لیگ قهرمانان اروپا: سولسکایر می گوید ادینسون کاوانی مشتاقانه منتظر جدال مقابل PSG است

بعد از وقت گذاشتن برای یافتن پاهایش در منچستر ، تأثیر کاوانی در آخر هفته او را در صف شروع کار در یک بازی بزرگ مقابل باشگاه سابق خود قرار داده است.

منچستر: اوله گونار سولسکایر ، مدیر منچستر یونایتد گفت ادینسون کاوانی علیرغم انحراف در تحقیقات اتحادیه فوتبال در مورد پست رسانه های اجتماعی توسط اروگوئه ، روز چهارشنبه آماده رویارویی با باشگاه قدیمی خود پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان خواهد بود.

خوشحالی کاوانی از بیرون آمدن از نیمکت برای تبدیل اختلاف 2-0 به یک پیروزی 3-2 لیگ برتر در روز یکشنبه ساوتهمپتون با دو گل و یک پاس گل خنک شد چون بعد از بازی از یکی از دوستانش برای تبریک هایش در اینستاگرام با استفاده از اسپانیایی تشکر کرد اصطلاح “نگریتو” (سیاه پوست کوچک).

با وجود شرایط محبت آمیز ، کاوانی همچنان می تواند خطای محرومیت حداقل سه مسابقه انگلیس برای اظهارات توهین آمیز در شبکه های اجتماعی را نشان دهد.

سولسکایر در کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه قبل از بازی گفت: “او به شدت از اشتباهی که مرتکب شده متاسف است. هیچ قصد سو mal نیت وجود نداشت ، این فقط یک سلام دوستانه به یکی از دوستان ما بود و ما برای او توضیح دادیم.”

“ما از او حمایت خواهیم کرد ، این یکی از آن شرایط ناخوشایند است ، او تازه وارد کشور شده است و در اروگوئه با علاقه دیگری نسبت به آنچه که ما داریم استفاده می شود.

“ما از او حمایت خواهیم کرد اما البته از FA حمایت می کنیم. مهم این است که FA از او بخواهد توضیح دهد و دیدن آن برای همه وجود دارد زیرا ما می خواهیم با همه در مبارزه با تبعیض باشیم.”

سولسکایر می گوید ادینسون کاوانی در لیگ قهرمانان منتظر جدال با PSG است

کاوانی هنگامی که قراردادش در ژوئن به پایان رسید توسط PSG آزاد شد و حتی برای حضور در فینال اولین لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگوست هم معطل نبود. AP

کاوانی پس از 200 بار گلزنی در هفت فصل حضور در پایتخت فرانسه بهترین گلزن تاریخ PSG است.

اما وقتی قراردادش در ژوئن به پایان رسید او را رها کردند و حتی برای پی اس جی به اولین فینال لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگوست هم معطل نشد.

بعد از وقت گذاشتن برای یافتن پاهایش در منچستر ، تأثیر کاوانی در آخر هفته او را در صف شروع کار در یک بازی بزرگ مقابل باشگاه سابق خود قرار داده است.

پی اس جی یونایتد را در بالای گروه H با 3 امتیاز عقب می اندازد و در صورت شکست در اولدترافورد با یک خروج زود هنگام شرم آور روبرو می شود.

سولسکایر افزود: “او آماده بازی است ، برای او ویژه است که برابر PSG بازی کند ، باشگاه خودش که بهترین گلزن است.”

“این از نظر ذهنی او را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما از طریق شناختن او ، به او انرژی می دهد و آماده می شود. او بسیار حرفه ای ، باتجربه است و امروز روی ذهنیت خود کار می کند تا برای بازی آماده باشد.

“همین مسئله در مورد FA (تحقیق) نیز وجود دارد ، او درسی آموخته است ، این ممکن است روی او تأثیر بگذارد اما وقتی بازی روشن است ، او فقط باید آن را کنار بگذارد. بهترین بازیکنان می توانند مشکلات یا افکار دیگر خود را کنار بگذارند مدتی بعد وقتی مجبور شد اجرا کن. “

سولسکایر تأیید کرد که داوید دخیا پس از بازی در نیمه وقت مقابل ساوتهمپتون ، برای شروع دروازه آماده خواهد بود.

آنتونی مارسیال و پل پوگبا نیز در حال بازگشت هستند اما شاید پوگبا مجبور شود به جایی برای نیمکت بسنده کند.

دون ون دی بیک بدون برنده جام جهانی فرانسه در ترکیب اصلی ، سرانجام موفق شد در تیم Solskjaer پیروز شود زیرا یونایتد در چهار بازی متوالی به پیروزی رسیده است تا دوباره به عنوان قهرمانی لیگ برتر صعود کند.

ون دی بیک بیشتر ماههای اول حضور خود را در منچستر نیمکت نشین بود ، اما 40 میلیون پوند (53 میلیون دلار) خرید آژاکس همیشه معتقد بود که فقط باید صبور باشد.

ملی پوش هلندی گفت: “من می دانم که می توانم چیز اضافی به تیم بدهم و می توانم خیلی به تیم کمک کنم ، بنابراین فقط صبور بودم.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.