مارکرام از “تلاش بزرگ تیمی” پس از پیروزی Sunrisers استقبال می کند

کاپیتان آیدن مارکرام از “تلاش بزرگ تیمی” سان رایزرز حیدرآباد (SRH) پس از پیروزی هفت رانشان مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) در لیگ برتر هند (IPL) در روز شنبه استقبال کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

SRH نه تنها با برد کم در استادیوم آرون جیتلی دهلی، یک برد سه بازی باخت را تجربه کرد، بلکه اولین برد خود را در دو سال گذشته مقابل دی سی نیز به ثبت رساند، و چهار بازی متوالی را باخت که با Qualifier 2 در نسخه 2020 شروع شد.

SRH vs DC، IPL 2023: هر دو تیم برای بالا رفتن در جدول امتیازات به ضربات تیراندازی نیاز دارند

SRH vs DC Live Streaming، IPL 2023: زمان و مکان تماشای مسابقه IPL

“این یک تلاش تیمی عالی بود. خوب است که ببینیم بچه ها تلاش زیادی برای ساخت این بازی انجام دادند و خوب است که شاهد یک رویکرد جدید خوب از ضرب و شتم ها و برخی شخصیت های خوب و مهارت های خوب در پایان توسط بولرها نیز هستیم.” مراسم معرفی پس از پیروزی که آنها را پشت سر هندی های بمبئی به رده هشتم جدول امتیاز رساند.

بازکن آبیشک شارما (67) و بازیکن ویکت بان، هاینریش کلاسن (53 بازیکن خارج از بازی) نیم قرن بازی کردند، دومی اولین بازی خود را در IPL جمع آوری کرد تا “ارتش نارنجی” را به یک رقابت رقابتی 197/6 برساند. دهلی در پاسخ، کروز کنترل را در 112/1 در اختیار داشت و به نظر می‌رسد که برای کسب سومین برد متوالی، زمانی که یک شکار فوق‌العاده توسط مایانک مارکانده در بولینگ خود، بازی را تغییر می‌دهد، به نظر می‌رسد.

اساساً یک مورد اورهای خوب بود و یک ویکت ما را به بازی بازگرداند. برای بازگرداندن ما به بازی، چیزی خاص مانند شکار مایانک لازم بود. مارکرام که Sunrisers Eastern Cape را در افتتاحیه SA20 در اوایل سال جاری به این عنوان رسانده بود، اضافه کرد.

وارنر، کاپیتان دهلی، از دست دادن ویکت‌های خوشه‌ای در اوورهای میانی که تیمش را از 112/1 به 148/6 کاهش داد، ناراحت شد، که منجر به کاهش سرعت شد که در نهایت به قیمت ششمین بازی در هشت بازی این فصل تمام شد.

باخت با 9 ران، در واقع ویکت بسیار خوبی بود. با وارد شدن و خارج شدن از اورهایمان، امشب کسری عقب بودیم.

ما به یک یا دو بازیکن نیاز داریم تا امتیازهای 80+ را به دست آوریم و بازی ها را برای ما برنده شویم. ما ویکت های زیادی را در وسط از دست داده ایم و این جایی است که کمی رنج می بریم. وارنر پس از بازی گفت: بازیکنان ارشد ما باید مسئولیت را بپذیرند.

مارش در چهلمین بازی فصل با فاصله نسبتاً زیادی بازیکن برجسته بود و علیرغم تلاش هایش که در نهایت بی نتیجه ماند، جایزه بهترین بازیکن مسابقه را برای 4/27 و 39 توپ 63 به دست آورد.

این بازیکن استرالیایی همه کاره اما پس از بازی لحن مثبت خود را حفظ کرد.

من هنوز فکر می کنم که امروز چیزهای مثبت زیادی وجود دارد. ما تعدادی از نزدیکان را از دست داده ایم. دلیلی وجود دارد که چرا IPL بهترین تورنمنت در جهان است. برنده شدن در بازی ها بسیار سخت است. بازی های نزدیک می تواند فصل شما را مشخص کند.

“متاسفانه ما در مسیر اشتباهی از تعداد کمی قرار داشتیم. اما روحیه ما بالاست. هنوز راه درازی در این مسابقات باقی مانده است. ما باید قهرمانی را شروع کنیم، اما من به این گروه اعتقاد زیادی دارم.”

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام