لیگ برتر: اوله گونار سولسکایر بخاطر زمان شروع “شوخی” بخاطر سوم شدن چلسی

یونایتد پس از شکست مقابل آرسنال و باساخاهیر استانبول ، با موقعیت هوشمندانه در رده پانزدهم جدول لیگ برتر به میدان رفت و در گودیسون پارک قرار گرفت.

لیگ برتر: اوله گونار سولسکایر بخاطر زمان شروع

برونو فرناندس پس از گلزنی مقابل اورتون جشن می گیرد. AP

بازیکنان منچستر یونایتد روز شنبه برای سرمربی زیر تیم خود جنگیدند. پس از بازگشت هیجان انگیز تیمش در پیروزی 3-1 اورتون در لیگ برتر ، اوله گونار سولسکایر نیز مانع این کار نشد.

سولسکایر عصبانی با اشاره به اینکه یونایتد باید حدود 48 ساعت پس از بازگشت از یک سفر طاقت فرسا به ترکیه برای یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند ، گفت: “مقامات ما را برای شکست آماده کردند.”

“ما به اندازه کافی آن را داشته ایم. من به اندازه کافی کافی بوده ام.”

در پایان هفته ای که اعتبارنامه مدیریتی وی به طور گسترده زیر سوال رفت – و نه برای اولین بار – این امر باعث آزاد شدن انرژی و احساسات توسط Solskjaer شد.

باخت یک بر صفر خانگی مقابل آرسنال ، که یونایتد را به رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ منتقل کرد ، با شکست 2-1 در استامبول باشاک شهیر ، تازه وارد لیگ قهرمانان اروپا که شامل تعدادی از حذفیات لیگ برتر است ، به دنبال داشت.

با تأیید اینکه او تحت فشار است ، Solskjaer خواستار صبر از مالکیت باشگاه و هواداران شد. مردی که در طول روزهای بازی خود در یونایتد به عنوان “آدمکش چهره ای چهره” شناخته می شود ، عادت داشت که در زمان حضور خود به عنوان مدیر باشگاه به یک نتیجه بیشتر برسد ، نتیجه بگیرد – و این کار را دوباره در پارک گودیسون انجام داد.

یونایتد پاسخ داد در دقیقه 19 به گل ونگر برزیلی برنارد با دو بار گلزنی – هر دو بار توسط برونو فرناندس ، بازیکن ساز – قبل از نیمه اول گلزنی كرد. ادینسون کاوانی با گل اول خود برای یونایتد در زمان تعطیل این مسابقه را پشت سر گذاشت.

هری مگوایر ، کاپیتان یونایتد گفت: “از ما سوال شده است.” “اما ما می دانیم که در 90 دقیقه به آنها پاسخ نمی دهیم ، روز به روز به آنها پاسخ می دهیم.

“بچه ها خستگی ناپذیر برای این باشگاه کار می کنند ، همه می خواهند پیشرفت کنند و بهتر عمل می کنند. مدیر باید بچه ها را از زمین تمرین بیرون بکشد.”

یک شکست دیگر باعث می شود Solskjaer در یک موقعیت دشوار و ناراحت کننده قرار بگیرد و به یک وقفه بین المللی دو هفته ای برسد ، اما اکنون با نزدیک شدن به دو سال هدایت یونایتد او می تواند نفس راحتی بکشد.

ستاره های ZIYECH

مانند یونایتد ، چلسی نیز از دریافت یک گل زودهنگام بازماند و در نهایت 4-2 شفیلد یونایتد را کنار زد.

و مانند یونایتد ، چلسی یک بازی ساز خلاق داشت که رشته ها را به عنوان کاتالیزور بهبودی بازی می کرد.

حکیم زیهک در استمفوردبریج زندگی خود را با کندی آغاز کرد ، چرا که در فصل کوتاه چلسی دچار مصدومیت شد تا پس از پیوستن به آژاکس ، او را از بازیهای ابتدایی تیم کنار بگذارد. وینگر مراکش اکنون آماده است و ثابت می کند خط اصلی تامین چلسی از راست است.

