مارکو اودرمات قهرمان جام جهانی اسلالوم بزرگ شد و خشکسالی 10 ساله سوئیس را پایان داد

اودرمات پس از کارلو یانکا ، که در زمان قهرمانی در کرانسکا گورا ، اسلوونی ، در مارس 2011 ، قهرمان جام جهانی بود ، اولین برنده GS از سوئیس شد.

مارکو اودرمات قهرمان جام جهانی اسلالوم بزرگ شد و خشکسالی 10 ساله سوئیس را پایان داد

مارکو اودرمات از سوئیس هنگام رسیدن به منطقه پایان در دومین مسابقه اسکی آلپاین ، اسلالوم غول پیکر مردان جام جهانی در سانتا کاترینا والفوروا ، ایتالیا جشن می گیرد. تصویر: AP

سانتا کاترینا ولفوروا (ایتالیا): مارکو اودرمات روز دوشنبه با تبدیل شدن به اولین اسکی باز سوئیسی برنده مسابقه اسلالوم غول پیکر جام جهانی مردان طی 10 سال اخیر توانایی های خود را برآورده کرد.

از زمان کسب عناوین جهانی اسلالوم غول پیکر در مسابقات نوجوانان در سال 2016 و 2018 ، اودرمات امید اصلی ملت دیوانه اسکی برای پایان دادن به خشکسالی در این رشته بود. پس از پنج بار اتمام سکو ، از جمله در هر دو مسابقه قبلی در این فصل ، سرانجام اودرمات در آلپ ایتالیا تحویل داد.

او که در اولین مسابقه پیش افتاده بود ، 0.73 ثانیه مسابقه آمریکایی تامی فورد را شکست داد.

“امروز برای من واقعاً احساسی است. من هرگز قبلاً چنین چیزی را نداشته ام. »با اشاره به اشک چشمانش ، اودرمات گفت. “امروز فشار زیادی بود: اولین بار گل سرخ ، اولین بار پس از اولین اجرا. اکنون واقعاً افتخار می کنم. “

فیلیپ زوبچیچ ، که در مسابقه روز شنبه در برف متراکم پیروز شد ، پس از آغاز بازی 1.25 ثانیه از صعود فاصله داشت و 20 امتیاز برتر را از دست داد ، اما اسکی باز کروات سریعترین زمان را در دومین مسابقه ثبت کرد تا سوم شود و 0.75 عقب باشد.

اودرمات پس از کارلو یانکا ، که در زمان قهرمانی در کرانسکا گورا ، اسلوونی ، در مارس 2011 ، قهرمان جام جهانی بود ، اولین برنده GS از سوئیس شد.

اودرمات گفت: “چنین آماری مرا بسیار سرد می کند و فشار بیشتری به من وارد نمی کند.” من فقط خودم را تحت فشار قرار می دهم. “

از زمان پیروزی ژانکا ، تیم سوئیس به مدت هفت فصل بدون نتیجه سکو در این رشته رفت ، قبل از اینکه اودرمات ، لوئیک میلارد ، جینو کاویزل و توماس توملر از فصل 19-2018 در سه نتیجه برتر قرار بگیرند.

“ما خونسرد ماندیم ، گام به گام پیش رفتیم و سخت کار کردیم. ما همه چیز را زیر و رو نکردیم. “اودرمات در مورد بازسازی تیم سوئیس GS در سال های اخیر گفت.

دومین برد شغلی Odermatt یک سال و یک روز پس از پیروزی او در یک super-G در Beaver Creek ، کلرادو بود.

اودرمات برتری خود را در جدول رده بندی رشته ها افزایش داد و در بالای جدول رده بندی کلی به الکسیس پینتورو پیوست.

Pinturault در رتبه پنجم 0.82 عقب بود ، در چهارم بعد از Melarlar قرار گرفت.

فورد در چهارم بعد از شروع بازی 0.43 از امتیاز پیش افتاد و قبل از اینکه دو صدم رهبر وقت زوبچیچ را لبه کند و تنها مسابقه اودرمات را بدست آورد ، پیش افتاد.

اودرمات شروع وحشیانه ای داشت زیرا برتری خود را نسبت به آمریکایی فقط به یک ثانیه رساند. در حالی که او در آخرین نقطه چک نیمی از برتری را از دست داد ، پیروزی سوئیسی هرگز خطری نداشت.

این نتیجه سومین سکوی قهرمانی فورد بود ، یک سال پس از آن که پیروزی اصلی خود را در Beaver Creek بدست آورد.

این مسابقه از روز یکشنبه برگزار شد ، زمانی که برف شدید در کوه های آلپ ایتالیا این رقابت را غیرممکن کرد. با یک درجه حرارت پایین سطح دوره شرایط را یک شب بهبود می بخشد.

این رویداد به دلیل کمبود برف از Val d’Isere منتقل شد ، اگرچه تفریحگاه فرانسه قرار است آخر هفته آینده ، اولین مسابقات سرعت فصل ، یک سراشیبی و super-G را برگزار کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.