لیگ اروپا: ناپولی اسطوره باشگاه دیگو مارادونا را با پیروزی افتخار می دهد. لسترسیتی ، آرسنال به 32 نفر آخر رسیده است

شاگردان جنارو گتوزو همگی با پیراهن شماره 10 مارادونا وارد میدان شدند که تنها قهرمانی ناپولی در سری آ در 1987 و 1990 و همچنین جام یوفا 1989 را به دست آورد.

پاریس: ناپولی با پیروزی 2-0 برابر ریجکا یاد دیگو مارادونا را گرامی داشت و به آنها اجازه داد در اولین بازی پس از مرگ نماد آرژانتینی خود در گروه F لیگ اروپا قرار بگیرند.

شاگردان جنارو گتوزو همگی با پیراهن شماره 10 مارادونا وارد میدان شدند که تنها قهرمانی ناپولی در سری آ در 1987 و 1990 و همچنین جام یوفا 1989 را به دست آورد.

گتوزو پس از مسابقه گفت: “دیگو یک افسانه است و هرگز نخواهد مرد.”

“از دیروز می دیدید که شهر فضای متفاوتی را دمیده است.

“امیدواریم که بتوانیم چیز مهمی را به او اختصاص دهیم و یک جام کسب کنیم.

“در این شهر سالهای زیادی در مورد آن صحبت کرده ایم.”

ناپولی اطمینان حاصل کرد که هواداران بیرون از خانه برای ادای احترام به مارادونا از تیم فعلی مایوس نخواهند شد زیرا یک گل به خودی آرماندو آناستازیو و یک پایان ساده هیروینگ لوزانو امتیازات را تأیید کرد.

ناپولی پس از تساوی بدون گل در هلند اکنون دو امتیاز از AZ آلکمار و رئال سوسیداد فاصله دارد.

هم تیم ایتالیایی رم با پیروزی 2-0 مقابل کلوژ رومانی راهی 32 تیم آخر شد ، در حالی که هوفنهایم پس از اطمینان از عبور از مسابقات به مرحله بعد از ل.

در اوایل بازی جام واردی با تساوی 3-3 در براگا ، لسترسیتی را به دور حذفی فرستاد ، جایی که آنها به لطف پیروزی 3-0 در مولده ، آرسنال نیز به آنها پیوست.

وقتی فرانسرجیو در دقیقه اول وقت اضافه 3 بر 2 میزبان را پیش انداخت ، لستر مرده و به خاک سپرده شد ، اما اندکی بعد واردی از پشت دروازه دزدید تا دروازه تیم لیگ برتری را به 32 گل آخر برساند.

شاگردان برندان راجرز با 10 امتیاز در رده نخست گروه G قرار دارند ، 3 امتیاز بالاتر از براگا در مکان دوم و هفت مقابل AEK آتن در رده سوم با دو بازی پس از شکست 3-0 خانگی یونانی ها مقابل زوریا لوگانسک قرار دارند.

تاتنهام هاتسپور پس از برتری 4-0 لودوگرتس در رده پایین ، که هنوز رتبه ای برای کسب یک امتیاز ندارد ، با رویال آنتورپ ، رهبر گروه J ، در امتیاز 9 قرار دارد.

پیروزی راحت خانگی اسپرز صحنه یک ضربه باورنکردنی از راه دور هری وینکس بود که با شوت از نزدیک جناح چپ تیم ژوزه مورینیو را با سه گل پیش از کارلوس وینیسیوس جلو انداخت.

با این حال وینکس اعتراف کرد BT Sport بعد از مسابقه که هدف او نبود.

ملی پوش انگلیس گفت: “من خیلی دوست دارم اینجا بنشینم و بگویم که این کار را کردم ، اما باید صادقانه بگویم و نه بگویم. من گاز (گرت بیل) را دیدم که در حال دویدن است.”

لوکاس مورا در دقیقه 73 گلزنی کرد در حالی که بازیکنان پرطرفدار لیگ برتر دربی جذاب لندن با چلسی در فرم آخر هفته را تماشا می کنند.

لیل پس از آنکه فقط یک گل میلان را از دست داد که زلاتان ابراهیموویچ مصدوم را از دست داده بود ، صعود خود را از دست داد.

لباس لیگ 1 در گروه H قرار دارد ، یک امتیاز جلوتر از میلان است و اسپارتا پراگ پس از بیرون انداختن سلتیک از رقابت ها با برتری 4-1 در جمهوری چک ، در انتظار یک امتیاز دیگر است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.