لیگ برتر: چلسی و تاتنهام تساوی بدون گل بازی می کنند. منچستر یونایتد برای غلبه بر ساوتهمپتون مبارزه می کند

شاگردان ژوزه مورینیو پس از دربی استریل لندن در استمفوردبریج ، با اختلاف گل از رهبران قبلی لیورپول بالاتر رفتند.

لیگ برتر: چلسی و تاتنهام تساوی بدون گل بازی می کنند.  منچستر یونایتد برای غلبه بر ساوتهمپتون مبارزه می کند

جیووانی لو سلسو بازیکن تاتنهام با بن چیلول بازیکن چلسی برای کسب توپ رقابت می کند. AP

لندن: تاتنهام با تساوی بدون گل مقابل چلسی ، رقیب عنوان قهرمانی ، به رده های برتر لیگ برتر صعود کرد ، در حالی که ادینسون کاوانی یک پیروزی 3-2 منچستر یونایتد در روز یکشنبه در ساوتهمپتون را الهام گرفت.

شاگردان ژوزه مورینیو پس از دربی استریل لندن در استمفوردبریج ، با اختلاف گل از رهبران قبلی لیورپول بالاتر رفتند.

تاتنهام در 9 بازی لیگ شکست نخورده است و به نظر می رسید مورینیو خوشحال است که باشگاه سابق خود را ناامید می کند زیرا آنها رویکرد محتاطانه ای را با جاه طلبی حمله انجام می دهند.

مورینیو گفت: “این یک بازی بود که ما به آنها احترام می گذاشتیم و آنها نیز به ما احترام می گذاشتند. امروز هیچ کس قمار نکرده یا سعی در تغییر جهت بازی نداشته است.”

“من احساس بالا بودن را دوست دارم. ما فصل گذشته از موقعیت سختی آمدیم و از این موضوع راضی هستیم.”

چلسی در 11 بازی اخیر خود در همه رقابت ها شکست نخورده است و در جایگاه سوم ایستاده است ، با دو امتیاز عقب تر از تاتنهام و لیورپول که روز شنبه در برایتون به تساوی یک بر یک رسید.

فرانک لمپارد ، مدیر چلسی ، گفت: “آنطور که انتظار داشتم پیش رفت. فکر کردم مالکیت زیادی در اختیار خواهیم داشت. ما آنقدر خلق کردیم که بازی را ببریم.”

“کلین شیت مقابل تیمی که برای ضد حمله آماده شده ، بسیار عالی بود. ما به کین یا سون بو نمی دادیم.”

تیمو ورنر فکر کرد اوایل نیمه اول با یک پایان عالی چلسی را پیش انداخت ، فقط برای پرچم آفساید مهاجم آلمان را ناکام گذاشت.

میسون مانت از چلسی در نیمه دوم سیو خوب را از هوگو لوریس مجبور کرد ، در حالی که الیویه ژیرود بازیکن تعویضی باید بهتر از شوت مستقیم به دروازه بان تاتنهام در وقت های تلف شده عمل کند.

یونایتد مبارزه می کند

درگیری شگفت انگیز در غرب لندن کاملاً در تضاد با مسابقه چشمگیر یونایتد از دو گل نزولی در سنت مری بود.

شاگردان اوله گونار سولسکایر پس از گل های نیمه اول جان بدنارک و جیمز وارد پروس با یک کنترل ناخوشایند مواجه شدند و ساوتهمپتون را کنترل کرد.

اما کاوانی ، مهاجم اروگوئه ای پس از حضور در فاصله زمانی ، باعث فرار یونایتد شد.

کاوانی برونو فرناندس را تنظیم کرد تا اختلاف را کاهش دهد و ستاره سابق پاری سن ژرمن گل تساوی را از ضربه دفع شده هم تیمی اش گرفت.

این بازیکن 33 ساله در آخرین لحظات گلزنی کرد و سومین گل خود از زمان جذب بازیکن آزاد در ماه اکتبر بود که باعث پیروزی یونایتد در چهار بازی در چهار بازی شد.

لیگ برتر چلسی تاتنهام با تساوی بدون گل منچستریونایتد برای غلبه بر ساوتهمپتون مبارزه می کند

ادینسون کاوانی بازیکن منچستریونایتد پس از گلزنی روز یکشنبه مقابل ساوتهمپتون جشن می گیرد. عکس AP

سولسکایر گفت: “البته تأثیر زیادی. او شماره 9 است که می خواهد بین پست ها باشد ، همیشه در حال حرکت است. من از او بسیار راضی هستم.”

“در زمین تمرین ، در رختکن و در زمان وعده های غذایی چقدر دقیق است. او می داند چه چیزی می خواهد بخورد ، چقدر می خواهد بهبود یابد – همه چیز!

“این حرکت عالی بود و زمان او فوق العاده است. گرسنگی او برای به پایان رساندن کارها عامل اصلی یک مهاجم میانی است.

“گاهی اوقات درد می کند و گاهی اوقات این کار را نمی کند اما برای کسب امتیاز باید در آنجا باشی.”

این دقیقاً همان نوع نمایش تأثیرگذار بود که سلسکایر از کاوانی امیدوار بود وقتی که به دنبال او پس از پیگیری ناموفق یونایتد در مورد جادون سانچو از بروسیا دورتموند ، به سمت او رفت.

کاوانی که بعنوان خرید وحشت در بعضی از محله ها نوشته شده است ، ثابت کرد سن او هیچ مانعی برای تأثیرگذاری در لیگ برتر ندارد.

او پس از اینکه به عنوان بازیکن تعویضی یونایتد وارد میدان شد ، از زمان سولسکایر 4 گل در مقابل ناتینگهام فارست در سال 1999 ، تنها دومین بازیکنی است که به طور مستقیم درگیر سه گل در یک بازی لیگ برتر است.

یونایتد پس از ثبت رکورد باشگاهی با هشت پیروزی متوالی در لیگ برتر ، به مقام هفتم صعود کرد و دو امتیاز از مقامات لیگ قهرمانان فاصله دارد.

سولسکایر گفت: “این ویژگی منچستر یونایتد است که هرگز تسلیم نمی شود. تک تک آنها کاملاً شانسی برای رفتن نداشتند. این یک چیز بزرگ برای یک بازیکن منچستریونایتد است.”

دروازه بان یونایتد ، دیوید دی خیا در نیمه وقت به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از زمین بازی خارج شد و سولسکایر گفت: “امیدوارم که او بتواند برای روز چهارشنبه خوب باشد (برابر PSG در لیگ قهرمانان) اما مطمئن نیستم.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.