مارکوس استوینیس، یاش تاکور اسکریپت LSG برد باریکی بر MI

روز سه‌شنبه، هندی‌های بمبئی (MI) در بازی 63 لیگ برتر هند (IPL) 2023 در استادیوم کریکت اکانا با فاصله کمی از پیروزی مقابل لاکنو سوپر جاینتز (LSG) فاصله داشت. MI که به دنبال تعقیب یک هدف 178 بود، به لطف بولینگ خوب محسن خان در فینال که 11 ران دفاع کرد، تنها 5 ران کوتاه آمد.

این برد به LSG کمک کرد تا با 15 امتیاز با چنای سوپر کینگز (CSK) در امتیاز قرار گیرد و همچنین جایگاه سوم را دوباره به دست آورد، در حالی که MI به چهارم سقوط کرد.

پس چگونه LSG آن را در برابر MI به پایان رساند؟

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023، Lucknow Super Giants در مقابل هندی‌های بمبئی، نکات برجسته: LSG بر MI پیروز شد

IPL

IPL 2023: Krunal Pandya در 49 سالگی در جریان LSG vs MI بازنشسته شد. در تعقیب و گریز سرخپوستان بمبئی به کاسه باز می گردد

ایستاده مارکوس استوینیس-کرونال پاندیا

سرخپوستان بمبئی (MI) پس از پیروزی در بازی پرتاب مقابل سوپر جاینتز لاکنو، شروعی رویایی داشتند، با جیسون بهرندورف که دیپاک هودا و پراک منکاد را در اور سوم حذف کرد.

اما، پس از آن، Krunal Pandya و Marcus Stoinis، دو تغییر دهنده بازی برای LSG آمدند.

کرونال و مارکوس 82 دوش برای ویکت سوم بسیار مهم به ثبت رساندند، و در حالی که استوینیس (89*) تا پایان در آنجا ماندند، کرونال، اگرچه در 16 بازی “بازنشسته شد”هفتم این حرکت از کرونال باعث شد توییتراتی، از جمله راویچاندران اشوین، به این فکر کنند که آیا این یک تغییر تاکتیکی است تا نیکلاس پوران را به عنوان گزینه بسیار هجومی در اورهای مرگ معرفی کند.

این سوء ظن حتی زمانی افزایش یافت که کرونال برای تکمیل سهمیه چهار اور خود بازگشت، جایی که ارقام 0/27 را ثبت کرد.

با این حال، کاپیتان LSG بعداً فاش کرد که گرفتگی داشته و یک عضله را کشیده است. «من گرفتگی داشتم، یک عضله کشیدم. من همیشه یک بازیکن تیم بودم، هر چیزی برای تیم بود، از نتیجه خوشحالم.» بعد از بازی کرونال گفت.

پوران سپس برای ران-آ-بال هشت رفت، از جمله مرزی که با کوبیدن بازیکن زمین در پای مربعی عقب عمیق آن را جمع کرد.

MI هدر دادن شروع قوی

بازکنان روهیت شارما (37) و ایشان کیشان (59) سرخپوستان بمبئی را شروعی تهاجمی در تعقیب و گریز داشتند.

این دو در 32 تحویل به جایگاه 50 ران رسیدند و به MI کمک کردند تا در 10 تحویل به 90 برسد.هفتم قبل از اینکه روهیت توسط راوی بیشنوی اخراج شود.

هنگامی که روهیت اخراج شد، مشکلات MI شروع شد. کیشان در کمتر از دو اور از این روش پیروی کرد و سوریاکومار یاداو (7) و نهال وادهرا (16) که اخیراً تأثیرگذار بوده اند نتوانستند تأثیر زیادی بگذارند.

یکی از بازیکنانی که تاثیرگذار بود برای LSG، یاش تاکور، بازیکن ایمپکت آنها بود. یاش در دوران حرفه‌ای خود در IPL یک تازه‌کار است، اما عملکرد او در روز سه‌شنبه نشان داد که او از موقعیت‌های مسابقه لذت می‌برد.

بزرگترین لحظه او زمانی بود که او SKY را در 15 تمیز کردهفتم بر فراز. سوریاکومار به دنبال نواختن اسکوپ روی پای کوتاه بود، و او آن را زود می نواخت و در نهایت یک لبه بیرونی ضخیم به کنده ها می رسید.

ویکت بعدی یاش به شکل ویشنو وینود بود که توسط نیکلاس پوران در پای مربعی عمیق گرفتار شد. از 90/1، آنها توسط 18 به 145/5 محدود شدندهفتم بر فراز.

مقاومت تیم دیوید و فینال محسن خان تمام شد

تیم دیوید در ساعت پنج وارد شده بود و MI در یک نقطه آزار دهنده بود. او 32 ران از 19 توپ انجام داد، اما در پایان، به نظر می رسید که او تنها مبارزی بود که تقریباً هیچ حمایتی از طرف شرکای خود نداشت. نهال وادهرا چند مرز را مدیریت کرد اما قبل از اینکه بتواند دنده را عوض کند اخراج شد.

کم گرین در شماره هفت قرار گرفت و در آن مشارکت، دو ضربه چرخشی و به عمق بردن بازی بود. تیم دیوید یک جایگاه 27 ران با کم گرین ساخت، اما بیشتر دوش ها توسط خود دیوید به ثمر رسید و گرین نقش مکمل را بازی کرد.

MI به 11 دور فینال نیاز داشت و محسن خان که در سال گذشته دچار مصدومیت شده بود، مسئولیت بازی در فینال را به عهده گرفت.

پس از چند توپ بلند به گرین در دو توپ اول و در توپ چهارم، محسن یورک را میخکوب کرد که گرین نتوانست ضربه را به خوبی وصل کند. MI در حال حاضر به 9 دوش از دو توپ نیاز داشت، اما محسن دوباره یورک را آزاد کرد، کمی بیرون. این بار، گرین به سمت کاور بازی کرد اما تنها یک تک آهنگ را انجام داد. MI از آخرین توپ به هشت دوش نیاز داشت و محسن این بار با یک توپ کامل کندتر به داوید رسید. دیوید چند ران آن توپ را جمع آوری کرد و در نهایت علیرغم پرتاب پوران در انتهای مهاجمان به داخل برگشت. با این حال، آن دو ران کافی نبودند، زیرا محسن خان نشان داد که LSG در چند مسابقه اخیر چه چیزی را از دست داده بود، یک بازی بالنده مرگ با کیفیت.

“هدف من این بود که آنچه را که قبلاً تمرین می‌کردم اجرا کنم و از قدرتم حمایت کنم. به کرونال گفتم آنچه را که همیشه تلاش می‌کردم کاسه می‌کنم. دور من کوتاه نبود، با وجود اینکه چنین احساسی داشتم. سعی می کردم خودم را آرام نگه دارم و به کارت امتیاز نگاه نکنم. محسن بعد از بازی گفت: هدف من این بود که 6 توپ بزنم و به مقدار مورد نیاز نگاه نکنم.

این پیروزی به LSG کمک زیادی به رقابت های پلی آف می کند و تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که دقیقاً همان نتیجه را در مقابل Kolkata Knight Riders (KKR) کسب کنند، زمانی که دو تیم در باغ ادن به مصاف هم می روند.

MI نیز با وضعیت مشابهی روبرو خواهد شد. برای آنها، زمانی که با سانرایزرز حیدرآباد در 21 مه، آخرین روز مرحله لیگ، دیدار می کنند، بیشتر شبیه به انجام یا بمیرند.