لیگ برتر: ادرسون پس از رائول خیمنز ، برخورد سر داوید لوئیز ، خواستار تعویض ضربه مغزی می شود

مهاجم گرگ ها ، خیمنز ، پس از حادثه در اوایل پیروزی 2-1 روز یکشنبه در آرسنال ، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد ، اما لوئیز در قسمت باقیمانده نیمه اول بازی کرد تا اینکه در نیمه وقت تعویض شود.

لیگ برتر: ادرسون پس از رائول خیمنز ، برخورد سر داوید لوئیز ، خواستار تعویض ضربه مغزی می شود

مدافع برزیلی آرسنال ، دیوید لوئیز (L) و رائول خیمنز ، مهاجم مکزیکی ولورهمپتون Wanderers پس از درگیری با سر در جریان مسابقه فوتبال لیگ برتر انگلیس بین آرسنال و ولورهمپتون ، مصدوم شدند. خبرگزاری فرانسه

لندن: دروازه بان منچستر سیتی پس از برخورد سر رائول خیمنز و داوید لوئیز که باعث شکستگی جمجمه شد ، خواستار معرفی بازیکنان جایگزین برای ضربه مغزی به فوتبال شد.

هیمنز ، مهاجم گرگ ها ، پس از حادثه در اوایل پیروزی 2-1 روز یکشنبه در آرسنال ، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد ، اما لوئیز در ادامه نیمه اول بازی کرد و قبل از تعویض در نیمه وقت.

ادرسون روز دوشنبه گفت: “من بسیار نگران بودم ، بازی را تماشا می کردم. با رائول خیمنز در بنفیکا بازی کردم.”

“من فکر می کنم همه نگرانی ها و مراقبت ها بسیار مهم است. این بخشی از بدن است که نیاز به توجه ویژه دارد.

“وقتی ضربه به سر وارد می شود ، باید تعویض شود ، خواه بازیکن بتواند ادامه دهد یا نه. شما می توانید حال خوبی داشته باشید اما بعد از اینکه عواقب آن را احساس کردید.”

ادرسون تجربه شخصی ضربه های ناخوشایند سر دارد زیرا پس از گرفتار شدن در بوت سادیو مانه لیورپول در سال 2017 به هشت بخیه برای ترمیم زخم های صورت نیاز داشت.

و در ماه ژوئن ، اریک گارسیا ، هم تیمی خود را ناک اوت کرد در حالی که در بازی با آرسنال از دروازه خود شلیک می کرد ، این مدافع اسپانیایی در بازگشت به زمین یک کلاه اسکرام را پوشید.

پپ گواردیولا ، سرمربی سیتی خواستار دستورالعمل های واضح تری در مورد اینکه آیا ضربه سر باید منجر به تعویض بازیکن شود ، حتی اگر آنها از طریق آزمایش ضربه مغزی توسط پزشکان باشگاه عبور کنند.

گواردیولا گفت: “من پروتکل ها را نمی دانم.” “برخی از آنها می گویند شما باید فوراً از خانه خارج شوید ، برخی از آنها نه. این باید روشن باشد زیرا در ذهن همیشه خطرناک است.”

قانونگذاران فوتبال IFAB درهای جایگزین ضربه مغزی را برای استفاده آزمایشی با اتحادیه فوتبال انگلیس به امید اتحادیه فوتبال انگلیس در جام حذفی این فصل باز کرده است.

اندی رابرتسون ، مدافع لیورپول گفت که بازیکنان ضربه مغزی پشت سر بازیکنان قرار می گیرند.

روبرتسون ، که در کنار تیم هال سیتی بود ، وقتی رایان میسون ، هم تیمی سابقش در برابر چلسی در سال 2017 دچار شکستگی جمجمه شد ، باعث شد او مجبور به کناره گیری از فوتبال شود ، گفت:

“برای من و بازیکنان این منطقی خواهد بود. امیدوارم این چیزی باشد که بتواند وارد شود.”

میکل آرتتا ، مدیر آرسنال پس از مداوا در بازی روز یکشنبه ، از تصمیم برای ترک لوئیز به مدت 40 دقیقه در زمین دفاع کرد.

در نیمه اول خون مدافع برزیلی به یک باند سفید دور سرش تراوش می کرد و سرانجام خارج شد.

آرتتا گفت: “من تازه از دیوید اخباری داشتم که دکتر همه آزمایشات را انجام داده و همه پروتکل ها را دنبال کرده است تا از صحت و سلامت وی ​​اطمینان حاصل کند.” “او واقعاً به همه پاسخ خوبی داد ، اما این یک برش ناخوشایند بود.

“دیوید می خواست ادامه دهد و ادامه داد ، اما در نیمه وقت تصمیم گرفتیم او را بیرون بیاوریم زیرا از ضربه سر توپ راحت نبود.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.