لیگ ملت های یوفا: FA از دولت اجازه می خواهد که به انگلیس اجازه دهد با ایسلند در ومبلی بازی کند

به نظر می رسید این بازی قرار است در کشور دیگری برگزار شود ، به احتمال زیاد آلمان ، زیرا در حال حاضر تیم ایسلندی به دلیل محدودیت های سفر ویروس کرونا اجازه ورود به این کشور را ندارد.

لیگ ملت های یوفا: FA از دولت اجازه می خواهد که به انگلیس اجازه دهد با ایسلند در ومبلی بازی کند

تصویری که فقط برای بازنمایی استفاده می شود.

لندن: اتحادیه فوتبال از دولت خواسته است تا بازی انگلیس در لیگ ملت های یوفا در برابر ایسلند در تاریخ 18 نوامبر در ومبلی برگزار شود.

به نظر می رسید این بازی قرار است در کشور دیگری برگزار شود ، به احتمال زیاد آلمان ، زیرا تیم ایسلند به دلیل این اجازه ورود به کشور نیست ویروس کرونا محدودیت های سفر.

آنها روز یکشنبه در کپنهاگ مقابل دانمارک بازی می کنند – کشوری که به دلیل فشار جدیدی که در آن وجود دارد ، تحت محدودیت سفر است کووید -19 .

در بیانیه FA آمده است: “ما از دولت خواسته ایم كه با دادن معافیت سفر به تیم ایسلندی با رعایت پروتكل های سخت پزشکی ، به ما اجازه دهد تا آخرین بازی خود در لیگ ملت های UEFA را در ورزشگاه ومبلی انجام دهیم.”

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد بازیکنان ایسلندی تحت پروتکل های دقیق یوفا در دانمارک قرار دارند و قبل از سفر به انگلیس مورد آزمایش قرار می گیرند.

این قانون گفت که این اطمینان خواهد داد که تیم ایسلندی در حباب ایمنی زیستی نگه داشته می شود و آزمایشات اضافی را دریافت خواهد کرد.

هیئت حاکمه افزود: “ما با تیم ایسلندی توافق کرده ایم که آنها با چارتر خصوصی به یک ترمینال خصوصی برسند و فقط به هتل و ورزشگاه خود دسترسی خواهند داشت.”

“ما همچنین آزمایشات اضافی بیش از آزمونهای متعددی را که معمولاً برای هر شرکت کننده و کارکنان در مسابقه لازم است ، انجام خواهیم داد.”

بازی برابر ایسلند می تواند تعیین کند که انگلیس به مرحله حذفی لیگ ملت ها راه می یابد یا خیر ، بنابراین آنها برتری خانگی بازی در استادیوم ملی را ترجیح می دهند.

با این حال ، اتحادیه فوتبال انگلیس اصرار دارد که امنیت بازیکنان خود نگران کننده است و نمی خواهد مسافرت اضافی را به آنها تحمیل کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.