لیگ ملت های یوفا: تساوی سوئیس برابر اوکراین پس از مثبت شدن شش بازیکن برای COVID-19 قطع شد

این اتحادیه در بیانیه ای اعلام کرد که پس از تصمیم مقامات بهداشت سوئیس “برای قرنطینه کردن کل نمایندگان تیم ملی اوکراین” توسط یوفا مطلع شد که این مسابقه “نمی تواند برگزار شود”.

لیگ ملت های یوفا: تساوی سوئیس برابر اوکراین پس از مثبت شدن شش بازیکن برای COVID-19 قطع شد

تصویر نمایندگی AP

کیف: اتحادیه فوتبال اوکراین اعلام کرد ، پس از مثبت شدن شش بازیکن خود برای حضور در لیگ ، مسابقه روز سه شنبه لیگ سوئیس و اوکراین لغو شد. ویروس کرونا .

این اتحادیه در بیانیه ای اعلام کرد که پس از تصمیم مقامات بهداشت سوئیس “برای قرنطینه کردن کل نمایندگان تیم ملی اوکراین” از سوی یوفا مطلع شد که این مسابقه “نمی تواند برگزار شود”.

انجمن اعلام کرد که تصمیم در مورد آینده این مسابقه که قرار بود در لوسرن برگزار شود ، توسط یوفا انجام خواهد شد.

در اوایل روز سه شنبه ، هیئت حاکمه فوتبال اوکراین گفت که در مجموع شش بازیکن تیم ملی از نظر تست مثبت بودند ویروس کرونا .

انجمن گفت: روسلان مالینوفسکی ، هافبک آتالانتا و دو هم تیمی شاختار دونتسک – سرگی Kryvtsov و Junior Moraes – به ویروس مبتلا شده و در هتل خود در سوئیس خود را منزوی می کنند.

روز دوشنبه ، سه بازیکن دیگر اوکراین – دروازه بان دمیترو ریزنیک ، ادوارد سوبول ، مدافع چپ و یوگن ماکارنکو ، هافبک – تست مثبت داشتند.

Kryvtsov و Moraes قبلاً با ویروس کرونا فدرال اوکراین گفت ، و آنتی بادی دارند.

این گزارش اضافه کرد که یوفا اجازه داد Kryvtsov و Moraes بازی کنند ، اما مقامات محلی بازیکنان را از شرکت در مسابقات تیمی منع کردند.

شاگردان آندری شوچنکو به شدت تحت تأثیر ویروس قرار گرفتند ، زیرا چهار بازیکن دیگر قبل از باخت 3-1 خارج از خانه مقابل آلمان در روز شنبه نتیجه مثبت گرفتند.

در ماه اکتبر ، اوکراین پس از مثبت شدن تعدادی از بازیکنان ، از جمله دو دروازه بان ، برای بازی دوستانه برابر فرانسه ، اولکساندر شووکوفسکی ، دستیار 45 ساله را در ترکیب تیم قرار داد.

اوکراین با یک بازی مانده در گروه 4 لیگ ملت ها سه امتیاز از سوئیس فاصله دارد ، زیرا آنها تلاش می کنند تا در رده های بالاتر رقابت ها باقی بمانند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.