ما معتقدیم MS Dhoni قرار است فصل آینده بازی کند: مدیر عامل CSK Kasi Viswanathan

در حالی که طرفداران و کارشناسان به طور گسترده بر این باورند که نسخه 2023 آخرین رقص MS Dhoni در لیگ برتر هند (IPL) است، کاسی ویسواناتان، مدیر عامل Chennai Super Kings (CSK) انتظار دارد که ویکت بان کهنه کار حداقل تا سال آینده به بازی خود ادامه دهد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

ویسواناتان در ویدئویی که توسط قهرمانان چهار دوره IPL در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته شد، پس از انجام آخرین بازی لیگ فصل خود در ورزشگاه MA Chidambaram، خانه آنها، گفت: “ما معتقدیم که MS Dhoni قرار است فصل آینده نیز بازی کند.” زمین

مقالات مرتبط

تماشا کردن:

تماشا کنید: پس از اشاره دنی موریسون به خداحافظی IPL در جریان درگیری LSG-CSK، MS Dhoni با واکنش گستاخانه مواجه شد.

تماشا کردن:

هاربهاجان و کایف آینده دونی را تشریح می کنند: ماهی دیگر به عنوان بازیکن بازی نمی کند

مدیر عامل CSK افزود: “امیدوارم هواداران مانند هر بار از ما حمایت کنند.”

خود Dhoni اشاره گاه به گاه مبنی بر اینکه این آخرین حضور او با CSK است را رها کرده بود، اگرچه او هنوز بیانیه ای تاییدی در مورد آن ارائه نکرده است.

کاپیتان قهرمان جام جهانی 2011 پس از پیروزی تیمش مقابل سانرایزرز حیدرآباد (SRH) در چپاوک در 21 آوریل، گفت: “همه گفته و انجام شده، این آخرین مرحله زندگی من است، هر چقدر هم که بازی کنم.”

Dhoni، به طور مشابه، پس از درگیری خارج از خانه CSK مقابل Kolkata Knight Riders در باغ ادن در 23 آوریل، به F-word اشاره کرد.

من فقط می گویم از حمایت تشکر می کنم، آنها تعداد زیادی آمدند. اکثر این افراد دفعه بعد با پیراهن KKR خواهند آمد. آنها سعی می کنند با من خداحافظی کنند، بنابراین از تماشاگران بسیار تشکر می کنم.

Dhoni و Co در این فصل در خارج از خانه حمایت فوق‌العاده‌ای دریافت کرده‌اند، با مکان‌هایی مانند استادیوم Wankhede بمبئی، ورزشگاه M Chinnaswamy بنگلور و باغ‌های Eden کلکته به ترتیب با رنگ‌های زرد به جای آبی، قرمز و بنفش، رنگ‌های تیم‌های خانگی خود.

فصل 2023 همچنین اولین بار در چهار سال گذشته بود که CSK در زمین خانگی خود Chepauk بازی می کرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام