرد به لیست اصلی اضافه شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.