لیگ قهرمانان اروپا: کنترل Ole Gunnar Solskjaer از فرد ممکن است برای منچستریونایتد هزینه داشته باشد

یونایتد که فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد ، برای صعود به مرحله یک سی و دوم به حداقل یک تساوی در روز سه شنبه در لایپزیگ نیاز دارد.

منچستر: اگر منچستر یونایتد نتواند در لیگ قهرمانان صعود کند ، تصمیم گیری اوله گونار سولسکایر می تواند به اندازه بی احتیاطی فرد مقصر باشد.

زمانی که نیمار گل دوم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا پیروزی 3-1 را در وقت های تلف شده به پایان برساند ، فرد مدتها از زمین اولدترافورد خارج می شد.

نه در زمانی که سلسکایر بعنوان سرمربی بارها شانس این کار را داشت اما هنگامی که کارت قرمز که ظاهرا مدتهاست آمده بود بالاخره با 20 دقیقه مانده به پایان نشان داده شد.

هدایت Ole Gunnar Solskjaers در لیگ قهرمانان از فرد ممکن است برای منچستریونایتد هزینه داشته باشد

تصویر فایل Ole Gunnar Solskjaer. AP

فرد ابتدا می توانست حدود 30 دقیقه از این مسابقه قبل از آخرین گروه H اخراج شود زیرا سرش را به سمت لئاندرو پاردس ، هافبک PSG گره زد. در کمال ناباوری قهرمان فرانسه ، داور فقط پس از بررسی ضربه سر آشکار روی مانیتور تلویزیون کنار زمین ، فرد را رزرو کرد.

هواداران به دلیل ادامه کار هنوز از اولدترافورد خاموش هستند ویروس کرونا محدودیت ها ، حتی هیچ جمعیتی نبود که سعی کند روی Daniele Orsato تأثیر بگذارد.

توماس توخل ، مربی PSG گفت: “فقط دو انتخاب وجود داشت.” “یا او را لمس نکرد بنابراین چیزی نیست ، یا او را زد و بنابراین کارت قرمز است.”

حتی سولسکایر انتظار داشت که فرد در حال راهپیمایی به پایین تونل را ببیند.

وی گفت: “او خوش شانس بود که در آنجا بماند.”

“فرد می داند که نباید سر خود را به سمت کسی بگذارد ، حتی اگر به او دست نزند.”

وقتی انتظار می رفت که یک تعویض انجام دهد ، سولسکایر هنوز به فرد اعتماد داشت تا نیمه دوم برگردد.

فقط معقول باشید ، پیام او به بازیکن برزیلی در وقت استراحت بود.

هدایت Ole Gunnar Solskjaers در لیگ قهرمانان از فرد ممکن است برای منچستریونایتد هزینه داشته باشد

نیمار ، بازیکن PSG ، درست ، در مقابل مسابقه لیگ قهرمانان گروه H در مقابل فرد منچستریونایتد واکنش نشان می دهد. AP

با این وجود شاید مارکینوس در دقیقه 69 PSG را به برتری 2-1 بکشاند تا فرصتی برای تجدیدنظر در تصمیم گیری و جایگزینی فرد باشد؟ اما این تصمیم اتخاذ نشد و در عرض یک دقیقه به فرد کارت زرد دیگری نشان داده شد ، این بار برای آندر هررا ، هم تیمی سابق یونایتد ، یک کارت زرد به همراه داشت.

“او دستان خود را بالا خواهد گرفت و می گوید متاسفم ، اما شما نمی توانید برای بردن توپ متاسف شوید ، می توانید؟” سولسکایر گفت.

“این خطایی نبود. فرد در نیمه دوم با نظم و انضباط بازی کرد و وقتی یک تکل مثل این درست کرد ، نمی توانید پسر را مقصر بدانید.”

اما این بدان معنی بود که امیدهای یونایتد برای بازگشت با 10 نفر شدن مانع شد.

باخت در خانه پس از افتتاحیه با پیروزی در بازی معکوس در پاریس به معنای باز بودن گروه با یونایتد ، PSG و لایپزیگ است که فقط با اختلاف گل از هم جدا شده اند. فقط استانبول باشاک شهیر خارج از رقابت است.

یونایتد که فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد ، برای صعود به مرحله یک سی و دوم به حداقل یک تساوی در روز سه شنبه در لایپزیگ نیاز دارد.

سولسکایر گفت: “ما می دانیم که سرنوشت در دست خود ماست.” “بازی های بزرگ با حواشی خوب تعیین می شوند و امروز آنها علیه ما بودند.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.