لیگ برتر ، لیگ فوتبال انگلیس با بسته نجات COVID-19 به ارزش 250 میلیون پوند موافقت می کنند

لیگ برتر تعهد مالی بیشتری را برای کمک به EFL در تأمین تسهیلات وام 200 میلیون پوندی برای باشگاه ها در مسابقات قهرمانی رده دوم فراهم می کند.

لیگ برتر ، لیگ فوتبال انگلیس با بسته نجات COVID-19 به ارزش 250 میلیون پوند موافقت می کنند

تصویر نمایندگی AP

لندن: لیگ برتر و لیگ فوتبال انگلیس روز پنجشنبه با یک بسته نجات 250 میلیون پوندی موافقت کردند تا ماههای بلاتکلیفی برای باشگاههای لیگ پایین که از نظر مالی درگیر بودند پایان یابد. ویروس کرونا پاندمی.

EFL گفت که باشگاه های لیگ یک و دو – رده های سوم و چهارم – کمک هزینه 50 میلیون پوندی (67 میلیون دلار) دریافت می کنند.

لیگ برتر تعهد مالی بیشتری را برای کمک به EFL در تأمین تسهیلات وام 200 میلیون پوندی برای باشگاه ها در مسابقات قهرمانی رده دوم فراهم می کند.

این به دنبال ماهها مذاکره بین دو نهاد حاکم است ، که به دلیل عدم دستیابی به توافق انتقاد شده بودند.

دولت به طور مداوم می گوید که لیگ برتر ، به جای مpدی ، باید به EFL کمک کند.

ریک پری ، رئیس EFL گفت: “هدف ما در این روند بیش از حد این است که همه باشگاه های EFL از تأثیر مالی همه گیری جان سالم به در ببرند.”

“من خوشحالم که اکنون به نمایندگی از باشگاه های خود به یک مصوبه رسیده ایم و همانطور که در تمام این مدت حفظ کرده ایم پشتیبانی و شفافیت مورد نیاز پس از ماه ها عدم اطمینان را فراهم می کند.”

ریچارد مسترز ، مدیرعامل لیگ برتر گفت: لیگ برتر حامی عظیم هرم فوتبال است و به خوبی از نقش مهمی که باشگاه ها در جوامع خود دارند بازی می کند.

“تعهد ما این است که هیچ باشگاه EFL نیازی به فعالیت ندارد کووید -19 .

“همه باشگاه های فوتبال همچنان متحمل خسارات مالی قابل توجهی می شوند ، اما سهامداران لیگ برتر امروز به اتفاق آرا توافق کردند که بودجه و حمایت بیشتری از باشگاه های EFL در شرایط واقعی مالی فراهم کنند.”

این بسته برای لیگ های یک و دو 30 میلیون پوند است که برای تقسیم بین 48 باشگاه در آن بخش ها ، به علاوه دسترسی به یک بسته اضافی 20 میلیون پوندی از کمک های مالی نظارت شده است.

30 میلیون پوند بلافاصله از لیگ برتر برای پرداخت درآمد از دست رفته روز مسابقه پرداخت می شود.

با کمک هیئت مدیره مشترک EFL و لیگ برتر در مورد صلاحیت ، باشگاه های نیازمند می توانند کمک هزینه های نظارت شده را درخواست کنند.

لیگ برتر متعهد شده است تا 15 میلیون پوند سود و هزینه تنظیم را پوشش دهد تا بتواند وام 200 میلیون پوندی را برای باشگاه های قهرمانی تأمین کند.

دبیر فرهنگ ، الیور داودن گفت: “من به گرمی از این معامله بین لیگ برتر و EFL که 250 میلیون پوند پشتیبانی برای کمک به باشگاه ها از طریق Covid فراهم می کند ، استقبال می کنم.

“خوشحالم که فوتبال برای توافق در مورد این بسته قابل توجه دور هم جمع شده است. هواداران شروع به بازگشت می کنند و ما مشتاقانه منتظر هستیم که به محض ایمن سازی در مورد آن استفاده کنیم.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.