مادر بکی هامون، مربی لاس وگاس ایس در مورد علاقه احتمالی به کنسرت مربیگری رپتورز

بکی هامون، سرمربی لاس وگاس ایس، روز جمعه به طور مستقیم در مورد گزارشی مبنی بر اینکه تورنتو رپتورز اجازه مصاحبه با او را برای پست سرمربی خالی خود دریافت کرده است، اظهار نظر نکرد.

هامون در مرکز تازه افتتاح شده Aces صحبت کرد، اولین مورد در نوع خود در WNBA و بسیار شبیه به یک باشگاه NBA است.

او تصمیم گرفت در مورد گزارش ESPN که رپتورز پس از اخراج نیک نرس در هفته گذشته درباره او پرس و جو کرده است، اظهار نظر نکند.

“امروز به طور کامل در مورد فوق العاده بودن Aces است و من تمام تمرکز خود را حفظ خواهم کرد [on them] هامون گفت: «آنها آن را به دست آورده اند. این ساختمان آن را به دست آورده است. [Owner] علامت [Davis] آن را به دست آورده است. بنابراین من در مورد پسرها اظهار نظر نمی کنم. همه چیز مربوط به زنان است.”

هامون که در ماه آگوست در تالار مشاهیر بسکتبال یادبود Naismith ثبت خواهد شد، سال گذشته در اولین فصل حضورش در راس، تیم Aces را به قهرمانی WNBA رساند.

او مدت هاست که به عنوان کسی که ممکن است به عنوان اولین سرمربی زن در NBA شناخته شود.

هامون هشت فصل به عنوان دستیار در سن آنتونیو اسپرز بازی کرد. نکات برجسته او در آنجا شامل مربیگری تیم اسپرز در لیگ تابستانی تا قهرمانی سال 2015 و تبدیل شدن به اولین زنی بود که در یک بازی NBA زمانی که گرگ پوپوویچ در جریان بازی دسامبر 2020 مقابل لس آنجلس لیکرز از زمین اخراج شد، صندلی رهبری را بر عهده گرفت.

اگر هامون در لاس وگاس بماند، تیم Aces را که همراه با نیویورک لیبرتی، دارای استعدادترین فهرست WNBA هستند، سرپرستی خواهد کرد.

هامون گفت: “دختران من می دانند که من آنها را دوست دارم و از اینکه مربی آنها هستم بسیار مفتخر و خوشحالم.”

تماشا | اوجیری، رئیس رپتورز می‌خواهد “شتاب را به دست آورد”:

ماسای اوجیری، رئیس تورنتو رپتورز می‌خواهد “شتاب را به دست آورد”

ماسایی اوجیری دلایل تصمیم رپتورز برای اخراج نیک نرس سرمربی و اهداف پیشروی تیم را توضیح می دهد.