“ما بازی را به آنها تحویل دادیم”

ویرات کوهلی، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) روز چهارشنبه اعتراف کرد که پس از شکست 21 ران بنگالورو در استادیوم چیناسوامی، بازی را به نایت رایدرهای کلکته (KKR) “سپردند”.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

چند موقعیت از دست رفته توسط RCB پرهزینه بود، زیرا جیسون روی (56) و نیتیش رانا (48) KKR را از 20 اور به 200/5 رساندند.

RCB vs KKR: ونکاتش ایر برای اخراج ویرات کوهلی شکار خیره کننده ای می گیرد. ویدیو را تماشا کنید

IPL 2023: مشکلات ضربه زدن RCB با دو برابر شدن کامل KKR نسبت به Virat Kohli و Co عمیق تر می شود.

RCB به شدت به سه نفر برتر خود یعنی Du Plessis، Kohli و Glenn Maxwell برای تولید ران‌ها متکی بوده است و روز چهارشنبه مشکلات ضربتی آن‌ها به ذهنشان خطور کرد.

دو پلسیس، که به عنوان یک جایگزین ضربه ای استفاده شد، تنها 17 بازی را انجام داد، در حالی که کوهلی (54) و ماهیپال لومرور (34) بخش عمده ای از دوها را به ثمر رساندند.

دینش کارتیک نیز امتیاز 22 را از 18 به ثمر رساند، اما این مطمئناً در حالی که به دنبال تعقیب یک مجموع بزرگ بود کافی نبود.

صادقانه بگویم، ما بازی را به آنها واگذار کردیم. ما مستحق باخت بودیم. ما به آنها یک پیروزی دادیم. ما مطمئناً در حد استاندارد نبودیم. اگر به بازی نگاه کنید، ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. ما چند موقعیت را از دست دادیم که برای ما 25-30 دوش تمام شد. ما خودمان را خیلی خوب تنظیم کردیم. ما در نهایت به توپ‌هایی که توپ‌هایی که ویکت نمی‌زدند، توپ‌باز را زدیم. کهلی پس از بازی گفت: آنچه در صفحه اسکوربورد وجود دارد و نحوه بدست آوردن آنها است.

ما به یک شراکت نیاز داشتیم تا به خانه برسیم. ما باید روشن باشیم و بازی های نرم را از دست ندهیم. ما یک برد و یک باخت در راه داریم. این چیزی نیست که ما را عصبی کند. ما باید چند بازی خارج از خانه را ببریم تا در مراحل بعدی مسابقات شرایط خوبی داشته باشیم.»

نیتیش رانا، کاپیتان KKR بر اعتقاد تیم به بازگشت به مسابقات تاکید کرد.

در 3-4 بازی گذشته من همین را در بازی پرتاب می‌گفتم – اگر در جمع خوب بازی کنیم، نتیجه به نفع ما خواهد بود. برای ارائه چنین عملکردی در شرایط ما به شخصیت زیادی در رختکن نیاز دارید. این اعتقاد همیشه وجود داشته است که ما به عقب برمی گردیم.» رعنا گفت.

وارون چاکاراوارتی با ارقام 3/27 بهترین بازیکن مسابقه را از آن خود کرد.

«بازی کریکت اینگونه است. آخرین مسابقه من برای 49 رفتم، امروز این جایزه را دریافت کردم. تمرکز من روی دقتم است، نه اینکه تغییراتی اضافه کنم. من خیلی کار کرده ام. من می خواهم از AC Prathiban و Abhishek Nayar تشکر کنم. من می خواهم این را به پسر تازه متولد شده و همسرم تقدیم کنم. بعد از IPL او را خواهم دید.» این بازیکن 31 ساله گفت.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام