ماراتن پاریس پس از لغو در سال 2020 قرار بود در اکتبر سال آینده برگزار شود

به دوندگانی که برای شرکت در ماراتن پاریس 2020 ثبت نام کرده اند ، امکان رقابت در سال 2021 یا درخواست بازپرداخت به آنها داده می شود.

ماراتن پاریس پس از لغو در سال 2020 قرار بود در اکتبر سال آینده برگزار شود

در حالی که ماراتن های نخبه مانند مسابقات پاریس ، نیویورک ، برلین ، بوستون و شیکاگو همه قربانی بحران جهانی بهداشت در سال جاری شدند ، مسابقات لندن و توکیو فقط برای دوندگان نخبه آزاد بود. خبرگزاری فرانسه

پاریس: سازمان دهندگان روز سه شنبه ، پس از پایان مسابقه ، ماراتن بعدی پاریس را در 17 اکتبر 2021 برگزار می کنند ویروس کرونا بیماری همه گیر مجبور شد نسخه امسال لغو شود.

سازمان ورزش آموری (ASO) افزود ، نیمه ماراتن در 5 سپتامبر سال آینده ادامه خواهد داشت.

به دوندگانی که برای شرکت در رویداد 2020 ثبت نام کرده اند ، امکان رقابت در سال 2021 یا درخواست بازپرداخت به آنها داده می شود.

این ماراتن سالانه حدود 50،000 شرکت کننده را به خود جذب می کند و در اطراف بناهای تاریخی معروف پاریس مانند برج ایفل ، لوور و کلیسای جامع نوتردام می پیچد و در Arc de Triomphe شروع و پایان می یابد.

ماراتن های معتبر نیویورک ، برلین ، بوستون و شیکاگو امسال قربانی بحران جهانی بهداشت شدند ، در حالی که مسابقات لندن و توکیو فقط برای دوندگان نخبه آزاد بود.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.