ارسال Ziyech از ضربات ایستگاهی گل هایی را برای بن چیلول و تیاگو سیلوا رقم زد در حالی که تیمو ورنر – گلزن گل چهارم چلسی – در نیمه دوم یک موقعیت پر از گل توپ را از دست داد.

فرانک لمپارد ، مدیر چلسی در مورد زیهچ گفت: “ما سال گذشته در لیگ قهرمانان مقابل او بازی کردیم.” “او یک بازیکن درجه یک است. وقتی با او کار می کنید بیشتر شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

“لیگ هلند مدتها پیش به پایان رسید و او مصدومیت داشت ، بنابراین مانند زمین قابل توجهی به زمین برخورد کرد. او بازیکن بزرگی برای ما خواهد بود.”

دیوید مک گلدریک در دقیقه نهم دروازه تیم مهمان آخرین بازیکن را باز کرد ، زیرا چلسی برای اولین بار در شش بازی نتیجه را واگذار کرد. تامی آبراهام کار را به تساوی کشاند تا بازیابی چلسی را آغاز کند.

مناظره VAR

VAR در جریان پیروزی 4-1 کریستال پالاس مقابل لیدز ، که مهاجم آن ، پاتریک بامفورد ، در یک موقعیت نسبتاً عجیب ، گلزنی برای آفساید داشت ، دوباره مورد توجه قرار گرفت.

با نتیجه 0-0 به پالاس ، بامفورد بعد از اینکه به مکانی که می خواست هم تیمی اش ، ماتئوش کلیچ ، توپ را پاس دهد ، روی دروازه بازی کرد. با کشیدن بازوی چپ ، بامفورد اطمینان داد که بخشی از آن در آفساید قرار گرفته است – همانطور که در بررسی VAR گرفته شده است.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس ، گری لینهکر ، در مورد بازبینی ویدئو در توییتر گفت: “من از نحوه اجرای آن متنفر هستم.”

پالاس در خانه معمولاً از روی دروازه حریف است اما دفاع لیدز جای بسیاری دارد. Eberechi Eze اسکات دان را برای دروازه بان آماده کرد و سپس یک ضربه آزاد به ثمر رساند تا میزبان 2-0 جلو بیفتد.

بامفورد با یک گل مشکوک به لیدز پاسخ داد – همانطور که او برای شروع مجدد شروع به تلاطم کرد ، او به شوخی با کمک داور بررسی کرد که آیا اعتصاب به VAR ارجاع داده می شود – اما پالاس با یک گل به خودی هلدر کوستا دوباره پاک شد و گل نیمه دوم جردن آیو.

مجازات خرده فروشی LOOKMAN

وقتی آدمولا لوكمن در صف صف قرار گرفت تا در دقیقه هشتم از زمان پنالتی یك پنالتی بگیرد ، با آخرین ضربه بازی شانس این را داشت كه فولام را در جدول میانی وستهام بدست آورد.

وینگر به جای اینکه کرنر خود را انتخاب کند یا به راحتی پای خود را از طریق توپ بگذارد ، سعی در یک ضربه اصطلاحاً “Panenka” – یک تراشه مبدل به وسط داشت – اما تماس خوبی برقرار نکرد. هنگامی که توپ از شیرجه بلند شد توپ به دستان سپاسگزار لوکاس فابیانسکی دروازه بان وستهام رسید.

وقتی سوت آخر ثانیه ها زده شد ، لوكمن صورت خود را با دستانش پوشاند.

فولام با یک امتیاز بالاتر از سه امتیاز پایین قرار گرفت.

آنچه ثابت شد گل پیروزی است ، توماس سوچک ، هافبک در دقیقه اول وقت های تلف شده را به ثمر رسانده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.