لیگ ملت ها: فرانسه ، آلمان پیروزی ها را بدست می آورند. سرخیو راموس اسپانیایی در ظاهر برجسته دو پنالتی را از دست داد

قهرمانان جهان فرانسه و آلمان تحت تأثیر ستاره های چلسی خود قرار گرفتند تا قهرمانی در لیگ ملت ها را افزایش دهند در حالی که سرخیو راموس اسپانیایی در شبی که رکورددار 177مین بازی ملی بود ، دو پنالتی را از دست داد.

لیگ ملت ها: فرانسه ، آلمان پیروزی ها را بدست می آورند.  سرخیو راموس اسپانیایی در ظاهر برجسته دو پنالتی را از دست داد

هافبک فرانسوی N’Golo Kante (دوم از راست) دومین گل بین المللی خود را به ثمر رساند زیرا آنها در بازی گروهی لیگ ملت های A در لیسبون 1-0 پرتغال را شکست دادند. خبرگزاری فرانسه

پاریس: قهرمانان جهان فرانسه و آلمان روز شنبه تحت تأثیر ستاره های چلسی خود قرار گرفتند تا قهرمانی در لیگ ملت ها را افزایش دهند در حالی که سرخیو راموس اسپانیایی در شبی که با ثبت یک رکورد در 177 بازی بین المللی جشن گرفت دو پنالتی را از دست داد.

هافبک چلسی ، نگولو کانته ، دومین گل بین المللی خود را به ثمر رساند ، در حالی که فرانسه در لیسبون ، پرتغال ، قهرمان اروپا را با نتیجه 1-0 شکست داد تا بتواند در فینال های سال آینده حضور یابد.

کانته در واکنش به یک ضربه سریع سریعترین واکنش را نشان داد در حالی که 53 دقیقه از بازی پیروز شد و به فرانسه کمک کرد تا در رده نخست گروه خود قرار گیرد.

فرانسه پیش از جدال روز سه شنبه با سوئد در پاریس با اختلاف سه امتیاز از پرتغال کریستیانو رونالدو پیش افتاده است اما به دلیل رکورد برتر خود مقابل ، مقام اول را تضمین می کند.

“دیدیه دشان” سرمربی فرانسه پس از پیروزی مقابل تیم پرتغالی که در مسابقات قهرمانی لیگ ملت های اروپا در سال 2019 به عنوان قهرمانی لیگ ملت ها دست یافته بود ، گفت: “بسیار خوب است که ببینیم آنها پیروزی را بدزدند. .

هم تیمی کانته در لیگ برتر انگلیس تیمو ورنر در بازگشت به لایپزیگ دو گل به ثمر رساند زیرا آلمان از پیروزی 3-1 برابر اوکراین لذت برد.

ورنر قبل از انتقال به لندن چهار سال را در لایپزیگ گذراند و با وجود عدم حضور هواداران ، در محیط آشنا در ردبول آرنا شکوفا شد.

لیگ ملت های فرانسه فرانسه آلمان پیروزی های اسپانیایی را به دست آورد سرخیو راموس در ظاهر مهم دو پنالتی را از دست داد

تیمو ورنر از آلمان که از پیروزی 3-1 مقابل اوکراین لذت برد ، دو بار گلزنی کرد. خبرگزاری فرانسه

این پیروزی آلمان در 12 بازی گذشته خود بدون شکست و در رده نخست گروه خود قرار گرفت ، یک امتیاز بالاتر از اسپانیا در رده دوم است که تیم ها باید روز سه شنبه در سویا دیدار کنند.

ورنر به گفت: “من چهار سال خوب اینجا را پشت سر گذاشتم و بازگشت و پیروزی سرگرم کننده بود.” ZDF.

اوکراین با برتری زودهنگام رومن یارمچوک که دفاع آلمان را چرت می زند.

میزبان با سه گل بی پاسخ لروی سانه و ورنر که هر دو نیمه را به ثمر رساند ، غر زد و یک پیروزی شایسته را به ثبت رساند.

در بازل ، راموس دو پنالتی را از دست داد زیرا اسپانیا به گل تساوی دیرهنگام جرارد مورنو احتیاج داشت تا با سوئیس به تساوی 1-1 برسد.

راموس برای شکستن رکورد حضور بین المللی یک بازیکن اروپایی در 177مین بازی خود حضور داشت و جانلوئیجی بوفون ایتالیایی را که 176 بازیکن دارد ، کنار زد.

اما این یک شب فراموش نشدنی برای مدافع بود ، او یک ضربه ایستگاهی را دید که یان سامر دروازه بان سوئیسی را دفع کرد اما برای گلزنی به ثمر رساند و دوباره با یک تلاش وحشتناک “پاننکا” از دست داد.

راموس پیش از این 25 پنالتی پیاپی را به ثمر رسانده بود و عدم دقت او از روی نقطه نقطه برای اسپانیا هزینه داشت که حالا برای رسیدن به مرحله نهایی باید آلمان را شکست دهد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ، لوئیز انریکه گفت: “تعداد سرخیو برای پنالتی ها از این دنیا خارج است.”

“اگر یک پنالتی سوم وجود داشت ، او نیز آن مجازات را می گرفت.”

رمو فرولر در دقیقه 26 به سوئیسی ها برتری داد اما آنها 11 دقیقه مانده به پایان پنالتی دوم را اخراج کردند.

اسپانیا سرانجام در دقیقه 89 گل تساوی را پیدا كرد در حالی كه مورنو با دفع توپ سرخیو رگیلون از دفاع خسته كننده سوئیس استفاده كرد.

سایه از کووید -19

سوئد پس از باخت در هر چهار بازی آغازین خود در لیگ ملت ها ، سرانجام شکلی در سلنا پیدا کرد و کرواسی نایب قهرمان جام جهانی را با نتیجه 2-1 شکست داد.

سوئدی ها که مربی آنها جان آندرسون به دلیل خط خوردگی کنار گذاشته شده است ویروس کرونا ، در نیمه وقت 2-0 صعود کرد.

دژان کولوسفسکی ستاره یوونتوس در دقیقه 36 حساب بین المللی خود را باز کرد که این بازیکن 20 ساله قبل از گلزنی پاس بلند میکائیل لوستیگ را کنترل کرد.

مدافع مارکوس دانیلسون ، که با دالیان پرو فوتبال باشگاهی خود را در چین بازی می کند ، در نیمه اول نیمه اول از گوشه ای به ضربه سر رسید.

هشت دقیقه مانده به شروع تماس با ضربه سر ایوان پریشیچ ، دانیلسون بدشانسی زد که گل خودش را به ثمر برساند.

کرواسی در اولین دیدار خود سوئدی ها را با نتیجه 2-1 شکست داده بود اما آنها بدون مارسلو بروزوویچ و هافبک مدافع ، Domagoj Vida ، هافبک برای بازگشت بازگشتند ، که هر دو آزمایش مثبت داشتند کووید -19 .

ویروس کرونا پس از آنکه مقامات نروژی این تیم را به سفر به بخارست ممنوع کردند ، یوفا بازی روز یکشنبه بین رومانی و نروژ را لغو کرد. کووید -19 مورد.

وزیر بهداشت نروژ پس از مثبت شدن آزمایش مثبت عمر Elabdellaoui ، که در گالاتاسرای ترکیه بازی می کند ، به تیم دستور نداد که سفر کند ویروس کرونا .

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.