لینز اوپن: آرینا سابالنکا رده بالای رقابت ها به نیمه نهایی می رسد ، برای صعود به فینال به مصاف باربارا کرجچیکووا می رود

الیز مرتنز نفر دوم در نیمه نهایی دیگر مسابقات لینز اوپن به مصاف اکاترینا الکساندرووا می رود.

لینز اوپن: آرینا سابالنکا رده بالای رقابت ها به نیمه نهایی می رسد ، برای صعود به فینال به مصاف باربارا کرجچیکووا می رود

تصویر پرونده Aryna Sabalenka. AP

آرینا سابالنکا ، رده بالا ، پس از مصدومیت حریف ، به مرحله نیمه نهایی بانوان لینز اتریش علیا راه یافت و روز جمعه با صندلی چرخدار زمین را ترک کرد.

اوسیان دودین ، ​​مقدماتی فرانسوی با نتیجه 6-3 ، 3-3 عقب افتاد ، هنگامی که پس از فرود از سرویس سعی در تغییر جهت داشت ، به پای راست خود لغزید. دودین به مدت چند دقیقه تحت درمان مچ پا و زانو قرار گرفت. قبل از تصمیم به بازی نکردن لنگ لنگان به صندلی خود برگشت.

“او واقعا خوب بازی کرد ، برای هر امتیاز جنگید و این یک مسابقه واقعا سخت بود. امیدوارم او به زودی بهتر شود. ”گفت Sabalenka که در ست اول افتتاحیه را برنده شد.

سابالنکا برای حضور در فینال یکشنبه با باربارا کرجچیکووا بازی خواهد کرد ، در حالی که الیز مرتنز رده دومی در نیمه نهایی دیگر به مصاف اکاترینا الکساندرووا می رود.

Sabalenka در رده یازدهم ، که در دوحه و استراوا پیروز شد ، برای سومین عنوان سال و در مجموع هشتم در کورس باقی ماند.

وی می تواند به عنوان تنها بازیکن با سه عنوان قهرمانی WTA در فصل کوتاه 2020 به سیمونا هالپ بپیوندد.

پیش از این ، کرجچیکووا با پیروزی در هشت بازی از 9 بازی گذشته مقابل آلیاکساندرا ساسنوویچ برای پیروزی 6-3 ، 6-1 به اولین نیمه نهایی خود در سه سال گذشته صعود کرد.

مرتنس با برتری 6 بر 4 ، 6 بر یک ورونیکا کودرمتوا ، پیروزی سی و سومین مسابقه خود را در رکورد بیشترین پیروزی در این فصل به دست آورد.

الکساندرووا ، که دو سال پیش به اولین فینال حرفه ای خود در اینجا رسیده بود ، نادیا پودوروسکا ، نیمه نهایی نیمه نهایی Open Open فرانسه را با نتیجه 6-2 ، 6-1 تساوی داد.

مسابقات اتریش آخرین رویداد WTA در سال است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.