لیگ برتر: لوک شاو ، مدافع منچستر یونایتد پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ ، چند هفته از بازی خارج شد

شاو در نیمه دوم در پارک گودیسون لنگ لنگان لنگان رفت ، در حالی که مدیر اوله گونار سولسکایر اعتراف کرد در آن زمان “به نظر بد” رسیده است.

لیگ برتر: لوک شاو ، مدافع منچستر یونایتد پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ ، چند هفته از بازی خارج شد

تصویر پرونده لوک شاو. خبرگزاری فرانسه

لندن: مدافع منچستر یونایتد ، لوک شاو ، چند هفته در زمین مصدومیت از ناحیه همسترینگ قرار دارد که در پیروزی شنبه در لیگ برتر در اورتون به دست آورد.

مدافع چپ در نیمه دوم در گودیسون پارک لنگ لنگان لنگ خورد و سرمربی اوله گونار سولسکایر در آن زمان اعتراف کرد که “به نظر بد” رسیده است.

یونایتد روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که شاو که 7 مسابقه را در 22 روز آغاز کرده است ، به مدت یک ماه غایب خواهد بود.

به عنوان جانشینان احتمالی ، سولسکایر الکس تلس را در اختیار دارد که به دلیل مثبت بودن در یک بازی در ماه اکتبر در یک حضور محدود شده است. کووید -19 آزمون ، براندون ویلیامز و آکسل توآنزبه.

یونایتد در مورد وضعیت آمادگی ویکتور لیندلوف (مدافع) و مارکوس راشفورد (شانه) ، که در پیروزی 3-1 اورتون نیز مصدوم شدند ، به روز رسانی نکرد.

این زوج هنوز قرار است برای انجام وظایف بین المللی با سوئد و انگلیس همراه شوند.

سولسکایر پس از اینکه تیمش مجبور شد ساعت 12:30 بعد از ظهر شنبه که از ساعت 19:00 در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به ترکیه برگشته بود ، خشم خود را با این برنامه اعلام کرد و آن را “یک شوخی مطلق” توصیف کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.